doma - Električar
Kaj je CTR? Kaj je dober CTR? Kaj je dober CTR?

Ta članek se bo osredotočil na CTR. Danes bomo izvedeli, kaj ta mistična okrajšava skriva v sebi, zakaj je potrebna in kako pomaga oglaševalcem. Napredni uporabniki Yandex Direct se bodo lahko naučili nekaterih odtenkov v tem prispevku. Uporabniki se prvič srečajo s to besedo pri napovedovanju proračuna in ustvarjanju oglaševalske akcije.

Za začetnike traja dolgo vzemi bika za rogove, to je CTR (beri kot C-T-R) za obresti. Če pozorno preberete objavo do konca, lahko ta čas skrajšate na minimum in uporabite znanje, pridobljeno z reševanjem naših bonus nalog, ki smo jih pripravili posebej za vas.

Kaj je CTR v Yandex Direct?

CTR (Click -Through -Rate) je razmerje med prikazi in kliki ali z drugimi besedami parameter učinkovitosti. V Yandex Direct običajno govorijo o CTR -ju ključne fraze, redkeje - oglasih ali domeni. Nizko razmerje med prikazi in kliki kaže na napake v nastavitvah oglaševalske akcije.

Stališče Yandex Direct v zvezi s tem je mogoče razlagati na naslednji način: učinkovito reklamna besedila spodbujajo nižje cene na klik. Nasprotno pa se neučinkoviti kaznujejo z zvišanjem cene za določeno ključno besedo. Tako si oglaševalci kot eno prizadevajo povečati razmerje med prikazi in kliki kontekstualnih materialov ter tako povečati učinkovitost svojega konteksta kot celote.

Formula za izračun CTR

CTR v Yandex Direct se izračuna kot razmerje med številom klikov in številom prikazov za isto obdobje, nato pa se pomnoži s 100% , saj se ta parameter meri v odstotkih.

CTR = (število klikov) / (število prikazov) x 100%

[!] Formula za izračun CTR je enaka za vse spletno oglaševanje na splošno.

CTR = (315/1260) x 100%; CTR = 0,25 x 100%; CTR = 25%

Po izračunu je CTR za besedno zvezo "dostava pice" v Yandex Direct 25%, kar pomeni, da nanj klikne vsaka četrta oseba, ki je videla besedilo našega oglasa. Kazalnik uspešnosti v našem primeru je na ustrezni ravni. Prizadevati si je treba za take vrednote in še več.

CTR je mogoče izračunati tudi za:

  1. Skupno število oglasov - v ta primer povzema niz rezultatov, dobljenih z razmerjem klikov in prikazov za vsako ključno besedno zvezo.
  2. Celotna oglaševalska akcija - tukaj je povzeta celota rezultatov za vsak oglas, ki je vključen v to.
  3. Skupna domena - tukaj je povzetek celotnega števila rezultatov za vsako oglaševalsko akcijo, vključeno v to.

Razmerje med prikazi in kliki oglasov v oglasih na Yandexu

  • Nizek CTR na tematskih spletnih mestih ne vpliva na iskalnik.
  • Vsak blok (posebna umestitev, garancija, dinamika) in naslovi kataloga zbirajo svoj CTR.
  • CTR se upošteva za zadnjih 28 dni prikazov oglasa.
  • Glede na povezavo »Vsi oglasi« so oglaševalski materiali razvrščeni ne glede na CTR.

V Direct -u obstaja koncept mejna vrednost CTR enako 0,5%. Če odstotek učinkovitosti pade pod to vrednost, se bo po novih pravilih cena klika za ključno besedo povečala, kar bo vplivalo. Tako se Yandex bori proti oglaševalcem, ki dajejo nizko uspešne oglase ali izberejo preveč splošne besede za prikaz, ne da bi jih uporabili. Vprašanja na to temo bodo med prehodom za pridobitev certifikata.

Povečanje CPC se "pozdravi" z odstranitvijo "povešenih" ključnih besed ali v sami oglaševalski akciji. Če tega ne storite, lahko na koncu za oglaševano domeno zaslužite "slabo karmo". Dodelitev negativne karme lahko prepoznate po povečani najnižji ceni na klik pri iskanju. Če se vrednost dvigne nad 0,01 USD veste, to je signal za nujne ukrepe, sicer tvegate, da boste spletno mesto uničili zaradi oglaševanja.

Poleg dejanske, formule, za katero smo izračunali zgoraj, ima Yandex Direct predvidljivoCTR... Dodeljen je ključnim izrazom, ki nimajo dovolj klikov in prikazov za statistiko. Na primer, v času ustvarjanja kontekstualnih kampanj. Po določenem času dejanski CTR gladko nadomesti predvidenega.

Tako se je naš članek končal. Zdaj ne bi smel temne lise o razmerju med prikazi in kliki oglaševalskega materiala Yandex Direct in po potrebi lahko preprosto izračunate svoj CTR v prihodnosti. Za tiste, ki ste objavo prebrali do konca, kot smo obljubili, objavljamo več nalog, ki bodo koristile nadobudnim oglaševalcem. Nanje lahko odgovorite le, če ste natančno preučili naše gradivo.

Naloga številka 1

Pogoj: V proračunski napovedi za moskovsko regijo za ključno besedo "naroči limuzino" je število prikazov 400, CTR za posebno mesto uvrstitve pa 13,50%.

Vprašanje: Koliko klikov sistem predvideva?

Posnetek zaslona spodaj:

Naloga številka 2

Pogoj: Za prejšnji mesec (30 dni) je bilo po statističnih podatkih 1500 ogledov oglasov Yandex Direct in izvedenih 100 klikov.

Vprašanje: Kolikšen je odstotek razmerja med prikazi in kliki, ki bo upoštevan v sistemu Yandex.Direct, pod pogojem, da smo sredi meseca za drugi dan izklopili prikaze kontekstualnih oglasov?

Opomba: Opisano je stanje v "vakuumu", drugi parametri, zunaj naloge, se pri reševanju ne upoštevajo.

Čakam na vaše možnosti izračuna v komentarjih k članku. To je edini način za preverjanje pravilnosti in dajanje priporočil, če je prišlo do napak.

Lep pozdrav, Alexander Golfstream

,

Sergej Arsentijev

Kaj je dober CTR?

Vsako dejanje je lahko učinkovito in ne zelo učinkovito. To velja tudi za internetna podjetja, katerih eno od orodij je kontekstualno oglaševanje. Lahko prikažete oglas in dobite vračilo takoj ali čez nekaj časa, ali pa ga sploh ne dobite. Kako pa lahko izmerite učinkovitost oglaševanja in kaj na to vpliva?


Kot vsi vemo, je internet interaktivno okolje, ki lahko upošteva dejanja ljudi (ali ciljne publike, kot običajno tržijo tržniki). Se pravi, možen je banalni izračun števila odzivov obiskovalcev spletnega mesta na določeno oglasno besedilo ali pasico.

Ta metoda je tako preprosta in hkrati indikativna, da se do zdaj za glavni kazalnik učinkovitosti kontekstualnega oglaševanja šteje CTR (Click-Tused Rate).

Formula CTR izgleda takole: (število zabeleženih klikov na oglas ali pasico) / (deljeno s številom prikazov tega oglasa) * (in pomnoženo s 100, saj je ta vrednost jasnejša kot odstotek).

Z drugimi besedami, CTR je število klikov (reakcij) oglasa v primerjavi s številom prikazov za isti oglasni modul. In izraženo kot odstotek za berljivost.

Kazalnik CTR je odvisen od več dejavnikov: vrste spletnega oglaševanja, vsebine oglasov, še posebej močno od oglasnega besedila in slik ter mesta oglaševanja na spletnem mestu.

CTR v oglasnih pasicah.

Prikaz pasice je prikaz utripajočih modulov animiranega oglaševanja, ki aktivno vabijo uporabnike na oglaševana spletna mesta. Njihov CTR je običajno majhen. Kaj je razlog za to? Najprej zaradi dejstva, da so v večini primerov transparenti prikazani vsem zaporedoma brez jasnega sklicevanja na resnične potrebe določene osebe.

Seveda mnogi oglaševalski strokovnjaki poskušajo najti tematske platforme za takšno oglaševanje. Ampak, vidite, verjetnost, da bodo vse obiskovalce celo tematskega potovalnega portala prav tukaj in zdaj zanimali popusti pri izletih na Šrilanko, je izredno majhna, zato odziv na oglaševanje s pasicami vsaj ni pozitiven: le redko kliknejo, poskusite postaviti filtre in omejiti prikaz takšnih "težkih" videoposnetkov, ki zamašijo kanal in naložijo računalniške vire.

Zato v tem trenutku banner oglaševanje uporablja se predvsem za vpliv na sliko, še posebej, če je nameščen začetne strani portali. Prepoznaven logotip ali blagovno znamko je lažje promovirati z grafiko, animacijo in drugimi multimedijskimi užitki. V tem primeru se uporabljajo glavne strani znanih portalov z velikim prometom in če se upošteva CTR, nima primarne, odločilne vrednosti. Najpomembnejša stvar je število prikazov in minimalni stroški enega takega vtisa edinstvenemu obiskovalcu (kot pravijo, stik).

Tudi oglaševanje s pasicami se poceni uporablja pasice: v tem primeru se umestitev pojavi na notranjih straneh obiskanih, vendar bolj "enostavnih" spletnih mest, kot so gostovanje datotek, hudourniki itd.
Namen takšnega oglaševanja je povečati promet oglaševanih virov, zato se pasice uporabljajo čim bolj privlačne, pogosto z elementi pornografije, privlačnimi "rumenimi" naslovi, kot so "Kako povečati prsi za 3 velikosti v 3 dneh" in poceni animacijo .

Za dober CTR se šteje, da je nad 1%. To je če spletno mesto obišče 10 ljudi od 1000 ogledov- to je zelo dobro. Transparenti v tovrstnih omrežjih so poceni, zato je povsem realno, da dnevno zasukate na stotine tisoč vtisov in tako dobite približno tisoč obiskovalcev na dan.

CTR pri kontekstnem oglaševanju (Yandex Direct, Gooogle Adwords).

Običajen povprečni CTR v storitvi Yandex.Direct za oglaševanje blaga in storitev v iskanju upošteva se raven 5-10%, odličen kazalnik je 15-20% in več. V Googlu.Adwords je raven CTR običajno nekoliko višja kot v Yandexu, saj so oglasi v Googlu bolj vidni. V kontekstu omrežij YAN in CCM veljata za normalni CTR približno 0,5-0,6%

Za udobje bom dal preprosta miza, ki prikazuje glavni CTR za oglaševanje blaga in storitev na internetu z uporabo priljubljenih sistemov za kontekstualno oglaševanje.

Biti pozoren

V tabeli dam Meritve CTR v% točno za iskalno oglaševanje ki je prikazan le v Iskanje... Če imate oglaševalsko akcijo v iskalnem omrežju in omrežij, potem morate v statistiki ločeno iskati CTR za iskanje in ločeno za omrežja. V Yandexu se to na primer izvaja v statistiki tukaj:

Zakaj bi sploh povečali svoj CTR?

Povečanje CTR -ja pri spletnem oglaševanju je naloga 1 specialista. Navsezadnje sistemi za kontekstualno oglaševanje prejemajo denar le za prave klike na strankino stran, zato jih živo zanima, da kliknejo oglase in spodbujajo oglaševalce, da dajejo oglase, ki bodo imeli večje zanimanje in razmerje med prikazi in kliki.

Ste dali neprimeren oglas, na katerega skoraj nihče ne klikne? No, cena na klik bo za vas, recimo, trikrat višja kot za konkurenca, ki je ponudil bolj razburljivo ponudbo.

Mimogrede, če je CTR za določene fraze pod 0,5% (na Yandexu), se bodo oglasi zanje sploh nehali prikazovati - nihče ne bo prikazoval vaših oglasov brezplačno. Poleg tega Google in Yandex preprosto samodejno zvišata najnižjo ponudbo na klik za nizko uspešne oglase.

Ker oglaševalske proračune ne iz gume, potem je zgornja meja CPC običajno omejena na določeno količino. Zato je slika praviloma naslednja: zanimivejše ponudbe, na katere se klikne pogosteje, so prikazane višje, kar zagotavlja pomembne prednosti svojim oglaševalcem in jamstvo visoka mesta prikazi po relativno nizki ceni na klik.

Če se torej ne potrudite povečati CTR, bo oglaševalska kampanja predraga, učinek pa bo majhen.

Kako povečati CTR v Direct in Adwords?

Nekaj ​​jih je preprosta pravila ki pomagajo povečati CTR katere koli oglaševalske akcije v iskalnikih.

En ključ = vsaj en oglas.

Za vsako ključno besedo morate napisati svoj oglas, tako da bo ključ vključen v naslov in besedilo. Seveda je dolgočasno, vendar je vredno. CTR se večkrat poveča. Kako deluje? Ker če oglas vsebuje iskalno poizvedbo, je označen krepko.

Poglejte, kako izgleda:

V tem primeru ime oglasa vsebuje celotno iskalno poizvedbo, ki je v tem primeru označena s krepkim slogom. Oglasi, pri katerih se ključne besede ujemajo z besedilom, so bolj vidni, zato je njihov CTR običajno veliko višji.

Mimogrede, pri nekaterih zelo konkurenčnih poizvedbah je za vsako takšno poizvedbo smiselno narediti več oglasov in nato izbrati najučinkovitejšega za stalno prikazovanje.

Onemogočite storitev samodejnega izbiranja.

Ta storitev omogoča sistemu Yandex, da prikazuje oglase ne samo za besede, ki jih je navedel oglaševalec, ampak tudi za druga podobna vprašanja. Po mojem mnenju je priporočljivo, da ga uporabite le, če je pri zelo ozki oglaševalski temi sploh nekaj klikov.

V vseh drugih primerih bo to močno zmanjšalo CTR in zapravilo proračun, kajti če stranka prodaja "avtomobile Toyota", bodo njegovi oglasi prikazani na zahtevo "avtomobil VAZ". Mislim, da je tukaj vse jasno.

Ne uporabljajte tematskih spletnih mest.

Kot kaže praksa, so tematske platforme zelo redko učinkovite za oglaševanje blaga in storitev. To je posledica dejstva, da so kliki na tematska spletna mesta nenačrtovani. To pomeni, da je uporabnik brskal po internetu, po naključju videl zanimiv oglas - šel. Toda zdaj ni načrtoval nakupov. Zato velika večina preprosto zapusti spletno mesto oglaševalca, ne da bi pri tem izvedla kakršna koli tržna dejanja.

Druga stvar je prehod iz iskanja. Tam stranka že išče izdelek ali storitev in možnost, da bo po obisku oglaševalčeve spletne strani opravljen nakup, je veliko večja.

Poleg tega številni brezvestni lastniki spletnih mest, ki od Yandexa prejmejo nagrado za klike oglasov, kljub temu, da je to zelo strogo prepovedano s pravili, še vedno uspejo klikniti oglase strank. Ali pa lahko pogosto uporabniki kliknejo na take oglase preprosto pomotoma, saj so zgrešili miško. Zato za konkurenčne oglaševalske akcije, povezane s prodajo blaga in storitev, za ekonomično porabo proračuna ne priporočam uporabe tematskih spletnih mest.

Ponovno ciljanje bolje deluje na tematskih platformah. Zato, če nameravate to aktivno uporabljati marketinško orodje, potem je v tem primeru smiselno vključiti tematska spletna mesta, ki jim določijo ceno 20-50% od navedene pri iskanju. V drugih primerih je treba spletna mesta izklopiti ali pa morate spletna mesta skrbno spremljati in ročno izbrati več, ki so najbolj primerna za to oglaševalsko akcijo. V tem primeru lahko povečate CTR na Yandex.Direct, saj se ta kazalnik izračuna ločeno za iskanje in za spletna mesta.

Previdna izbira negativnih ključnih besed.

Očitno ni smiselno, da se na zahtevo prikaže spletna trgovina, ki prodaja parne čistilce "Naredi sam parni čistilec" ali "Navodila za parni čistilec"... Dejansko s pomočjo teh poizvedb ljudje ne iščejo prodajalca, ampak brezplačne informacije in ne nameravajo opraviti nakupa. Posledično bo tak vtis prazen - najverjetneje nihče ne bo kliknil oglasa in CTR se bo nenadoma zmanjšal.

Zato morate pred zagonom oglaševalske akcije vsekakor pogledati statistiko ključnih poizvedb in poudariti odkrito nepotrebne besede tako, da jih kopirate in prilepite v ustrezen razdelek nastavitev oglaševalske akcije. Najlažje to storite v storitvi wordstat.yandex.ru.

Gremo na statistično storitev Yandex, vnesemo poizvedbo "alpsko smučanje":

Poglejte, koliko nepotrebnih vtisov bo, če ne uporabite negativnih ključnih besed! Vsi ti prazni prikazi zmanjšajo CTR in povečajo CPC.

Običajno priporočam analizo strani s statistiko, dokler število zadetkov za iskalne poizvedbe ni manjše od 50. Nižje vrednosti lahko zanemarimo. Vendar pa v težke primere ali za zelo specializirane teme se lahko potopite še globlje.

Brezplačen prenos

Zdaj lahko prenesete že pripravljene negativne ključne besede, ki jih uporabljam kot osnovo za številne oglaševalske akcije - preprosto in brezplačno. Dovolj je, da vnesete pravilen e -poštni naslov in po potrditvi vam bo prikazana celotna vsebina te strani.

Brezplačno lahko dobite skupaj približno 700 negativnih ključnih besed, običajno je učinek njihove uporabe takšen povečanje CTR za 250-300% v primerjavi z oglaševalsko akcijo brez negativnih ključnih besed!

Brezplačen prenos

Če po naročitvi ne prejmete pisma za potrditev obvestila (to se včasih zgodi, odvisno od vrste vašega nabiralnika), obstajajo naslednje možnosti:

  • Počakajte 5-10 minut.
  • Poskusite z drugim poštnim omrežjem, mail.yandex.ru ali gmail.com deluje najbolje.
  • Preverite mapo SPAM - morda je na voljo e -poštno sporočilo, ki ga potrebujete. Po tem ga označite in kliknite - NE neželena pošta.
  • Če nič ne deluje, mi pišite na naslov in posredujte povezavo do strani, različice brskalnika in približni vrstni red dejanje.

Če imate pripombe ali ste pripravljeni ponuditi svoje sezname - napišite v komentarjih.

Uporabite natančno ujemanje ključnih besed.

Kaj je to? Recimo, da specialist za oglase da oglas za ključno besedo "Kupi smuči"... Mislite, da se bo vaš oglas prikazal samo za to zahtevo? Ne glede na to, kako je. Prikazano bo tako za poizvedbo "kupi stare smuči" kot za poizvedbo "veleprodaja smuči" itd.

V Yandex.Direct ni vse tako žalostno in uporaba minus besed praktično odpravlja takšne prazne vtise. To pomeni, da je dovolj, da negativnim ključnim besedam dodate besedila nepotrebnih poizvedb, na primer "-optom", "-old", in oglasi zanje ne bodo prikazani.

Toda pri delu z Googlom.AdWords je treba uporabiti natančno natančen način uporabe ključnih besed. Ker ta sistem privzeto uporablja, kako široko ustreza temu, da za isto poizvedbo "kupi smuči", bo prikazal tudi poizvedbe: "razprodaja sank", "alpsko smučanje bu" itd.

Kako je ta način omogočen? Vsak ključ, ki ga je treba prikazati natančno, brez uporabe sopomenk, mora biti ob dodajanju v sistem obdan z narekovaji, na primer: "kupi smuči". V tem primeru bo sistem prikazoval samo oglase za zahteve »kupi smuči« + nekaj drugega, na primer »kupi smuči v Moskvi« ali »kupi smuči v trgovini«.

Če proračun sploh ni gumijast in potrebujete še natančnejše ujemanje, ne da bi zahtevi dodali dodatne besede, se fraza vzame v oglatih oklepajih: [kupite smuči]. Oglas se bo prikazal samo za to neposredno zahtevo. Če uporabnik vnese iskalno poizvedbo "kupi smuči v Sankt Peterburgu" - oglas se ne bo prikazal.

Delo z besedilom oglasa.

Bolj kot je besedilo privlačnejše, več ljudi ga bo kliknilo. Toda tukaj je pomembno, da se ne pretiravate in govorite resnico, čeprav v bolj okrašeni obliki. Sicer je lahko obiskov veliko, naročil pa je malo (v tem primeru govorijo o nizki konverziji oglasov).

Poskusite izpostaviti eno ali več konkurenčnih prednosti in jim dati lakonski poudarek v naslovu ali besedilu oglasa. Po mojem mnenju so najboljša dela tista besedila, v katerih je korist, oblikovana v obliki zanimivega nestandardnega stavka.

Naj pojasnim: standardni popusti niso več privlačni. Potrebni ali nestandardni popusti ali druge "vabe".

Obvestilo z naslovom: " Lesena okna... Popusti! " v Yandex.Direct ni imel zelo visokega CTR -ja.
Toda le nekaj dotikov in oglasov s takšnimi naslovi je delovalo dvakrat:

Zato popolna možnostče je oglaševalec tako razvit, da ima veliko nestandardnih ponudb in priložnosti. V tem primeru jih je v oglaševanju precej enostavno premagati. Če je oglaševalec preprost kot grablje, boste morali sami razmisliti: na kaj bi morali v oglaševanju vztrajati, da bi pritegnili pozornost občinstva zunaj škatle.

Več odgovorov

Na splošno je sestavljanje oglasov, ki jih je mogoče klikniti, cela umetnost, za katero so specializirani številni resni strokovnjaki. Toda za nadobudnega oglaševalca je več preproste načine da bi dosegli kar dober rezultat, ne da bi brez neprespanih noči poskušali v nesrečnih 30 likov natrpati delovni slogan. Ogledate si lahko le najboljše konkurente v zelo konkurenčni regiji (na primer Moskva) in njihova resnično delujoča besedila oglasov. Isti "padec cen" sem si izposodil od nekoga in je odlično deloval ter pokazal spodobne rezultate.

Pri sestavljanju oglasov morate uporabiti vse možnosti, ki jih ponuja sistem, da bi bil čim bolj privlačen in opazen. Trenutno isti Yandex.Direct omogoča objavo tako imenovanih hitrih povezav, naslova in telefonske številke podjetja, slik, ko so postavljene na tematska spletna mesta. Uporaba teh funkcij lahko znatno poveča CTR, saj so ti oglasi pogosto videti bolje kot konkurenca.

In ne pozabite, da lahko v Google.Adwords in Yandex.Direct uporabite več različne možnosti oglasna besedila, da bi izbrali najučinkovitejše besedilo na podlagi statistike, kar pri uporabnikih interneta vzbudi največji odziv.

To zagotovo niso vsi načini za povečanje CTR -ja oglasa, vendar so nekateri izmed najučinkovitejših. Če uporabite vsaj nekaj od njih (ali bolje seveda vse naenkrat), lahko resnično večkrat povečajte CTR v Direct in Adwords.

Dober dan!



Hvala za odgovor. "," Html ":"

Dober dan!
Novincu, ki ne zasleduje zvišanja stroškov za klik (samo dela na izboljšanju kakovosti vsebine in funkcionalnosti spletnega mesta), povejte, kakšen je razpon CTR za vaša spletna mesta. Kaj je dober CTR?
Vprašanje je morda naivno, kar je značilno za novega partnerja YAN, vendar bi rad našel če ne merilo, ampak vsaj vrstni red številk za primerjavo.
Na primer, na mojem spletnem mestu, ki dela v YAN 12 dneh, je CTR za povezave do storitev 3,64, za Direct pa 0,44. Ali je ta kazalnik dober?
Hvala za odgovor.

"," contentType ":" besedilo / html ")," predlaganoBody ":(" vir ":"

Dober dan!
Novincu, ki ne zasleduje zvišanja stroškov za klik (samo dela na izboljšanju kakovosti vsebine in funkcionalnosti spletnega mesta), povejte, kakšen je razpon CTR za vaša spletna mesta. Kaj je dober CTR?
Vprašanje je morda naivno, kar je značilno za novega partnerja YAN, vendar bi rad našel če ne merilo, ampak vsaj vrstni red številk za primerjavo.
Na primer, na mojem spletnem mestu, ki dela v YAN 12 dneh, je CTR za povezave do storitev 3,64, za Direct pa 0,44. Ali je ta kazalnik dober?
Hvala za odgovor.

Dober dan!
Novincu, ki ne zasleduje zvišanja stroškov za klik (samo dela na izboljšanju kakovosti vsebine in funkcionalnosti spletnega mesta), povejte, kakšen je razpon CTR za vaša spletna mesta. Kaj je dober CTR?
Vprašanje je morda naivno, kar je značilno za novega partnerja YAN, vendar bi rad našel če ne merilo, ampak vsaj vrstni red številk za primerjavo.
Na primer, na mojem spletnem mestu, ki dela v YAN 12 dneh, je CTR za povezave do storitev 3,64, za Direct pa 0,44. Ali je ta kazalnik dober?
Hvala za odgovor.

"," contentType ":" text / html ")," authorId ":" 123881059 "," slug ":" 1210 "," canEdit ": false," canComment ": false," isBanned ": false," canPublish " : false, "viewType": "old", "isDraft": false, "isOnModeration": false, "isSubscriber": false, "commentsCount": 69, "modificationDate": "čet 2. februar 2012 23:40:00 GMT +0000 (UTC) "," showPreview ": true," odobrenPreview ":(" vir ":"

Dober dan!
Novincu, ki ne zasleduje zvišanja stroškov za klik (samo dela na izboljšanju kakovosti vsebine in funkcionalnosti spletnega mesta), povejte, kakšen je razpon CTR za vaša spletna mesta. Kaj je dober CTR?
Vprašanje je morda naivno, kar je značilno za novega partnerja YAN, vendar bi rad našel če ne merilo, ampak vsaj vrstni red številk za primerjavo.
Na primer, na mojem spletnem mestu, ki dela v YAN 12 dneh, je CTR za povezave do storitev 3,64, za Direct pa 0,44. Ali je ta kazalnik dober?
Hvala za odgovor.

"," html ":" Dober dan! "," contentType ":" text / html ")," recommendedPreview ":(" vir ":"

Dober dan!
Novincu, ki ne zasleduje zvišanja stroškov za klik (samo dela na izboljšanju kakovosti vsebine in funkcionalnosti spletnega mesta), povejte, kakšen je razpon CTR za vaša spletna mesta. Kaj je dober CTR?
Vprašanje je morda naivno, kar je značilno za novega partnerja YAN, vendar bi rad našel če ne merilo, ampak vsaj vrstni red številk za primerjavo.
Na primer, na mojem spletnem mestu, ki dela v YAN 12 dneh, je CTR za povezave do storitev 3,64, za Direct pa 0,44. Ali je ta kazalnik dober?
Hvala za odgovor.

"," html ":" Dober dan! "," contentType ":" text / html ")," titleImage ": null," tags ": [(" displayName ":" dober CTR "," slug ":" khoroshiy-ctr "," categoryId ":" 103962100 "," url ":" / blog / partner ?? tag = khoroshiy-ctr "), (" displayName ":" CTR "," slug ":" ctr "," categoryId ":" 69061473 "," url ": " / blog / partner ?? tag = ctr"), ("displayName": "Indikatorji CTR", "slug": "pokazateli-ctr", "categoryId": "103962099", "url": " / blog / partner ?? tag = pokazateli-ctr ")]," isModerator ": false," commentsEnabled ": true," url ":" / blog / partner / 1210 "," urlTemplate ":" / blog / partner /% slug% " , "fullBlogUrl": "https://yandex.ru/blog/partner", "addCommentUrl": " / blog / createComment / partner / 1210", "updateCommentUrl": " / blog / updateComment / partner / 1210", " addCommentWithCaptcha ":" / blog / createWithCaptcha / partner / 1210 "," changeCaptchaUrl ":" / blog / api / captcha / new "," putImageUrl ":" / blog / image / put "," urlBlog ":" / blog / partner "," urlEditPost ":" / blog / 56a93991d97351872e733f0e / edit "," urlSlug ":" / blog / post / generatedSlug "," urlPublishPost ":" / blog / 56a93991d97351872e733f0e / objavi "blog 56a93991d35 2e733f0e / unpublish "," urlRemovePost ":" / blog / 56a93991d97351872e733f0e / removePost "," urlDraft ":" / blog / partner / 1210 / draft "," urlDraftTemplate ":" / blog / partner /% slug% / draft ", "urlRemoveDraft": " / blog / 56a93991d97351872e733f0e / removeDraft", "urlTagSuggest": " / blog / api / predlagati / partner", "urlAfterDelete": " / blog / partner", "isAuthor": false, "subscribeUrl": / blog / api / subscribe / 56a93991d97351872e733f0e "," unsubscribeUrl ":" / blog / api / unsubscribe / 56a93991d97351872e733f0e "," urlEditPostPage ":" / blog / partner / 56a93991d973518e ", urlate" urlate " / post / updateIssue "," urlUpdateTranslate ":" / blog / post / updateTranslate "," urlLoadTranslate ":" / blog / post / loadTranslate "," urlTranslationStatus ":" / blog / partner / 1210 / translationInfo "," urlRelatedArticles " : " / blog / api / relatedArticles / partner / 1210", "author" :( "id": "123881059", "uid" :( "value": "123881059", "lite": false, "hosted": false), "alias" :(), "login": "maninme", "display_name" :( "name": "No Offense", "avatar" :( "default": "21493/12388105 9-6598586 "," prazno ": false))," naslov ":" [zaščiteno po e -pošti]"," defaultAvatar ":" 21493/123881059-6598586 "," imageSrc ":" https://avatars.mds.yandex.net/get-yapic/21493/123881059-6598586/islands-middle "," isYandexStaff ": false), "originalModificationDate": "2012-02-02T19: 40: 46.000Z", "socialImage" :( "orig" :( "fullPath": "http://avatars.yandex.net/get-yablog/4611686018427441880 / normalno ")))))">

Dober dan, dragi prijatelji! Spletno mesto YouPartner je z vami kot vedno. Pogosto nas sprašujejo zanimiva vprašanja glede dela in zaslužka na internetu. Danes ob ponovno, odgovorili bomo na vprašanje, ki zanima mnoge začetnike: "Kaj je CTR, kako se izračuna, kakšna je optimalna vrednost in kje se uporablja?"... Začnimo!

Kaj je CTR?

Kako se izračuna CTR? Za natančen izračun razmerja med prikazi in kliki promocijskega materiala je običajno uporabiti naslednjo formulo:

Kliki / prikazi * 100 = CTR

Če vse klike delite z vsemi prikazi in pomnožite s 100, dobite CTR. Na primer: pasica je bila prikazana 100 uporabnikom, nanjo je kliknilo 20 ljudi. V tem primeru bo CTR 20%.

V Vsakdanje življenje CTR spletnega skrbnika ali podružničnega tržnika (specialist za promet) je pogost. V večini primerov je to vrednost mogoče videti v oglasnih omrežjih. Pri nakupu prometa oglaševalci pri tem kazalniku vodijo k izbiri najkakovostnejših promocijskih materialov in povečanju donosnosti oglaševanja. Višja kot je vrednost CTR, bolje je.

Od česa je odvisen CTR in kako ga povečati?

Dejavniki, ki vplivajo "si-ti-ar", precej, tako neposrednih kot posrednih. Če ste pozorni nanje in izvedete teste, vam lahko pomaga doseči visoko razmerje med prikazi in kliki vaših oglasov. Tukaj je nekaj izmed njih:

  • Slika. Slika mora imeti zaplet, določen sprožilec. Upodobljeni predmet bi moral vzbuditi zanimanje občinstva, ki mu je namenjena oglaševalska kampanja. Če prodajate parfume, morate navesti, da je to nova kolekcija, osredotočite se na blagovno znamko ali omejeno izdajo. Trendi so zelo vplivni "synthol jock uporablja to zdravilo za ...", "Zgodba Diane Shurygina o ..." ali "Navalny je bil sprejet na volitve ...".
  • Dimenzije Večji kot je oglas, bolj viden bo.
  • Lokacija. Oglaševanje mora biti na vidnem območju spletnega mesta.
  • Zvok in video.Če je vaš oglas video ali predvaja nekakšen zvok, bo to zagotovo pritegnilo pozornost občinstva vira.
  • Svetlost in dodatni elementi. Vaš oglas mora izstopati "siva" maše. Dodajte mu puščice, potezo, animacijo in izbiro besedila. Naj bo celotna barvna shema bolj vidna.
  • Ciljno občinstvo. To je eden glavnih kazalnikov. S prikazovanjem oglasov za kozmetiko na ribiškem mestu verjetno ne boste dobili prodaje. Pri izbiri oglaševalskih mest bi morali videti portret vaše ciljne publike. Ciljanje je tukaj zelo pomembno. Če prikazujete oglase v Kazahstanu in je prodaja namenjena ruskemu občinstvu, bi morali prenehati prikazovati oglase. Tu so pomembne tudi nastavitve, kot so starost, spol, interesi, zakonski stan, naprava in operacijski sistem pa tudi brskalnik. Odvisno od vrste oglasnega omrežja boste lahko določili podobne vrednosti.
  • Bot promet. Veliko oglasnih platform klikne oglase. To bo najverjetneje pozitivno vplivalo na CTR, vendar malo verjetno na konverzije. Prikazov je lahko tudi veliko, prometa pa ni. Če želite izključiti take vire, uporabite črno -bele sezname spletnih mest.
  • Interaktivno. Najverjetneje ste opazili zanimive oglase, v katerih lahko "dotik" elementov ali se celo malo poigrajte. To močno pritegne pozornost in poveča število klikov.

Kaj je dober CTR?

Takoj bom rekel, da ni enotnega splošnega odgovora. Odvisno od cene in truda, vloženega v izvajanje oglaševalske akcije. Prav tako je vse precej individualno, zlasti na ozko tematskih področjih. Eno je gotovo - čim več, tem bolje. Povprečni CTR v Runetu se giblje od 0,01% do 2%. Večina velike vrednosti, ki dosežejo 30%, opazimo v kontekstualno oglaševanje... Tu so dobre vrednosti za različni tipi oglaševanje:

  • Kontekstno oglaševanje (YandexDirect, Google Adwords): 10-20%
  • Oglas v dražbi: >1%
  • Ciljno oglaševanje (VKontakte): 0,2-0,4%
  • Oglaševanje s pasicami: 0,8-1,5%

Poleg vrednosti učinkovitosti oglaševalske akcije CTR v številnih oglasnih omrežjih vpliva na ceno klika in pogostost prikazov. Več ljudi klikne na zanimiv oglas, pogosteje ga prikažejo. V tem primeru bo moral konkurent plačati več, da bo dobil položaj nad vašim oglasom. Zato je zelo pomembno spremljati ta kazalnik.

Samo pomislite: kliki so povsod. Vse, kar ljudje naredijo, je klik: kliknejo, ko iščejo nekaj v spletu, kliknejo, ko igrajo, kliknejo, ustvarijo digitalno zasnovo ... V povprečju človek na dan naredi 428 klikov. To številko pomnožite z dnevnim številom uporabnikov osebnih računalnikov sodobni svet in presenečeni boste nad nastalo številko. Kako torej ugotoviti, ali je CTR dober? Koliko klikov iz tega niza je vaša oglaševalska akcija pridobila zase?

Število klikov pa je le vrh ledene gore. Če želite izvedeti, kako se razvija oglaševalska akcija, morate poglobiti globlje kot štetje števila klikov. Dober načinče želite izvedeti, kako uspešna je oglaševalska akcija - to je izračun razmerja med prikazi in kliki.

Kaj je CTR?

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) določa, koliko ljudi je prišlo na vaše spletno mesto prek določenega oglaševalskega kanala. Toda tukaj ni pomembnejše niti dejstvo o prehodih na spletno mesto, ampak dejstvo, da CTR prikazuje število potencialne stranke ki jih vaš predlog resnično zanima ("toplo" ciljna publika). To pa je najpomembnejši pokazatelj končnega rezultata, ki bo v prihodnosti vplival na umestitev novega oglaševanja.

To meritev je pomembno upoštevati skupaj z drugimi kazalniki: preučiti ne le število klikov, ki jih je prejel oglas, temveč tudi število vseh njegovih ogledov.

Kaj vpliva na CTR?

Na razmerje med prikazi in kliki vpliva več dejavnikov:

  • Ustreznost. je o ključnih besedah, oglasnih besedilih, njihovih umestitvah in ciljnih straneh. Ključne besede in kopija oglasa morajo posredovati splošno sporočilo, namenjeno ciljni publiki. Neustrezne ključne besede bodo usmerjene v napačno občinstvo, zato boste prejeli klike tistih, ki jih vaš izdelek ali vaše storitve ne zanimajo.
  • Uvrstitev oglaševanja... Tudi z visoko ustreznostjo lahko položaj oglasnega sporočila v rezultatih iskanja (uvrstitev oglasa) ostane precej nizek. V okviru uvrstitve oglaševanja je določeno, katero oglaševanje bo zasedlo določeno mesto na strani. Rezultat je odvisen od vašega CPC -ja in ocene kakovosti vašega oglasa.
  • Vidljivost / vidljivost... Meritev vidnosti (vidnost ali vidljivost) prikazuje število prikazov oglasov uporabnikom in kaže, da so v času dostave vsi tehnične zahteve na katerem si ga lahko ogleda uporabnik. Na primer, če se mora uporabnik pomakniti po zaslonu, da pride do oglasa, to pomeni, da se nahaja "zunaj zaslona". Ko gre za videoposnetke, so vključene druge možnosti vidnosti. Za Facebook, Instagram in Twitter so dovolj tri sekunde predvajanja videa. Na YouTubu se videoposnetek šteje za gledan, če se predvaja več kot 30 sekund (ali manj, če je video krajši).
  • Naprava. Razmerje med prikazi in kliki iz mobilnih naprav je bistveno višje kot pri stacionarnih računalnikih. To je posledica njihove aktivnejše uporabe v vsakdanjem življenju. Seveda morate še vedno postaviti namizne oglase, vendar ne pozabite na pomen mobilne različice.
  • Navpično... CTR določa tudi vaša industrija, zlasti ko gre za vaše konkurente. Ne pozabite pogledati obsega ključnih besed v iskalnikih in jih primerjati s skupinami besed, ki jih uporabljate. Tako se boste lažje odločili, koliko denarja boste porabili za delo z njimi.

Kako izračunati CTR?

Ko izračunate CTR, bodite pozorni na konverzijo: kolikšen delež klikov je postal konverzija (torej pripeljal do ciljnih dejanj)? Nato primerjajte svojo stopnjo konverzije s povprečnim CTR -jem in ugotovite, koliko porabite.

Vsak klik, ki ga ni mogoče zamenjati, vas stane denarja, ki ga ne boste zaslužili nazaj.

Takšni kliki so lahko posledica preširokega ciljanja ali uporabe nepomembne kopije oglasa. Raziščite, katere ključne besede se v danem trenutku uporabljajo v vaši industriji, in napišite dobro kopijo oglasa, ki zahteva ukrepanje, da v zameno ne boste dobili nepomembnih klikov.

Kaj je dober CTR?

In na koncu odgovor na glavno vprašanje.

Ni natančne številke, ki bi določala CTR, vendar bi morala biti v povprečju 2% za kateri koli oglasni kanal. Vsak rezultat nad 2% se šteje za nadpovprečen rezultat.

Tu so na primer statistični podatki o povprečnem razmerju med prikazi in kliki v različnih panogah za leto 2016 po podatkih YouTube (grafikon spodaj).

Tukaj je nekaj primerov.

CTR v niši za pijače in igrače za odrasle je 1,82%oziroma 1%, v mnogih drugih panogah pa pod polnih 1%. Tako industrija zdravja in lepote pridobiva kazalnik 0,44%, B2B poslovanje 0,98%in igre - 0,9%, kar je blizu ena.

Čeprav ti podatki temeljijo na ogledih YouTube, so druge študije pokazale podobne številke. Tako je na primer SalesForce v svoji študiji v prvem četrtletju leta 2016 ugotovil, da povprečje razmerje med prikazi in kliki na Facebooku je le 0,98%.

Iz zgornjih številk je jasno, da morate za določitev uspešnosti svoje meritve poznati povprečni CTR v industriji in svojo metriko primerjati s tistimi svojih konkurentov.

Rezultati se lahko od akcije do akcije zelo razlikujejo, vendar ne označite oglaševalske akcije kot neuspešne, če ne doseže 2%.

Čas je za zbiranje klikov

Zdaj, ko veste, kateri dejavniki vplivajo na vašo razmerje med prikazi in kliki in kako jo izračunati, lahko to novo znanje uporabite za izboljšanje svojega oglaševalske akcije... Čas je, da pozabite na zadnji rezultat meritev in pospravite oglase, pri čemer veste, kaj vsaka meritev pomeni.



 


Preberite:



Izbira barve ni lahka naloga Črna je vedno pomembna

Izbira barve ni lahka naloga Črna je vedno pomembna

iPhone 6 še zdaleč ni novost, vendar povpraševanje po njem niti ne pade, raje bo v vrhunskih pametnih telefonih zdržalo še nekaj let in postopoma postajalo cenejše ...

Otrok vsak dan kolca

Otrok vsak dan kolca

Ko dojenček kolca, se sliši srčkano in sladko, vendar vas to skrbi. Ko je mama hodila v položaju, je njen otrok že kolcal. Vse...

Kako izbrati ikono po imenu in datumu rojstva Ikone za moške po imenu sergey

Kako izbrati ikono po imenu in datumu rojstva Ikone za moške po imenu sergey

Najpomembnejši nebeški pokrovitelji Sergejevih so ustanovitelj Trojice -Sergijeve lavre, Sergije iz Radoneža - enega najbolj ljubljenih in ...

Kaj je cerkveni zakrament?

Kaj je cerkveni zakrament?

Za naše bralce: 7 zakramentov pravoslavne cerkve na kratko s podrobnimi opisi iz različnih virov SEDAM ZAKRAMENTOV PRAVOSLAVNE CRKVE Svetniki ...

feed-image Rss