Kodu - Uksed
CPA ärireklaam A-st Z-ni: kuidas see toimib. Mis on CPA-turundus ja CPA-võrgud? Pakkumised, müügivihjed, hoidmine ja tulu Mis on CPA-turundus

Soov raha teenida kasvab meis iga päevaga. Ja mitte niivõrd kõrge elukalliduse pärast, kuivõrd soovimatuse pärast hommikust õhtuni kontoris istuda, saades elatusraha. Otsime pidevalt uusi ja mis peamine, suhteliselt lihtsaid viise kasumi teenimiseks. Ühe võimalusena võid kaaluda CPA-turundust – mitte uus ja teiste meetoditega võrreldes üsna keeruline ning seetõttu siiski internetis raha teenimise töömeetod.

Mis see on?

Sidusettevõtte turunduse kontseptsioon on olnud juba pikka aega. Kuid praegu (enamasti vaadeldakse CPA-turundust kui püsiva sissetuleku saamist), mis saadakse klientide meelitamisest reklaamija veebisaidile, ei moodustu mitte lihtsa "lingil klõpsamise", vaid kliendi "antud käitumise" positsioonist. potentsiaalne klient.

Mida see lihtsas mõttes tähendab? Kui varem maksid ettevõtted oma lehtede külastamise ja blogijate saitidel otsereklaamide kuvamise eest, siis nüüd on olukord muutunud. Müüjad vajavad tõhusaid ja sihipäraseid eelarvekulutusi. CPA turundus hõlmab tasumist tulija konkreetse toimingu eest Registreerumine, uudiskirja ja avalduse tellimine, toote ostu sooritamine (ideaaljuhul) - see on väike nimekiri neist konversiooni (soovitavatest) tegevustest.

Kaasaegne Interneti-turundus

Kui Interneti arendamise alguses ütlesime, et kaubakirjeldusega veebisaidi loomine ja haldamine on 90% edust, siis täna ei anna selline reklaamimine absoluutselt mitte midagi. Konkurents on nii suur ja seda toetab isegi tõsiasi, et Internet sõna otseses mõttes ei tunne piire, et potentsiaalseid tarbijaid on vaja pidevalt stimuleerida ja suunata "mööda etteantud marsruuti". Üldiselt on see Interneti-turundus. Aga kuhu CPA turundus siia mahub? Reklaamijate tagasiside lähenemise tõhususe kohta on lihtsalt lummav.

Näiteks reisifirma maksab ainult oma kodulehel registreerumise eest. Kui klient pole seda teinud, siis reklaamiagentuur tasu ei saa. Ja vastupidi, mida suurem on reisikorraldaja andmebaas, seda suurem on reklaamiettevõtte kasum. Seega jaotatakse eraldatud eelarvest raha palju tõhusamalt.

Nimesid on palju – olemus on sama

Niisiis, jõudlus, sidusettevõtte turundus, sidusettevõtte turundus, CPA-turundus - kõiki neid mõisteid kasutatakse Interneti-mudeli (teenuste) määratlemiseks, mille puhul võrgumeeste teatud toimingute eest makstakse. Spetsialistid kasutavad selliseid tööriistu nagu otse- ja SMM-turundus, otsingumootoritele optimeerimine jne. Kuid tasub pöörata tähelepanu asjaolule, et reklaami poolel loob iga loetletud mudel oma rahavoo. CPA-turundus (blogijate ja sotsiaalsete võrgustike aktiivsete kasutajate ülevaated kõlavad väga veenvalt) võimaldab teil peaaegu esimesest nädalast kasumit teenida.

Mudel ei ole uus, kuid tõhus

Interneti-turundus areneb aktiivselt ja tarbija otsib mitte vähem aktiivselt võimalusi, kuidas pääseda, peita end pealetükkiva otsereklaami eest. Seetõttu peavad turundajad otsima üha elegantsemaid viise potentsiaalsete ostjate meelitamiseks.

Kuna lüngad muutuvad väiksemaks, seisavad ettevõtted silmitsi küsimusega, kuidas oma turundustegevust tõhustada. Siin tulebki CPA mudel kasutusele. Investeeringutasuvus on peaaegu 100%. Eelkõige seetõttu, et reklaamija ise ei oota oma saidi külastajatelt midagi üleloomulikku.

Sellises olukorras saab digiagentuur oma kasumit oluliselt suurendada.

Miks nad armastavad sidusettevõtte turundust?

CPA mudeli kõige ilmsem eelis on mõõtmise lihtsus. Klient liitus meililistiga - maksis, ei tellinud - vabandust. Just tõhususe määramise lihtsus köidab kõiki reklaamiahelas osalejaid. Kuid loomulikult pole see ainus pluss, millega CPA-turundus võib kiidelda. Ekspertide ülevaated võimaldavad meil välja tuua selle skeemi populaarsuse järgmised põhjused:

Pakkumise jaoks on see väga tulus eelarve kulutamise süsteem. Tasumine toimub ainult kliendi soovitud (ja kasulike) toimingute eest. Lisaks puuduvad need praktiliselt.Võrreldes investeeringutega kontekstuaalsesse reklaami ja SEO-sse teavad pakkumised kindlalt, et saavutavad plaanitud tulemused.

Turundajaid premeeritakse ka sihitud müügivihjete eest. Seetõttu on nad sunnitud välja pakkuma uusi, tarbijale huvitavaid stiimuleid. Kuna enamasti on konversioonitoimingute maksed suuremad kui liikluse, klikkide ja näitamiste tasud, on reklaamiagentuurid huvitatud CPA-turunduse kasutamisest.

Arvustuste (meelelahutus) saidi omanik hoiab ka oma ressursi kõrgel tasemel. Ta vajab ju pidevat lugejate voogu, kellele CPA mudeli raames reklaami näidatakse. Mida suurem on portaali populaarsus, seda rohkem võimalusi teenida (või lihtsalt ühe toimingu eest makstavat tasu suurendada).

Üldiselt saab iga osaleja lisaks elementaarsetele rahalistele hüvedele ka täiendavaid boonuseid - alates lihtsusest kuni ressursi arendamiseni.

Võimalikud valikud

Erinevate võimaluste hulgast tasuliste konversioonide toimingutega turunduse kasutamiseks valime välja ja kaalume kõige populaarsemad. Tõhus CPA-turundus, mille näiteid saate kiiresti uurida, näeb välja järgmine:

Lehtede või saitide müük (üks leht või täismahus ressursid koos maandumislehtedega) - siin saab külastaja toote kohta täielikku teavet ja suunatakse tootjate juurde, kus ta saab ostu sooritada. Reklaamitegijate ülesanne on tarbijat kvaliteetselt stimuleerida, et tal tekiks tõesti soov toodet osta.

Pay-per-action reklaam on väga sarnane traditsioonilisele sisuturundusele, kuid CPA turundus eeldab, et makstakse mitte liikluse või koha eest otsingutulemustes, vaid võrgustiku kasutaja konkreetsete tegevuste eest.

Arvustuste saidid – nendel ressurssidel on palju teavet toodete, nende võrdluste jms kohta. Siia postitatakse ka kasutajate ülevaated, ülevaated ja hinnangud. Iga selline kirjeldus viib reklaamija lehele (tootja või volitatud müüja) ja kui klient klõpsab lingil ja ostab toote, saab arvustuste saidi omanik preemia.

CPA ketis osalejad

Nüüd on vaja aru saada, kes ja kuidas on kaasatud edutamisahelasse, mis tagab usaldusväärse rahavoo. CPA-turundus, mille ülevaated on väga mitmekesised, viiakse läbi vähemalt kolme osapoole osalusel: toote müüja - reklaamiagentuur (täistsükkel või digitaalsele spetsialiseerunud) - ajaveebide ja populaarsete saitide omanikud. Kahte esimest nimetatakse pakkumisteks, st. isikud, kes pakuvad tasu tarbijate oma saidile meelitamise eest. Kuid nagu juba mainitud, ei ole CPA-turundus ilma investeeringuteta (ilma investeeringute ja sisumakseteta) lihtsalt liiklus; see on tasu saidi külastaja konkreetse tegevuse eest.

Seetõttu on arvustuste saitide või populaarsete teabe- ja meelelahutusportaalide omanikel palju lihtsam raha teenida. Kümned tuhanded (eksperdid ütlevad, et tavaline statistika on 15-20 tuhat) külastust päevas annavad ju kindlasti vajaliku arvu üleminekuid. Teine asi on see, et tarbija muutub nõudlikumaks ja teda ei ole lihtne midagi tegema panna: tuleb pingutada ja mõelda tegelikele stiimulitele.

Kus tulemusturundust kasutada?

Veebipoed, kupongid, teenindusettevõtted – need on kõige sobivamad projektid, mille puhul CPA turundus aitab. Tulud (ekspertide ülevaated on julgustavad) võivad ulatuda suurte numbriteni. Kuid ainult siis, kui saidi omanik hindab oma vaatajaskonda õigesti ja teeb sobivaid pakkumisi. Toode peab olema külastajatele arusaadav, vastama nende huvidele ja rahalistele võimalustele.

Eksootiliste, kohandatud toodete reklaamimine CPA turundusega ei anna soovitud tulemusi. Sellise kauba ostjaid on ju vähe.

Natuke ajalugu

Esmakordselt rääkis Ameerika agentuur Fluent CPA lähenemisviisi kasutamisest kaupade reklaamimisel. Direktori sõnul suurendas ettevõte aasta jooksul oma tulusid 40 miljoni dollarini (see on 850% võrreldes eelmise aastaga). Sellest hetkest alates hakkasid eksperdid rääkima sotsiaalvõrgustikes reklaamimise tõhususe suurendamisest. Mida Fluent siis tegi, mida hiljem hakati kutsuma CPA-turunduseks? Koolitus algab sellest, et CPA on lühend ingliskeelsest "cost per action" sõnast. Sõna otseses mõttes on see "maksa tegevuse eest". Ja siis on vaja reklaamijale pakkuda konkreetseid tarbijatoiminguid: meeldimised ja jagamine suhtlusvõrgustikes, reklaamkupongide printimine, uudiskirja tellimine jne. Kuid seda mainiti juba artikli alguses.

Kulu toimingu kohta turundus

Eelmises artiklis ja videos teemal mainisin umbes nö CPA turundus sest reklaam VK-s sobib talle väga. Aga üldiselt on see veebireklaami fenomen nii huvitav, et tasub sellest lähemalt rääkida.

Samuti saate tema kohta üsna palju teada saidil raha teenimise viiside raamatust. (peatükk 13 – CPA-võrgud)... Nüüd kirjutan väikese teooria ja siis soovitan sellel teemal lihtsalt imelist kursust.

Mis on CPA turundus?

Lühend "CPA" tähistab "Tegevuse hind"kulu toimingu kohta... Vahel on ka PPA, st. "Maksa toimingu eest"maksa toimingu eest... See on sama, mis - või CPC (klõpsutariif) või PPC (kliki eest maksmine).

Mis on CPA müügivihjed?

Seega ei maksa reklaamija mitte kliki eest (netireklaami klassikaline mudel), vaid tegevuse eest, mis on kasulik (endale). Seetõttu pole tema jaoks praktiliselt vahet, kust liiklus tuleb, peaasi, et see oleks lõplik.

Üldiselt võib siin olla palju lühendeid (CPS, CPR jne). Peaasi, mis makstakse tegevust- konkreetne toiming, mis võib olla ükskõik milline:

  • infotoote müük kettal
  • ainult ketta tellimine (müük puudub)
  • füüsiliste kaupade ostmine
  • ostmine ja kordusostud e-poes
  • registreerimine +% mängijate maksetelt võrgumängus
  • tutvumissaidil küsimustiku täitmine
  • veebipõhine laenutaotlus pangast või pangakaardilt (muide, Tinkoff KS pank oli üks esimesi, kes hakkas CPA võrkudes reklaamima, kuigi nüüd on see lihtsalt võimalik)
  • kasvõi mõne SPA-salongi pileti väljastamist
  • palju rohkem.

Mis on pakkumine CPA-turunduses?

Ka siin tuleb kõik inglise keelest. "Pakkumine" tähendab lause ja viitab pakkumisele, mille eest reklaamija maksab.

Sageli igas CPA võrgus selliseid pakkumisi kutsutakse programmid. Nii võib see välja näha näiteks Admitadis:

CPA-võrgu pakkumiste loend (klõpsatav)

Ülaltoodud pilt näitab:

  • need programmid,
  • tasuline tegevus (vihje)
  • ja teile tasu, kui teete seda toimingu sooritamise eest.

Samuti määrab iga reklaamija tavaliselt oma pakkumisele geosihtimise ja näitab. Ja programmi teabes annab sidusettevõtete võrk välja näitajad konkreetse pakkumise tõhususe kohta + sidusettevõtte küpsise eluiga (nn post-klikk). Näide sama Admitadi kohta:

Populaarsed CPA-pakkumised RuNetis

Üldiselt võib kõik CPA-pakkumised jagada 4 kategooriasse:

  1. Online Mängud
  2. Veebipoed
  3. Pangad
  4. Infotooted jne. "Kaup postiga"

Kõige kuulsamad poed on ehk Quelle, Lamoda ja Wildberries. Eraldi võib märkida Yves Rocheri veebipoodi - tundub, et seda reklaamitakse eranditult Admitadis ja peaaegu selle CPA-võrgu loomise hetkest peale. Nad müüvad maailmakuulsa kaubamärgi taimset kosmeetikat, muide, väga kvaliteetset - nii et veebimeistritel pole patt neid reklaamida

Pankadest võib märkida Tinkoff KS-i (alustas CPA tegevust ajal, mil teistel pankadel normaalseid veebisaite polnud), samuti Home Credit panka. Tegevuse maksumuse finantsteema on väga tulus - suured maksed veebihalduritele ühe konversiooni eest (1000 rubla ja rohkem) ja selle tulemusena on see väga konkurentsivõimeline.

Teabetoodete hulgas (kursused kettal või juurdepääs veebipõhistele koolitusmaterjalidele) on populaarsed erinevad meetodid kehakaalu langetamiseks, mõne kehaosa suurendamiseks ja muuks, üldiselt jaburaks, mida inimesed on nõus ostma. "Kauba posti teel" hulgast võib märkida rohelist kohvi - müüakse meeletu tempoga.

Kuigi loomulikult on viimases kategoorias ka normaalseid tooteid, mis on suunatud mõistlikele ostjatele, mitte ainult "kannatamatutele tarbijatele".

Mida tähendab "pettused"?

Kui Admitad just Runetis populaarsust koguma hakkas, olid pakkumiste hulgas peamiselt ainult võrgumängud, mille lihtsa registreerimise eest maksti hea makse - 1 dollar või rohkem. Loomulikult registreerusid paljud veebimeistrid nendes mängudes ise, kasutades oma linki.

See on "petmise" (mõnikord nimetatakse ka "pettuseks" - eng. pettus – pettus). Tavaliselt on kontod selleks keelatud.

Teave CPA-turunduse kinnipidamise kohta

CPA-võrgul ja reklaamijal kulub teie liikluse kvaliteedi kontrollimiseks aega. Seetõttu peetakse teie teenitud raha sellel perioodil kinni (te ei saa välja võtta). "Hoidke" - inglise keelest. hoidma - hoidma.

Reeglina, kui te ei tegelenud tahtliku petmisega, kantakse pärast hoidmisperioodi lõppu kõik raha saldole (saate välja võtta).

Aja jooksul vähendavad mõned võrgud ooteaega, kui tarnite pidevalt.

Runeti populaarsed CPA-võrgud

Esimene võrk, millest tahan rääkida, on. See on CPA võrgustik, mille eesmärk on töötada nutra pakkumistega. Need on ilu- ja tervisetooted ehk teisisõnu toidulisandid (toidulisandid). Sidusprogramm maksab otsemüügi, tarnetasu ja isegi tasuta proovinäidiste tellimise eest. Huvitav punkt on võimalus tellida makse kaks korda päevas. Samal ajal on miinimumpalk ainult 3000 r. Geo hõlmab 60 riiki, seal on kust liiklust tühjendada.

Soovitan teil pöörata tähelepanu pangapakkumistega töötavale sidusprogrammile - Leads.su. See on väga hea aeg-testitud sidusprogramm. Töötab kõigi juhtivate pankade ja pangatoodetega, samuti rahaloomeasutustega. Kui tead, kuidas leida laenuteemalist liiklust, siis tee kindlasti koostööd selle PP-ga. Minu sissetulekute ekraanipildid.

Kõige kuulsam (kuna üks esimesi) on Admitad. Kuskil 2010. aasta aprillis hakkas see populaarsust koguma (siis sain sellest teada, aga kuidagi ei õnnestunud..) ja peamisteks pakkumisteks olid netimängud. Nüüd on seal nii palju. Kuid algajatele on see võrk pisut keeruline.

Samuti meeldib sellele sidusettevõtete võrgustikule näidata sidusettevõtte viimase päeva maksimaalset sissetulekut. Selle kirjutamise ajal näeb see välja järgmine:

Maksimaalne sissetulek Admitadis 28.06.2013

Siis oli CPA-võrk ainult võrgumängude jaoks - GameLeads. Kuid nüüd on sellest saanud "üldine" võrgustik ja selle nimi on CityAds.

Noh kõige mugavam võrk, minu arvates on see Admitad. Eriti meeldiv, et on 24/7 ja väga viisakas tehniline abi.

Rohkem häid CPA-võrke

Nüüd ilmub neid võrke üha rohkem. Üldjuhul korduvad pakkumised igal pool või näiteks Admitadi pakkumised "jagatakse" mitmeks väikeseks CPA-võrgustikuks, nii et igaühes registreerimisel pole mõtet.

Aga on väga huvitavaid – võin soovitada ka neid, kellega "isiklikult tuttavaks" olen:

  • Advertstar on positsioneeritud "progressiivse" võrgustikuna. Tõepoolest, see on väga mugav ja lisaks on iga pakkumise jaoks kvaliteetsed reklaammaterjalid (tiiserid, bännerid - sealhulgas animatsioon ja välk).
  • Adwad – on tõesti eksklusiivseid pakkumisi. Heitke pilk ka.
  • Mixmarket on üks esimesi Runeti CPA partnereid. Seal on palju huvitavat, kuid hetkel - väga "raske" liides seal. Pealegi annab see võrgustik võimaluse.
  • Biznip on väga huvitav võrgustik. Registreerimine on soovitatav kutsetega – üks kutse inimese kohta. Huvi korral loobuge kindlasti tellimusest kommentaarides.
  • Värske ja suurepärane CPA tooteahel: loe.
  • GdeSlon on suur CPA-võrk, mis keskendub ainult veebipoodidele. Palju tööriistu – huvitavad XML-kanalid jne.

Siin on veel 3 head CPA sidusettevõtet, kelle pakkumised on "kaubad posti teel" (enamasti):

  • Elonleads.ru
  • Lead-r.ru (hiljuti - 12.2016 - värskendas liidest täielikult)
  • M1-shop.ru

Suhteliselt uus ja väga kvaliteetne CPA võrk - läbimõeldud liides, kena disain ja erinevad tööriistad + palju võimalusi raha väljavõtmiseks.

Võrke on palju rohkem, nii suuri kui ka väikeseid. Kuid mõned neist pole eriti huvitavad ja parem on mitte näidata teist osa.

CPA turundustulu

Õige hoolsuse ja õigete strateegiate korral võib sissetulek olla väga hea.

Isiklikult ma siin praegu ei uhkusta, sest nagu hiljuti aru sain, tegin ühe suure vea: kasutatud ainult saite... Need. kõik reklaamipakkumised said temaatilise liikluse veebisaitidele postitatud bänneritelt.

Muidugi on see hea variant. Kui aga mõtlete tõsiselt CPA-tuludesse, peaksite kindlasti, nagu öeldakse, valada liiklust pakkumiste jaoks. Need. osta reklaame (kontekstipõhine, teaser, VK jne) ja reklaamida reklaamijate pakkumisi.

Lõpuks jõudis see minuni pärast seda, kui minuga võttis ühendust kursuse autor Artur Mustaev "Miljon rubla CPA-turunduse jaoks"... Ma üldiselt ei soovita kursusi, millega ma ise kursis pole. Tutvusin sama kursusega ja mõistsin üldiselt palju ...

Saate tutvuda tasuta õppematerjalidega – isegi nendest saadava teabe järgi peaksite tegutsema hakkama. Kursuse autor on juba teeninud palju miljoneid lihtsates sidusvõrkudes ja CPA-võrkudes - nii et tal on midagi öelda.

Üldiselt on need ehk parimad rahateenimise videoõpetused, mis Runetis kunagi olnud on. Loomulikult ei õppinud ma kõiki Runeti kursusi ja mulle ei meeldi seda teha, kuid millist materjali Andrei välja annab ja mis kõige tähtsam, kuidas ta seda teeb, väärib hoolikat uurimist.

Reklaamijad ja veebihaldurid CPA-võrkudes

Veebihaldur on inimene, kes registreerub CPA võrku ja toob liiklust pakkumistele. Saab raha vastu Internetis.

Seega on mis tahes võrk vahendaja reklaamijate ja veebihaldurite vahel (tänu sellele ja elule ..).

Huvitav on see veebihaldur saab reklaamija kõigis teistes Interneti-reklaamiteenustes - teaser / bännerivõrgud, kontekstuaalsed reklaamisüsteemid jne. Sest siin juba ta peab raha kulutama liiklust osta.

Kuidas see CPA-st saadav tulu tekib?

Mida peate tegema, et CPA-turunduses raha teenida? Vaid mõned lihtsad sammud - näitan teile uuesti, kasutades näitena Admitadi (kuna liides on selles eriti mugav):

  1. registreerimine
  2. Saidi ühendamine: klõpsake "Saidid" => "Saidi lisamine", valige selle tüüp ja lisage see.
  3. Pakkumise valimine: "Programmid" => "Kõik programmid"

    Pakkumise valimine Ad1-s

    Valige saadud loendist pakkumine. Kui kavatsete seda oma saidil reklaamida, valige saidi teema järgi, vastasel juhul saate valida selle, mis teile meeldib (pole vaja vaadata EPC ja CR näitajaid – neist tuleb juttu hiljem)

  4. Kui reklaam on valitud, peate tähelepanu pöörama Geo sihtimine- st. millised riigid peaksid seda pakkumist näitama. Kui näiteks geosihtimises on märgitud ainult Venemaa ja tõite liikluse Ukrainast ja tehti konversioon, siis seda teile EI krediteerita.
  5. Seejärel saate klõpsata nupul "Lisa", nõustuda võrgu / reklaamija reeglitega ja juba hankida sidusettevõtte link:

    Pakkumise näide reklaamis Ad1 (klõpsatav)

  6. ..aga parem on esmalt pakkumise nimel klikkida ja selle kohta lähemalt lugeda. Peamine asi, millele tähelepanu pöörata, on jällegi geosihtimine.

    Millistest riikidest liiklus vastu võetakse?

    ja vastuvõetud liikluse allikad:

    Vastuvõetud liikluse allikad

  7. Nüüd on pakkumisega ühenduse loomiseks piisavalt teavet - klõpsake nuppu "Lisa":

    Pakkumise ühendamine Ad1-ga

Jäänud on vaid üks hetk. Kutsume voogu kuidagi (võite seda nimetada pakkumise "nimeks"), valime meie saidi

Voo seaded Ad1-s

ja vajadusel märkige maandumislehed (teie liikluse sihtlehed) ja ühistranspordi lehed (kuhu liiklus läheb enne sihtlehele lülitumist).

Nüüd on kõik - põhiseaded on tehtud, saate vaadata täiendavaid seadeid. Tegelikult toimub valimine ja ühendamine kiiremini kui selle lugemine, kuidas see juhtub.

Klõpsake "Loo voog" ja hankige link. Just temale peate liiklust suunama.

Võite ka täpsustada Alamkonto(viitade allika jälgimiseks - nimetage seda, kuidas soovite; saate kasutada tiiserivõrkude makrosid). Sama hästi kui - Sügav link(kui teil on vaja liiklust suunata reklaamija veebisaidi mis tahes siselehele):

See on kõik.

EPC ja CR mainiti eespool.


Pakkumise valikul ei tasu neid näitajaid aga erilist tähtsust omistada, sest need sõltuvad paljudest teguritest.

CPA-turunduse tähendus tuleneb selle nimest: CPA ehk Cost Per Action on sidusettevõtte turunduse vorm, mille käigus reklaamite pakkumisi, mis nõuavad tasu saamiseks konkreetset tegevust.

Teeme reservatsiooni, et sõna “action” tähendab enamat kui lihtsalt ostmist: see võib olla faili allalaadimine, tutvumissaidil registreerumine, võrgumängus profiili loomine, e-posti aadressi/telefoninumbri sisestamine müügivihje vormi sihtlehed ja nii edasi.

Suured ettevõtted on nõus maksma oma partneritele müügivihjete genereerimise eest. Viimastele on see kasulik, sest neil pole kasumi saamiseks vaja müüki kui sellist läbi viia. Teisest küljest saavad sellest skeemist kasu ka ettevõtted: kui kaasatud müügivihjed lähevad üle tasulisele või edasijõudnutele, jääb ettevõttele 100% vahendustasu.

Selles artiklis vaatleme üksikasjalikumalt selle skeemi toimimist.

1. samm. CPA-võrguga liitumine

Esiteks, selleks, et reklaamida CPA võrkude pakkumisi, tuleb nendega liituda.

Protsess on rangem kui sidusprogrammid, kus saate lihtsalt tasuta konto luua ilma loa hankimise protsessi läbimata. Fakt on see, et minevikus on olnud palju pettusi ja sihtlehtedelt võltsitud müügivihjete "genereerimist", mis läks võrkudele ja reklaamijatele kalliks maksma.

Kujutage vaid ette: isegi kui vahendustasu on 10 rubla iga sisestatud telefoninumbri eest, siis sada tuhat numbrit toovad juba 1 000 000. Kui keeruline on teie arvates petturitel roboteid arendada, kui nad on püüdnud teenimise eesmärgil teie CRM-i võltsvihjeid. kuuekohaline summa selliste pakkumiste pealt?

Et CPA-võrkudes seda ei juhtuks, on partneritele seatud ranged nõuded, mida allpool käsitleme.

2. samm. Reklaamipakkumise otsimine

Enne otsingu alustamist valige oma nišš ja pidage kinni selle piiridest, kuni näete tulemusi. Paljud CPA-partnerettevõtted hüppavad mängupakkumistelt tutvumis- ja kohtingupakkumistele, seejärel äritehingute ja nii edasi. See ei vii sind kuhugi. Kui te ei saa teatud vertikaalis kasumit teenida, pole mõtet ühelt teisele hüpata.

Kui olete oma niši tuvastanud (näiteks võrgumängud), liikuge järgmise sammu juurde: küsige oma sidusettevõtte juhilt, millised mängupakkumised näitavad praegu häid konversioone. Tavaliselt kuuluvad need andmed CPA halduritele ja nende ülesanne on aidata teil raha teenida, seega ärge kartke nendega ühendust võtta ja abi küsida. Suure tõenäosusega saadavad nad sulle 1-2 päeva jooksul mängupakkumiste nimekirja.

Teine hea mõõdik, mida kontrollida, on teie valitud võrgu tulu kliki kohta (EPC). See ei ole alati täpne mõõdik, kuid annab aimu, kui hea on konkreetse pakkumise potentsiaalne tulu.

Mõned liiklusallikad, nagu Pay Per View (PPV või hüpikaknad), ei hõlma tööd eraldi sisu üleslaadimise pakkumistega, seega veenduge, et teie pakkumine oleks valitud liiklusallika jaoks sobiv.

Samm 3. Liikluse genereerimise meetodi valimine

Kui liiklus teie pakkumist läbi ei tee, ei teeni te raha. Selle meelitamiseks on mitu võimalust. Saate valida, kas seda teha või, kui teie eelarve võimaldab, panustada tasulisele liiklusele, kuna see on prognoositavam, kiirem ja skaleeritavam.

Pidage meeles, et mõned pakkumised lubavad ainult teatud müügivihje genereerimise meetodeid. Lugege hoolikalt pakkumiste kirjeldusi ja kui te pole tingimustes kindel, võtke abi saamiseks ühendust halduriga. Allpool on näide ühest sellisest kirjeldusest:

Samuti on oluline heita pilk piirangute jaotisele. Kõige sagedamini keelatud allikad on (Incent), klassifitseeritud reklaamid, Twitter, SMS, e-posti turundus, kaubamärgi pakkumine, piiratud Facebooki reklaamid ja kaasregistreerimine.

Kui genereerite konversioone, kuid kasutate mõnda ülaltoodud loendis mainitud strateegiat, siis teile raha ei maksta ja teile pakkumine keelatakse.

4. samm. Konversioonide arvu suurendamine reklaamimise ajal

Nagu selle artikli alguses selgitatud, teenite te vahendustasu, kui potentsiaalselt klient tegutseb. Paljud sidusettevõtete turundajad käivitavad lihtsalt kampaaniad otselingiga pakkumise lehele ja ootavad seejärel konversiooni. See on täiesti normaalne – ainuüksi otselinkidega saad päris palju kasumit.

Kui aga soovid suurendada konversioonide arvu ja saada kvaliteetsemaid tulemusi, siis soovitame tungivalt mõelda oma maandumislehe loomisele. Sihtleht on leht, millele teie potentsiaalne klient satub pärast reklaamil või muul lingil klõpsamist. Ja kuna selle kujundus on mõeldud müügivihjete eelmüügiks, ettevalmistamiseks ja hõivamiseks, nende kvalifitseerimiseks või isegi lihtsalt tingimuste loomiseks, mille korral külastaja võtab endale mõne väikese kohustuse, nimetatakse sellist lehte vahemaandumiseks (või pre-landinguks).

Mõnel juhul on maandumiseelsed lehed väga tõhusad. Näiteks on nendega lihtsam töötada paralleelselt mitme sama aine pakkumisega.

Mida kõrgem on teie vahepealse maandumislehe kvaliteet, seda kõrgem on konversioonimäär võrreldes liikluse otsesaatmisega näiteks suhtlusvõrgustikust või reklaamist. Ideaalis võimaldab see pakkumisele saata ca 50-75% teistest allikatest tulevast liiklusest, suurendades samas konversiooni 3-5 korda.

CPA- laen inglise keelest - CostPerAction, sõna-sõnalt tõlgitud kui "kulu toimingu kohta". CPA-turundus ilmus mitu aastat tagasi ja on teenimisvõimaluste poolest juba suurusjärgu võrra ees traditsioonilisest veebihaldurist (saitide loomine, arendamine, reklaamimine).


Kasutaja tehtud toiminguid nimetatakse kasulikeks ja need jagunevad kahte rühma:

* PPS (paypersale) – tasu müügi eest. Klient tellib ja ostab konkreetse toote – saate kas protsendi müügist või määratud tasu.

Kui palju saate teenida? Põhimõtteliselt ei ole sissetulek piiratud. Mõnel CPA-võrgu saidil avaldatakse ühe veebihalduri päevas teenitud maksimaalne summa, sageli ületavad need saja tuhande rubla piiri, mis esmapilgul tundub ebareaalne. Kuid peate mõistma, et sellist tulu ei saa mitte algaja, vaid juba meister.

Võib-olla on paljudel teist nüüd küsimus: kuna see on kasumlik, siis miks ei tegele kõik CPA-turundusega? Kaks põhjust:

* CPA-äri Venemaal ilmus hiljuti. Välismaal on hetkel väga raske nullist "alustada" (ilma raha, teadmiste, kogemusteta).

* Üldiselt hirm Internetis raha teenimise ees. Paljud kardavad kas "ära põleda" või aega raisata ning seetõttu ei tegutse.

CPA skeem

CPA turundusahel sisaldab 4 lüli:

* CPA võrk. See kontrollib reeglite järgimist partneri ja ettevõtte poolt, on omamoodi usaldusväärne lüli, mille eest saab oma huvi.

* Partner (= veebihaldur). Meelitab liiklust ettevõtte veebisaidile mis tahes kättesaadavate vahenditega (lähtuvalt oma võimalustest ja teadmistest).

* Kasutaja (= külastaja, potentsiaalne klient). Külastab unikaalse veebihalduri lingi kaudu ettevõtte kodulehte, sooritab vajalikud toimingud, mille eest tasutakse.


CPA põhitingimused

* Liiklus – mis tahes saidi külastajad.

* Plii on kõige kasulikum tegevus.

* Liiklusarbitraaž - külastajate ostmine ja edasimüük, ühest kohast välja ostmine ja kasumi saamise eesmärgil suunamine konkreetse CPA võrgupakkumise lehele.

CPA võrgud

CPA-võrke on palju, tutvustame teile kõige populaarsemaid ja tõestatumaid:

* tunnistada... Minimaalne väljamakse summa - 300 rubla. Sidusettevõte - 5%. Töötab sotsiaalmeediaga. Algselt töötas võrk ainult mängudega, nüüdseks on tegevusvaldkond laienenud. Lõviosa kuulub veebipoodidele. Omab oma foorum, korraldab konkursse, veebiseminare jne.


* Reklaam1... Sellel on intuitiivne liides, mis mängib algajatele võrgu valimisel olulist rolli. See CPA-võrgustik on omamoodi trendilooja Venemaa CPA-turunduses: just selle ideed on üle võetud paljudes teistes võrgustikes. Minimaalne väljamakse summa - 800 rubla.


* Actionads... Minimaalne väljamakse - 300 rubla. Sidusettevõte - 5%. Üsna arenenud võrk, töötavad nii algajad kui ka kogenud kasutajad.

* Myragon... Üks 1. taseme partneritest. 5% - tasu viidatud saatekirjade eest.


* Põhisihtmärk... Minimaalne väljamakse summa on 300 rubla, makse tehakse kaks korda kuus. Soovituste kaudu on võimalik lisatasu saada, nende preemiatest mahaarvamisi - 30%.



* CityADS... Peamine spetsialiseerumine on võrgumängud, kuigi on ka muid pakkumisi. Puudus: tehnilise toe pikk vastus.


Kuidas valida tulusat pakkumist?

Palun pöörake tähelepanu järgmistele punktidele:

* Esimene valikukriteerium on positsioon reitingus. Mida kõrgem, seda usaldusväärsem, tulusam ja tulusam. Kuid suur hulk partnereid töötab kõrgetasemeliste pakkumistega, seetõttu suureneb konkurents.

* Sidusprogrammi käivitamise kuupäev. Kui programm on hiljuti käivitatud ja juba populaarseks saanud, on see paljutõotav.

* Konversioonimäär (CR). Programmis kuvatakse see protsentides ja tähendab tavaliste üleminekute suhet kasulike toimingute arvu. Näiteks: CR = 0,5% – see tähendab, et keskmiselt 200 toodud külastajast teeb vajaliku kasuliku toimingu vaid 1.

* Hoia aega. Mida väiksem see on, seda mugavam see teile on. Näiteks pole algajal CPA-veebihalduril mõtet oodata 2 kuud ühe täiusliku toimingu kontrollimist.

* Lubatud liiklustüübid.

Pakkumiste näide reklaamil1.


CPA liikluse tüübid:

1. E-posti liiklus. Meililist koos pakkumistega kaupade allahindlusega ostmiseks.

3. Cachback. Potentsiaalsele kliendile tehakse pakkumine osta toode koos teatud raha tagasi. Näiteks: pakkumise veebisaidil olev raamat maksab 500 rubla ja selle müügi eest saate 100 rubla (veebihaldurina), kingite igale ostjale 50 rubla eest mingi üllatuse (või müüte raamatu 450 rubla eest), lõpuks võtate koguse - müüte seda raamatut rohkem, kuid saate igalt müügilt mitte 100, vaid 50 rubla.

5. Hüpikaken. Hüpikaknad.

6. Motiveeritud liiklus. Kasutajale teatud toimingute eest boonuse lubamine. Populaarne võrgumängudes: saavuta 3. tase ja saad kingituseks näiteks 101 teemanti.

Kuidas suhtuda täiesti uutesse pakkumistesse ilma statistikata? Siin on kaks võimalust:

1. Ootad, kuni programmil on statistika ja siis töötad sellega või mitte.

Lisaks meelitab pakkumine arenduse algfaasis soodsate tingimustega partnereid.

Sidusprogrammi valimisel lugege kindlasti kirjeldust ja tutvuge selle reeglitega. Nende reeglite rikkumine, kui see on tähelepanematus, võib kaasa tuua preemiate mittemaksmise ja teie konto blokeerimise.

Kui otsustate valida võrgumänguga pakkumise, kontrollige mängu populaarsust reitingute järgi, foorumites, otsige selle kohta teavet otsingumootoritest ja saage üldine ettekujutus. Plussiks on registreerimise eest tasumine. Ja registreerimine ise peaks olema võimalikult lihtne, et viidatud kasutajal oleks lihtsalt kannatust kõik väljad täita ja linnukesed linnukesega teha. Kui pakkumine maksab mängu, mitte registreerimise fakti, võite selles leida ka positiivse momendi: kui klient jääb mängu, toob ta teile regulaarselt passiivset tulu.

CPA liiklus – kust seda hankida?

* Oma juba edutatud VK grupp, klassikaaslased vms või blogi.

* Bännerite, teaserite ja konteksti paigutamine. Saate need postitada kas oma saidile või kellegi teise saidile, kuid selleks peate ikkagi omanikega läbi rääkima ja muidugi mitte tasuta.

Pärast selle juhendi lugemist ei saa te kohe rikkaks. Ma ei kavatse raha ära anda, kuid ma ütlen teile, kuidas saate seda teenida. Tegelikult on siin vastused kõige levinumatele küsimustele sidusettevõtte turunduse kohta. Kas seda materjali kasutada või mitte, on teie otsustada.

Põhitase

See juhendi osa sisaldab vastuseid küsimustele, mida algajad kõige sagedamini esitavad. See on mõeldud neile, kes pole kunagi varem sidusprogrammidega töötanud ja alles proovivad alustada.

Mis on sidusettevõtte turundus?

Affiliate (sidusettevõtte) turundus on turundus, mis põhineb konkreetse toimingu eest tasumisel, kui partner (veebihaldur, sidusettevõte, reklaamija) reklaamib müüja (reklaamija) toodet või teenust ja saab tasu iga müügi, registreerimise või tellimuse eest. Kõige levinumad sidusettevõtte turundustegevuse tüübid on:

  • PPL (Pay Per Lead) – makse esmase toimingu (lead) eest. Näiteks saidil registreerimisvormi täitmine.
  • PPA (Pay Per Action) - tasu konkreetse toimingu eest (sügavam kui müügivihje). Näiteks jõuab kasutaja võrgumängus 10. tasemele.
  • PPS (Pay Per Sale) - tasu müügi eest (fikseeritud või%).

Sidusturundus sündis läänes aastatel 1994-1996. Teerajajad olid CDNow ja Amazon.

Sidusettevõtte turunduses on palju suhtlemisviise, mis hõlmavad paljusid panustajaid. Kuid see põhineb kahe üksuse vahelisel vastastikku kasulikul partnerlusel:

  1. toote või teenuse omanik;
  2. Partner, kes teab, kuidas seda toodet või teenust müüa.

Välismaistele veebimeistritele meeldib öelda, et sidusettevõtte turundus on kunst müüa toodet paremini kui selle omanik ja teenida sellega raha. Paljudel kuld- ja plaatinaveebihalduritel (nagu neid mõnes sidusvõrgustikus nimetatakse) on sageli tõesti palju rohkem müügikogemusi kui algajatel reklaamijatel. Tänu sellele saavad nad pakkuda reklaamijale sellist käivet, mis võimaldab neil oma äri pidevalt laiendada ja veebihalduritel endil – vastutasuks saadava vahendustasu eest kuskil Tais rahulikult elada.

Kui palju saate sidusettevõtte turundusega teenida?

2013. aasta Affiliate Summit AffStat Reporti kohaselt teenivad veebihaldurid igal aastal sidusettevõtete turundusest järgmistes piirides:

  • 39,9% - vähem kui 5000 dollarit
  • 11,8% - 5000 dollarilt 9999 dollarini
  • 13,1% - 10 000 dollarilt 24 999 dollarini
  • 5,9% - 25 000 dollarilt 49 999 dollarini
  • 9,2% - 50 000 dollarilt 99 999 dollarini
  • 2% - 100 000 dollarilt 199 999 dollarini
  • 2% - 200 000 dollarilt 299 999 dollarini
  • 2% - 300 000 dollarilt 399 999 dollarini
  • 2% - 400 000 dollarilt 499 999 dollarini
  • 3,3% - rohkem kui 500 000 dollarit
  • 9,8% – keeldus summat avaldamast

Nüüd anname sarnased andmed kuu kohta Venemaa kohta (uuringud):

  • 23% - kuni 3000 rubla
  • 25% - 3000 kuni 10 000 rubla
  • 30% - 10 000 kuni 50 000 rubla
  • 11% - 50 000 kuni 100 000 rubla
  • 7% - 100 000 kuni 300 000 rubla
  • 4% - rohkem kui 300 000 rubla

Kahjuks pole meie sidusettevõtte turundus nii hästi arenenud kui läänes. Seetõttu on ülaltoodud arvud keskmise Runeti veebimeistri kogutulu. See hõlmab linke, konteksti ja otsereklaamide müüki, mitte ainult sidusettevõtte turundust.

Sellegipoolest võime välisriikide andmeid analüüsides järeldada, et sidusettevõtte turundus ei saa rahalises mõttes tavapärasest tööst erineda. Seega märkis vaid 17% veebihalduritest, et nende sissetulek on võrdne USA keskmise palgaga või sellest suurem.

Seetõttu ei tasu algusest peale loota kullamägedele. Kuigi on veebihaldureid, kes teenivad sidusettevõtte turundusega palju raha. Näiteks Austraaliast pärit maailmakuulus blogija Darren Rose (ProBlogger) tähistas sel aastal 10 aastat koostööd Amazoni sidusettevõttega (võib-olla tõlgin kunagi hiljem tema juubelipostituse). Siin on tema komisjonitasu graafik:

Oma eelmises artiklis pidasin silmas teist välisblogijat Glenit (ViperChilli ajaveebi autor). Ta on nädala pärast ühendamas liiklust sotsiaalvõrgustikust Facebook.

Ja 2010. aastal oli mul postitus, milles rääkisin seltsimees richoffyoust. Ta on 2009. aastal.

Kodanlusest liigume sujuvalt edasi kodumaiste käsitööliste juurde.

Noh, mõned maksete ekraanipildid (Webmoneys):

Kuigi paljud veebimeistrid peavad sidusettevõtte turundust täiendavaks sissetulekuallikaks ja neil on paralleelselt ametlik töö.

Kas see on 100% passiivne sissetulek?

Oh, kui palju kordi olen 5-aastase töötamise jooksul Internetis kuulnud seda lauset - "passiivne sissetulek". Otseselt enamiku algajate rahateenijate hellitatud unistus: mitte midagi teha ja raha saada.

Kui passiivse sissetuleku all pead silmas sellist skeemi, kus kõik protsessid automatiseeritakse ja kaardi pealt tuleb raha välja võtta vaid kord kuus, siis kiirustan sulle pettumust valmistama. Saate automatiseerida paljusid protsesse. Arvestades aga online-affiliate marketingi arengu kiirust, on 100% passiivse süsteemi loomine lihtsalt võimatu. Peame pidevalt töötama.

Mis on sidusprogramm?

Sidusprogramm on ärileping, mille kohaselt üks pool (reklaamija) nõustub maksma teisele poolele (veebihaldurile) raha vastavalt ühele juhendi alguses toodud mudelitest. Ostja järgib veebihalduri siduslinki reklaamija veebisaidile ja lepingus märgitud ostja edasise tegevuse eest saab veebihaldur raha.

Veebihaldur saab raha absoluutselt kõigi kinnitatud müügivihjete või tellimuste eest.

Veebihaldurite peamised erialad sidusettevõtte turunduses

Sidusettevõtte turunduse valdkonnas töötades saate kasutada peaaegu kõiki veebiturunduse tööriistu (kui seda lubavad konkreetse reklaamija reeglid). Toome välja peamised.

  1. Sisu... Sel juhul loob veebihaldur iseseisvalt veebisisu või stimuleerib oma saidi külastajaid sellisteks tegevusteks.
  2. Kupongid... Oma projektide veebimeistrid koondavad ja jagavad kuponge, sooduskoode, reklaamijate allahindlusi.
  3. Teabekanalid... Veebihaldur loob veebisaidi, kasutades konkreetse pakkumise või toote jaoks spetsiaalset reklaamivoogu.
  4. Bännerid... Sidusettevõtete bännerite paigutamine saitidele.
  5. Meil... Sooduspakkumiste saatmine e-posti teel.
  6. Motivatsioon... Veebihaldur kutsub kasutajat sooritama reklaamija veebisaidil ostu sooritama, saades vastutasuks teatud virtuaalsed privileegid, allahindlused jne.
  7. Mobiilne... Veebimeistrid on spetsialiseerunud asjakohaste pakkumiste jaoks (alates konkreetsetest kampaaniatest kuni mobiilirakendusteni) mobiililiiklusega tööle.
  8. SEM... Veebimeistrid kasutavad oma SEO- ja PPC-oskusi, et suunata kasutajaid otsingumootoritest reklaamija veebisaidile.
  9. SMM... Liikluse suunamine sotsiaalvõrgustikest (VKontakte, Odnoklassniki, Twitter, Facebook, My World jne) reklaamija veebisaidile.
  10. Video... Potentsiaalsete ostjate meelitamine reklaamija veebisaidile videosisu abil.

Tegelikult ei tugine enamik kogenumaid veebimeistriid ühele tööriistale, vaid püüavad neid harmooniliselt kombineerida.

Kuidas ja kust alustada?

Enne kui suunate teid sidusettevõtete turunduse maailma, soovib reklaamija teada, kust te liiklust suunate ja millise kvaliteediga see on. Seetõttu peate esmalt looma veebisaidi. Soovitan valida midagi nii lihtsat nagu WordPressi ajaveeb.

Ja alles siis registreeruge julgelt suurimatesse partnerite võrgustikesse ja programmidesse.

Kui palju raha vajate, et alustada?

Tavaline sidussüsteem ei võta teilt registreerimise eest kunagi raha. Seetõttu vajate alustamiseks minimaalset investeeringut. Teie veebisaidi domeen maksab umbes 100–150 rubla (aastas). Noh, hostimist saab 10 dollari eest kuus kõikjal kaasa võtta.

Kuigi teoreetiliselt sõltub põhipakkumistega töötades, mis maksavad% müügist ja aktsepteerivad igasugust liiklust, kõik ainult teie vabast ajast ja oskustest.

Kas ma saan tööd alustada ilma oma veebisaidita?

Kahtlemata. Aga kui sul internetiturunduse vallas üldse teadmisi pole, siis soovitan siiski alustada saidiga.

Näiteks saate Yandex.Directis korraldada reklaamikampaania ja saata kontekstuaalsest reklaamist liiklust reklaamija veebisaidile. Saate teha e-posti turundust. Lõpuks saate luua VKontakte'is laheda avalikkuse ja postitada seinale sidusettevõtete lingid.

Otsinguliiklus on aga see, mida enamik reklaamijaid armastab. Nii on saidiga lihtsam töötada. Ja keegi ei viitsi teid sellele avalikkust lisada. Lihtsalt ärge unustage enne liikluse valamise alustamist kontrollida selle või selle reklaamija töötingimusi. Kui ta näiteks ei aktsepteeri liiklust sotsiaalvõrgustikest ja jõuate VKontakte'i kasutajate hulka, võidakse teile kohaldada teatud sanktsioone (kuni teie konto sidusettevõtete võrgust eemaldamiseni ilma vahendustasu maksmata).

Kui kaua sellega aega läheb?

Saate investeerida nii palju raha ja energiat, kui olete nõus endale lubama. Keegi töötab 2-3 tundi nädalas, keegi paar tundi päevas ja keegi pühendab 40 tundi nädalas sidusettevõtte turundusele (ja isegi rohkem).

Kõige tähtsam: kui töötate näiteks kontoris, siis ärge täna töölt lahkuma ja internetti minema. Varuge nädalavahetusel alustamiseks paar tundi. Tundke end mugavalt, omandage kogemusi, töötage teatud tööriistadega. Ja kui teie sidusettevõtte turunduse sissetulek on vähemalt võrdne ametliku palgaga, võite kaaluda töölt lahkumist.

Milliseid tehnilisi teadmisi on mul alustamiseks vaja?

Erinevalt programmeerijatest, disaineritest, küljendajatest ja teistest Interneti-ettevõtjatest ei vaja te sidusettevõtte turunduse vallas veebihaldurina karjääri alustamiseks mingeid spetsiifilisi tehnilisi teadmisi.

Jah, muidugi, kui teil on programmeerimisoskusi, on teil palju lihtsam alustada. Kuid lõpuks saab kõik konkreetsed punktid väljast tellida või kasutada valmislahendusi, näiteks kanaleid ja muid partnersüsteemide pakutavaid tööriistu.

Kas ma saan reklaamida sama niši erinevate reklaamijate tooteid või teenuseid?

Kindlasti. Tavalise vabakutselisena saad vabalt valida pakkumise, millega soovid raha teenida. Ma pole kunagi näinud, et reklaamiandja keelaks konkurendiga paralleelselt töötada.

Teatud piirangud on näiteks konkurentide reklaammaterjalide kasutamisel. Kuid kõik sellised peensused on tavaliselt töötingimustes välja toodud. Noh, ärge unustage järgida föderaalseadust "Reklaami kohta".

Millise sidusprogrammi peaksite valima?

Sidusprogrammid võib jagada kahte tüüpi:

  1. Sidussüsteem/võrk (sidusprogrammide koondaja). Näiteks AD1. Siin ilmub avaldaja ja reklaamija vahele vahendaja (võrk), mis annab mõlemale poolele suhtlemiseks mugava tehnoloogilise platvormi. Sel juhul ei pea reklaamiandja oma platvormi loomisele energiat kulutama ning ta saab suunata kõik oma ressursid äriarendusse. Teisest küljest ei pea veebihaldur kulutama aega, vaeva ja raha vajalike moodulite, pistikprogrammide, voogude ja muude tööriistade arendamiseks. Ta suudab keskenduda liiklusele. Lisaks tagab sidusettevõtete võrgustik, et reklaamija ja veebihaldur üksteist ei petaks.
  2. Oma sidusprogramm. Näiteks CPAZilla, VseMayki. Siin eemaldatakse vahendaja. Järele jäävad vaid reklaamija ja veebihaldur koos kõige sellega, mida see tähendab.

Nüüd avanevad ja sulguvad Runetis partnerite võrgud ja programmid murettekitava kiirusega, jättes sageli maha palju negatiivseid arvustusi. Seetõttu ei hakka ma siin koostama nimekirja kõigist hetkel toimivatest teenustest. Praeguseid turul olevaid mängijaid leiate alati blogis või foorumitest.

Mugavuse huvides esitan siin sidusprogrammide koondajate loendi, mille leiate iga-aastasest uuringust Veebiprojektide monetiseerimine Runetis (tegelik 2013. aasta alguses):

  • ActionPay
  • tunnistada
  • Edasiminek
  • Linnad
  • CPA võrk
  • Himba
  • Leadgid
  • Juhib
  • Juhtide juht
  • Myragon
  • TradeDoubler
  • TradeTracker
  • Kus on elevant
  • Mixmarket

Igal sidusettevõtte võrgul on oma töötingimused. Sageli töötavad samad reklaamijad korraga mitme sidusvõrgustikuga. Soovitaksin alustada Admitadist, Cityadsist, AD1-st või Mixmarketist.

Mida valida: sidusvõrgustik või sidusprogramm?

Nagu soovite. Minu jaoks on mugav töötada võrkudega, mille loendi leiate ülalt. Miks?

  • Lai valik tööriistu tööks, alates tavalisest bänneri pöörajast kuni kupongi või rahavoogudeni.
  • Kogu raha on koondunud ühte kohta ja saabub samal kuupäeval. Sa ei pea ootama, kuni kümnekonnas sidusettevõttes on saavutatud miinimumpalk.
  • Mugav statistika ja konversioonide jälgimise süsteem.
  • Lepingute allkirjastamisega pole probleeme.
  • Kontekstuaalse reklaami ja sotsiaalvõrgustikes reklaamimise eelised.
  • Konkursid ja tutvustused.
  • Haridusprogrammid.
  • Hüvitis.
  • jne.

Siiski ei ole sidusvõrgustikes alati võimalik õiget reklaamijat leida. Mõned suured ettevõtted eelistavad veebihalduritega suhtlemiseks välja töötada oma platvormid. Mõned reklaamijad ei järgi sidusettevõtete võrgueeskirju.

Kuidas saan teenitud raha kätte?

Enamik sidusettevõtete võrke ja programme maksab preemiaid Webmoneyle, PayPalile, pangakaardile, Yandex.Moneyle jne.

Reeglina on olemas minimaalne summa, mis tuleb koguda enne selle teile ülekandmist. Makseid saab teha automaatselt kindlal kuupäeval. Või peate igal teile sobival ajal käsitsi väljamakse tellima. Lisaks saab süsteemis jagada rahalisi vahendeid erinevatesse valuutadesse (näiteks kui üks reklaamija maksab vahendustasu rublades ja teine ​​eurodes).

Mis on küpsised?

Küpsised on väikesed tekstifailid, millesse brauser salvestab serverist saadud andmed. Kui kasutaja läheb sidusettevõtte linki kasutades reklaamija veebisaidile, loeb server küpsistes sisalduvat teavet. Nii teavad sidussüsteem ja reklaamija, et kasutaja tuli sinult ja tema tegude eest tuleb tasuda.

Igal reklaamijal on konkreetne periood, mille jooksul küpsiseid säilitatakse. See tähendab, et näiteks kui kasutaja järgis teie sidusettevõtte linki reklaamija veebisaidile (küpsiseid säilitatakse 30 päeva), sulges selle ja naasis seejärel kaks nädalat hiljem Yandexi kaudu ning sooritas ostu, makstakse teile sidusettevõtte preemiat. . Kui esimesest külastusest on möödunud 2 kuud, siis küpsised kustutatakse ja preemiat ei maksta.

Lisaks küpsistele on sidusvõrgustikel palju tööriistu külastajate täpsemaks jälgimiseks. Näiteks võib see olla tellimuse number, boonuskaardi number, IP-aadress, unikaalse koodiga sihtlink jne.

Mis juhtub, kui ostja kauba tagastab?

Kui klient tagastab teie sidusettevõtte lingi kaudu ostetud toote (või selle osa), vähendab reklaamija teie vahendustasu summat sõltuvalt sellest, mis lõpuks osteti. Samuti ei pruugi reklaamija teile üldse midagi maksta, kui juhtub midagi allolevast loendist:

  • Makse kinnitamine ebaõnnestus.
  • Teie või ostjapoolse pettuse fakt on tuvastatud.
  • Kaubale ei nõutud ega tagastatud.
  • Klient on tellimuse kogemata dubleerinud.
  • Tellimus tühistatud.
  • Testtehing.
  • Veebihaldur ostis toote oma sidusettevõtte lingi kaudu (ainult juhul, kui see on keelatud).
  • Tellimust ei ole täidetud.

Enda kaitsmiseks ülaltoodud olukordade eest seab reklaamija või sidusvõrgustik ootele (periood, mille jooksul te ei saa teenitud raha välja võtta).

Miks on oluline sidusprogrammiga töötamise tingimused ning privaatsuspoliitika hoolikalt läbi lugeda?

Sidusprogrammis registreerumisel nõustute automaatselt kõigi töötingimustega. Tavaliselt on registreerimisvormis vastav link. Muuhulgas sisaldab selline leping tavaliselt reklaamireegleid, nõudeid veebihalduritele ja nende saitidele, maksesüsteemi, piiranguid jne.

Enne tööle asumist veenduge, et olete kogu selle lepingu läbi lugenud ja kõik selles sisalduvad punktid on teile selged. Ärge jätke selliseid dokumente tähelepanuta. Need võivad teid päästa paljudest vigadest, mis mõnikord teie taskusse löövad.

Enne programmiga töötamist ärge unustage kontrollida kogu vajalikku teavet.

Kõrgtasemel

See juhendi osa on mõeldud neile, kes on juba sidusprogrammis registreerunud, loonud oma veebisaidi, installinud sellele sidusettevõtte lingid ja on valmis teenima.

Mis on kõige kasumlikum nišš/pakkumine?

See on väga ohtlik küsimus, mille mõnikord isegi kogenud veebimeistrid läbi põlevad. Siin on kaks olulist punkti.

Näiteks tuleb sidusettevõtete võrku uus online mäng või pank, mis määrab hinnad analoogidest kordades kõrgemaks. Paljud inimesed arvavad, et kui nad vahetavad oma liikluse vanadelt tõestatud pakkumistelt selle uue vastu, siis kõik näitajad, sealhulgas konversioon, jäävad samaks, ainult nende tasu tõuseb. Kuid sissetulekuid mõjutavad paljud tegurid:

  • Reklaamija sihtlehe kvaliteet.
  • Kasutajal on raskusi vahendustasu jaoks vajaliku eesmärgi saavutamisega.
  • Geo sihtimine.
  • Vastuvõetud liikluse tüübid.
  • Reklaamija veebisaidi stabiilsus.
  • Statistika korrektse toimimise ja selle edastamise eest vastutavate reklaamiandja juhtide professionaalsuse tase.
  • Sidusus reklaamija sisemised protsessid (kassa, kohaletoimetamine, kõnekeskus jne)

Selle tulemusel saate täpselt sama liikluse samade mahtude eest mitu korda vähem raha kui töötades pakkumisega, mis maksab sarnaste toimingute eest mitu korda vähem.

Teiseks: “Kuum” toode / nišš.

Toode läheb “kuumaks”, kui selle ümber kostab sumin. Siin on palju näiteid.

Võtke sama 2011. aasta arbitraažijuhtum Wildolt. Pärast artikli avaldamist ajaveebis tormasid algajate ja mitte nii veebimeistrite pilved liiklust VKontaktest mängu Overkingsile valama. Mängu ametlikud esindajad käivitasid seal ka võimsa reklaamikampaania. Selle tulemusel kukkus ümbrik nii palju, et liiklust polnud lihtsalt kasulik jätkata. Paljude inimeste üle otsustati eitavalt. Mõned süüdistasid hiljem Wildot isegi olematu teabe edastamises. Mäletan siiani selgelt, kuidas tollal keskmine CPC sihitud reklaamides hüppas.

Sama oli ka viimasel ajal. Kui kliki hind tõusis päeva jooksul 10 korda!

Juhtub ka seda, et reklaamiandja ei loe oma tugevusi ja võimalusi ning sidusettevõtete võrgustik pigistab sellele silmad kinni, lootuses veel vahendustasusid kärpida. Selle tulemusena kestab pakkumine paar kuud ja siis kaob. Viimastest saab AD1 sidusprogrammi võtta sama Onlime'i. Veebihalduritele ei antud võimalust välja rookida maju, mis pole pakkujaga ühendatud. Taotlused ei läinud läbi. Liiklus oli raisatud.

Mõnikord ei ole reklaamijal lihtsalt piisavalt raha, et maksta veebihaldurite pakutavate toimingute eest. Ka selliseid juhtumeid on palju. Mõned sidusvõrgustikud üritavad veebihalduritele võlgu oma taskust tasuda, kuna kohtuvaidlus reklaamijaga võib kesta kuid, kui mitte aastaid.

Mida teha? Ärge püüdke taga kõrgeid hindu ja populaarseid pakkumisi. Proovi erinevaid pakkumisi. Tehke palju teste. Pöörake tähelepanu reklaamijatele, kellest keegi teine ​​ei räägi. Võite olla üllatunud, kuid vähesed inimesed räägivad oma kuldmune munevast hanest. Nii et ärge kartke töötada niššides, mille kohta teil pole üldse teavet.

Kas tulevast sissetulekut on võimalik ligikaudselt ennustada?

Väga karm, aga jah, saate. Sellise prognoosi täpsus sõltub paljudest näitajatest. Jah, vähemalt selle järgi, kuidas te pakkumist oma kodulehel reklaamite (millise bänneri paned, millises lehe osas seda teete, kui kompetentselt teksti kirjutate jne).

Tavapärane on analüüsida järgmist viit peamist mõõdikut:

  1. Läbiklõpsamissagedus(CTR) – klikkimise määr. See sõltub sellest, kui palju olete sihtrühma valinud, samuti sellest, millist tööriista te kasutate (otselink, sihtlink, bänner jne).
  2. Tulu kliki kohta(EPC) – keskmine tulu kliki kohta. Tavaliselt arvutatakse 1000 või 100 kliki kohta. Enamikus sidusettevõtete võrkudes on see saadaval isegi ilma registreerimiseta. Tegelikult räägib ta sellest, kui palju teised veebihaldurid juba teenivad selle või selle pakkumise pealt süsteemis. Kuid te ei tohiks seda arvutuste aluseks võtta, kuna see on süsteemi keskmine. Näiteks. Üks veebihaldur saab 10 rubla klõpsu eest, teine ​​- 10 000. Pakkumise 1 klõpsu EPC on 5005 rubla. See on tõest väga kaugel.
  3. Keskmine tellimuse väärtus(AOV) - arvutatakse kõigi partnerite müüdud toodete väärtuse jagamisel tellimuste arvuga. Levitatakse läänes. Ma ei pannud tähele (võib-olla vaatasin tähelepanematult).
  4. Konversioonimäär(CR) – kõigi lemmikkonversioonimäär. Arvutatakse müügivihjete või müügi jagamisel klikkide (külastajate) arvuga. Head konversioonimäärad on nišiti erinevad.
  5. Ümberpööramise määr(RR) – põrkemäär. Mõõdetakse protsendina tagasilükatud tellimustest. Muidugi, mida väiksem see on, seda parem.

Vaatleme hüpoteetilist näidet. Mul on sõber, kes peab temaatilist ajaveebi, mille igakuine liiklus on 75 000 kordumatut ja 200 000 vaatamist. Ta tahaks hinnata, kui palju raha saab sellise projektiga teenida, postitades mitu sidusettevõtte linki või bännerit, ilma et see blogi ennast kahjustaks.

Valime teie ajaveebi jaoks temaatilise pakkumise mis tahes sidusettevõtte süsteemis. Oletame, et ta maksab 12% müügist ja tal on järgmised näitajad:

  • CTR = 1%
  • EPC = 60 dollarit
  • AOV = 125 dollarit
  • CR = 5%
  • RR = 10%

Ja nüüd teeme arvutused:

  • Liiklus: 200 000 x 1% (CTR) = 2000
  • Müük: 2000 x 5% (CR) = 100
  • Sissetulek: 100 x 125 dollarit (AOV) * 12% (vahendustasu) - 10% (RR) = 1350 dollarit

Nüüd arvutame selle ajaveebi EPC (jagage tulu liiklusega ja korrutage 100-ga):

  • 1350 / 2000 x 100 = 67,50 $

Võrdleme saadud EPC-d süsteemi keskmisega (60 dollarit) ja saame üsna lähedase tulemuse.

Kuid pidage meeles: olles saanud sellise EPC teatud pakkumisel ühes sidusvõrgustikus, teises, võite sellel saada oluliselt erinevaid numbreid. Nii et ärge langege oma valede eelduste ohvriks.

Mis tüüpi saidid on kõige populaarsemad?

Inimesed tulevad võrku kahel põhjusel:

  1. Lahenda mõni probleem.
  2. Lõbutse hästi.

Ei rohkem ega vähem. Saate kontrollida oma kogemusi või oma sõpru.

Kui hakkate sidusprogrammide (ja mitte ainult) jaoks saite looma, peaksid need kas külastajaid lõbustama või nende probleeme lahendama. Ainult sel juhul lisavad inimesed need järjehoidjatesse ja tulevad uuesti. Meelelahutuse ja probleemide lahendamise segu toimib sama hästi.

Klassikaline näide on sait, mis postitab iga päev huvitavaid videoid. Ja külgribal või otse video all on temaatiliste sidusreklaamide bännerite rotaator.

Seega ärge unustage järgmisel korral uut saiti luues, et see peaks külastajaid lõbustama või nende probleeme lahendama.

Olin varem veebipõhistel teenimisfoorumitel ja SEO foorumitel regulaarne. Mõned algajad rahateenijad on näinud selliseid saite:

Tavaline bännerfarm, millel pole üldse mõtet. Isegi kui kõik bännerid on tehtud samal teemal ja temaatiline liiklus sinna saadetakse, ei too see omanikule ikkagi rubla. Selline sait ei too kasu ei külastajale, reklaamijale ega veebihaldurile. Tavaliselt nimetatakse seda rahvasuus govnosiidiks.

Hea veebisaidi tegemiseks ja sellega tulevikus head raha teenimiseks vaadake esmalt oma tulevast vaimusünnitust läbi külastajate silmade.

Plii lekib

Enne konkreetse pakkumisega töötamist kontrollige kindlasti kõiki reklaamija sihtlehti lekete suhtes. Lekke all pean antud kontekstis silmas müügivihjet või toimingut, mille reklaamija saab tänu sihtlehele veebihaldurilt ära võtta. Ja siin on mõned põhjused, miks see võib juhtuda:

  • Reklaamija veebisaidil on telefoninumber.
  • Reaalajas vestlus (sarnane telefoniga).
  • Adsense.
  • Sidusettevõtte lingid (näiteks kirjas, mille reklaamija saadab ostjale vastuseks registreerimiskatsele).
  • Lingid teistele reklaamija võrgustikus olevatele kauplustele või saitidele.
  • Lingid teiste reklaamijate veebisaitidele.
  • Lingid partnerite saitidele.

Halvad bännerid

  • Bänneril ei tohiks olla telefoninumbrit (välja arvatud juhul, kui töötate sidusettevõtte numbriga). Vastasel juhul põhjustab see lekkeid.
  • Bänner ei tohi sisaldada reklaamija veebisaidi URL-i. Teoreetiliselt jätab see potentsiaalsele ostjale võimaluse URL-i aadressiribale käsitsi sisestada.
  • Bänner peaks kasutajat avalikult kutsuma üles vajalikele toimingutele (“üksikasjad siin”, “lisateave”, “osta kohe” jne). Pole vaja eeldada, et kasutaja arvab ise bänneril klõpsamise. Ütle talle ise, mida teha.
  • Kui ruum seda võimaldab, peaks sidusettevõtte bänner kajastama atraktiivselt reklaamitava toote olemust.
  • Vältige liiga animeeritud bännereid. Eriti hoiduge suure kaadrisagedusega GIF-ide eest, kus teksti on võimatu (või väga raske) lugeda.

Millised on sidusprogrammi valimise kriteeriumid?

Et mitte igal nurgal karjuda, et sidusettevõtte turundus on täielik pettus, lähenege sidusprogrammi valikule hoolikalt. Paljud väidavad, et peate tegema koostööd nendega, kes maksavad rohkem. Ma ei poolda seda lähenemist. Suurima müügivihje hinna taga ajamine võib lõpuks teie aega ja raha raisata.

Iga sidusprogrammi tuleb hinnata mitme tunnuse järgi, kuid mitte ükshaaval. Siin on 15 neist omadustest. Saate oma loendit koostada, eemaldades või lisades need üksused oma äranägemise järgi.

1. Sait

Alustage kohe reklaamija saidilt. Hinnake seda kahest küljest: ostja ja veebihaldurina. See peaks olema mugav ja lihtne kasutada, kuid samal ajal professionaalne. Proovige tellimus esitada. Veenduge, et kasutajat ei segaks ostu juurest mittevajalikud esemed. Kas saidil on võimalusi plii lekkimiseks? Kas ostjal on võimalik kassasse maksmise ajal helistada tasuta telefoninumbril või kasutada vestluses konsultandi teenuseid? Või äkki on saidil registreerimist kinnitavas kirjas kellegi teise sidusettevõtte link?

2. Maine / usaldusväärsus

Kontrollige triviaalse otsingu abil selle reklaamija mainet, kelle tooteid või teenuseid kavatsete reklaamida. Tehke seda uuesti nii ostja kui ka veebihaldurina. Vaadake sõltumatuid temaatilisi saite: foorumid, ajaveebid, suhtlusvõrgustike kogukonnad. On väga oluline, et kõik ei saaks saidile arvustusi jätta. Pöörake vähemalt rohkem tähelepanu kõrge mainega inimeste arvustustele. Kui reklaamija pole käepärast puhas, on seda üsna lihtne teada saada.

3. Hinnad / konkurentsivõime

Mõned reklaamijad loovad oma põhisaidist mitu koopiat ja nõuavad samade toodete eest erinevat hinda. Sellised äritrikid võivad teie elu partnerina tõsiselt rikkuda. 21. sajand on juba õuel ja ostjad leiavad hõlpsasti soodsa pakkumise. Võistleda reklaamiandja endaga ja isegi toote kõrgema hinnaga on täielik jama.

4. Turu olukord

Mõned nišid on juba pikemat aega üle aetud. Kui teil pole ainulaadset toodet, pöörake parem tähelepanu vabamatele niššidele. Suure mängijate arvuga on raske konkureerida, eriti veebimeistrite jaoks. Võtke näiteks hostimissaidid. Nüüd on minu arvates peaaegu igal teisel veebihalduril oma hostimine (kuigi kvaliteetseid pole nii palju). Sellisel turul võistlemine pole algaja ülesanne.

5. Komisjonitasud

Teie sidusprogrammide võrdlevas tabelis (mida ma loodan, et kindlasti teete) peaks see üksus olema kohustuslik. Kuid nagu eespool mainitud, ei tohiks te seda esiplaanile seada. On palju muid tegureid, millele tähelepanu pöörata.

6. Tagasimaksmine

Kui sooritate oste või kasutate teenuseid, mis nõuavad pidevat täiendamist (toit, kirjatarbed, pangad jne) ja teenuse kvaliteet teile sobib, siis kas võrdlete neid tooteid ja teenuseid järgmisel korral konkurentide analoogidega?

72% küsitletutest vastas jaatavalt. Jah, loomulikult on reklaamiandja jaoks uued kliendid olulised ja ta saab nende eest oma äranägemise järgi rohkem maksta. See aga ei tähenda, et veebihaldur peaks talle andma need kliendid, kes tulid teisele, kolmandale jne. üks kord. See tava on turul olemas, seega lugege hoolikalt koostöötingimusi.

7. Teenusleping

2012. aasta juunis korraldas Mihhail Garkunov neljas veebiressursis (mixmarket.biz, searchengines.ru, maultalk.com, affnet.ru) Jevgeni Prussakovi sarnasest uuringust inspireeritud küsitluse teemal sidusprogrammidega töötavate veebimeistrite seas: "Kas loete sidusprogrammi reegleid ja nõudeid?". Küsitluses osales 132 veebimeistrit. Siin on tulemused:

Õudne statistika, kas pole!? Seetõttu pole üllatav, et paljudes foorumites kirjutavad algajad vihaseid postitusi pealkirjadega "Admitadi petturid" või "CityAdsi petturid". Lõppude lõpuks ei loe 65% veebimeistritest peaaegu kunagi reegleid.

8. Küpsiste kestus

Nagu me juba varem teada saime, on see periood, mille jooksul ostja määratakse veebihalduri juurde ja toob talle vahendustasu. Kui küpsised kehtivad 1 päev ja ost sooritati nädal pärast sidusettevõtte lingil klõpsamist, ei saa veebihaldur komisjonitasu.

9. Konversioonimäär

Üks olulisemaid punkte. Finantsprognoosid põhinevad sellel. Kasutame näidet kahe reklaamija võrdlemiseks. Esimene maksab vahendustasu 10% ja selle konversioonimäär on 1,5%. Teine maksab vaid 4%, kuid selle konversioonimäär on 6%. Vaatame, kui palju saate 1000 unikaalse külastajaga neist igaühe pealt teenida. Oletame, et tellimuse keskmine väärtus on 10 dollarit.

  • 1000 unikaalset * 1,5% CR = 15 müüki
  • 15 * ($ 10 AOV * 10%) = 15 $ vahendustasu
  • 1000 unikaalset * 6% CR = 60 müüki
  • 60 * ($ 10 AOV * 4%) = 24 $ vahendustasu

Nagu näete, mängivad konversioonimäärad sidusettevõtte turunduses väga olulist rolli.

Keskmist tulu kliki kohta (alates 100, alates 1000) saab enamikus sidusettevõtetes vaadata ka ilma registreerimata. Pidage meeles, et see on vaid süsteemi keskmine. See võib segada näiteks SEO, SMM-i ja ukseava liiklust. Nii et kui näete (näiteks CityAdsis) 128 000 või 1800 rubla EPC-d, pidage meeles, et see on tulu 1000 klõpsu pealt, mitte ühelt.

11. Põrkemäär

Näete seda vähestes sidusettevõtete võrkudes. Vähemalt avalikus omandis. Mõned kogenud veebimeistrid arvutavad selle näitaja iseseisvalt välja reklaamijaga suhtlemise kogemuse põhjal. Aga kui on, siis jälgige seda tähelepanelikult. Tavaliselt tähendab iga 1% sellest näitajast 1 tagastamist 100 kaubapartiist.

12. Tehnoplatvorm tellimuste jälgimiseks

Pole vahet, kas töötate sidusprogrammi või sidussüsteemiga, peamine on see, et saate analüüsida tehnoloogilise platvormi poolt teile antud teavet. Ja mitte ainult analüüsida, vaid koostada saadud andmete põhjal kvaliteetseid prognoose. Erinevatel partneritel on erinev mitte ainult statistika ja tellimuste jälgimise süsteemid, vaid ka moraalipõhimõtted. 😉

13. Tehniline tugi

Võtke ühendust sidusettevõtete süsteemi reklaamija ja isikliku halduriga. Vaadake, kui kiiresti ja kui täielikult / kättesaadavad nad teie küsimusele vastavad. Peate töötama nendega, kes teid vajavad. Mõnel juhul tundub reklaamiandja olevat kvaliteetne, kuid ei vasta küsimustele üldse.

14. Loovus

Pole tähtis, millega te töötate. Bännerid, sihitud lingid, kanalid. Iga tööriista kohta peab reklaamija andma piisavat nõu.

15. Tööriistad

Isegi kui kavatsete praegu piirduda lihtsate linkidega reklaamija avalehele, vaadake kõiki lisatööriistu. Kunagi ei tea, mida võib tulevikus tööks vaja minna.

Kvaliteetsel sidusettevõtte süsteemil peaks olema mitut tüüpi linke (sh sihitud), bännereid (ja nende keerutajaid), vooge, linke lubamatu liikluse taaskasutamiseks, kuponge jne.

Ärge jätke sellist võrdlevat skeemi tähelepanuta ja tormake kohe lahingusse. See võib oluliselt vähendada teie tulevasi kulusid ja kaitsta närvisüsteemi.

Mida vaatavad sidusprogrammide juhid uue veebihalduri registreerimisel?

Kui taotlete sidusprogrammi, järgige kindlasti alltoodud juhiseid.

  1. Esitas oma pärisnime.
  2. Lisasime oma töötava veebilehe. Kui kohalolekustatistika on parooliga kaitstud, peate andma külalistele sellele juurdepääsu.
  3. Kui saate sidusprogrammis oma saidile kategooria määrata, valige kindlasti see, mis sobib teie saidi teemaga.
  4. Kui teie saidi teema ei lange kokku reklaamija teemaga, selgitage täpselt, kuidas kavatsete kasutajaid meelitada.
  5. Lugege hoolikalt sidusprogrammi töötingimusi. Võib-olla olete juba selles etapis suutnud need murda.
  6. Sisestage kehtiv meiliaadress ja vastake vajadusel sidusprogrammi kirjale.
  7. Vältige turundusvigu, klišeesid ja mõttetuid kirjeldusi meetodite kohta, mida kavatsete reklaamijaga töötamiseks kasutada.

Kui olete kõik ülaltoodud punktid täitnud, kuid teie taotlust ei ole ikka veel kinnitatud, võtke ühendust sidusprogrammi juhiga ja selgitage välja, milles probleem seisneb. Püsivus saab alati tasu.

Kas on olemas oluline sidusettevõtte turunduslahendus?

Mõned kogenud veebimeistrid, kes otsustavad oma tegevusala sidusturunduse vastu vahetada, küsivad sageli, kas neil on võimalik selles nišis midagi valmis osta, et kohe tulu teenida. Muidugi, aga soovitan siiski midagi ise luua. Esiteks on juba töötava veebisaidi ostmine sidusettevõtte turunduse jaoks väga kulukas. Kui teile pakutakse sarnast saiti ühe sendi eest, siis teid tõenäoliselt petetakse. Teiseks, selleks, et saada selles valdkonnas edukaks veebihalduriks, peate oma kogemuse põhjal avastama terve hulga kiipe ja looma rohkem kui ühe saidi, proovides erinevaid monetiseerimisskeeme. Kolmandaks teenivad kloonid alati mitu korda vähem kui originaal.

Kas sidusettevõtte saidi URL-is saab kasutada sidekriipsu?

Kui veebihaldurid valivad oma nišisaidile domeeninime, püüavad nad tavaliselt veenduda, et pealkiri sisaldab märksõnu, mille abil saab edaspidi otsingust häid konversioone saada. Näiteks plasticokna.rf või bestmmorpg.com.

Sellised domeenid pole aga alati tasuta. Tekib küsimus sidekriipsude kasutamise kohta aadressis.

Mõned ütlevad, et sidekriipsude kasutamine on vastuvõetamatu, kuna kasutaja ei mäleta brauseri aadressiribale otse sisestades, kuhu need panna. Teised vastavad, et see kõik on prügi ja erilist vahet pole, sest kasutajale ei jää sinu väga pikk aadress isegi sidekriipsudega meelde, isegi ilma nendeta.

Selles valdkonnas on tehtud ja tehakse katseid. Näiteks. Üks veebihaldur valis konkurentsinišis võtmefraasi ja registreeris selle jaoks kaks peaaegu identset domeeni. Üks pealkirjas sidekriipsudega, teine ​​ilma. Kuu aega pärast saitide loomist ja sisuga täitmist oli ilma sidekriipsudeta otsimootorite edetabelis soovitud fraasi jaoks. Teine sait polnud sellel isegi 100 juures.

Kui on valida sidekriipsu ja alakriipsu vahel, kasuta kindlasti sidekriipsu.

Jälgige aga muudatuste otsingualgoritme. Selleks ei pea te isegi SEO-ga eksperimenteerima. Lihtsalt tellige paar populaarset SEO ajaveebi. Mitte nii kaua aega tagasi teatas Google ametlikult, et saidi aadressis oleva märksõna ja selle kõrge asetuse vahel ei ole enam nii tugevat seost. Hästi tehtud veebisait, mis sisaldab kasutajatele kasulikku sisu, ehkki aadressis on sidekriips, möödub alati üheleheküljelistest lehtedest ja muudest saitidest, mis on loodud ainult otsingus tulu teenimiseks, ehkki ilma sidekriipsudeta aadressis.

Kas ajaveebi pidamine on sidusettevõtte turunduse jaoks kasulik?

Minu arvates on see üks parimaid lahendusi! Kui teenite sidusettevõtte turundusega raha ja ikkagi ei pea blogi, kaotate palju! See on üks parimaid meetodeid temaatilise liikluse ostmiseks ettevalmistamiseks.

Valige teema, milles olete hea, ja alustage ajaveebi pidamist juba täna. Lihtsaim viis seda teha on WordPressi mootori kasutamine. Paigaldamine võtab vaid 5 minutit. Saate selle isegi tasuta hostimisse panna. Tänapäeval töötab iga kuues Internetis leiduv veebisait WordPressi abil (kokku umbes 60 miljonit), iga päev ilmub 100 000 uut.

Ajaveebi loomisel järgige neid lihtsaid, kuid tõhusaid juhiseid:

  1. Kirjutage regulaarselt. Kaks korda nädalas on parim.
  2. Valige oma postituste jaoks populaarsed aruteluteemad.
  3. Lisage oma postitustega veebi väärtust. Lihtne jutuajamine LiveJournalis ei sobi selleks.
  4. Ärge unustage optimeerida oma artiklite pealkirju ja teksti otsinguliikluse jaoks.
  5. Vastake õigeaegselt oma postituste all olevatele uutele kommentaaridele. See aitab teil luua ajaveebipõhise kogukonna.
  6. Lisage kindlasti sotsiaalmeedia nupud, et kasutajad saaksid oma sõpradega teie artiklite linke jagada.
  7. Soovi korral saate oma ajaveebi lisada foorumi, et kasutajad saaksid ise aruteluteemasid luua. Kuid ainult siis, kui teil on selleks vajalik kogukond juba olemas.

Oma ajaveebi pidev värskendamine pakub teile otsingumootori robotite armastust. Kui arutate jooksvaid probleeme, kasvab teie publik üsna kiiresti. Tänapäeval ei pea te tänu Internetile oma mõtete avaldamiseks ja teid ümbritseva maailmaga suhtlemiseks kirjastaja juurde minema. Saate alustada edastust vaid mõne minuti pärast. Ja kui teete seda õigesti, võite teenida palju raha.

Kas saidi raha teenimiseks on võimalik lisaks kasutada kontekstipõhist reklaami?

See pole mitte ainult võimalik, vaid ka vajalik. Üldiselt rahastatakse erinevate hinnangute kohaselt enam kui pooled Internetis olevatest saitidest kontekstuaalse reklaami abil. Ja paljud inimesed küsivad, kas sidusreklaamibännereid on kasulikum asendada kontekstiga, samuti kas kontekst vähendab sidusettevõtte turundusest saadavat tulu.

Sel korral vestlesin mõne veebihalduriga, tegin oma saitidel katseid ja sain teada järgmist:

  • Kui algselt luuakse sait sidusettevõtte turunduseks, annab kontekst kümneid või isegi sadu kordi vähem raha.
  • Kontekst töötab paremini üldistel saitidel.
  • Partnersaitidel kontekst sissetulekut ei vähenda, pigem annab väikese tõusu.

Igal juhul soovitan teil katsetada nii otse kontekstuaalse reklaami enda saidile lisamisega kui ka selle paigutamise kohtade ja sidusettevõtete bännerite / linkide valikuga.

Kas e-posti turundust saab kasutada?

Kindlasti! Paljud edukad veebimeistrid kasutavad seda. Eriti kui kasutaja peab tellimiseks klõpsama vastuskirjas olevale lingile, mitte lihtsalt kuhugi oma meili sisse sõitma. Asetage liitumisvorm oma veebisaidile ja koguge sihtrühm, et sellega edasi töötada. Siin tuleb arvestada kahe punktiga. Esiteks, ärge ostke mingil juhul abonentide baasi. See ei pruugi mitte ainult teile raha mitte tuua, vaid ka teiega julma nalja teha, kui mitmed selle andmebaasi kasutajad kurdavad rämpsposti üle. Selle tulemusena võite isegi sidusprogrammist lahti saada. Teiseks vältige rämpsposti. Asetage kirjas nähtavale kohale nupp, mille abil kasutaja saab teie meililistist loobuda.

Mis on sidusettevõtte voog?

Sidusettevõtete voog (feed) on fail (laiendiga CSV, XML, XLS jne), mis sisaldab üksikasjalikku teavet reklaamitava toote kohta: selle ID, nimi, kirjeldus, hind, tarvikud jne. Tavaliselt serveeritakse seda veebihaldurile arusaadavas ja hõlpsasti kasutatavas vormingus (spetsiaalse tarkvaraga või ilma). Sidusettevõtete võrk loob kanaleid, et veebihaldurid saaksid probleemideta oma veebisaidile paigutada teatud toote või terve kataloogi. Lisaks ülaltoodule sisaldab voog tavaliselt sidusettevõtte linki tootele, selle pilti, kategooriat ja mõnikord ka viitelinki sidusettevõtte süsteemi veebihalduritele, kes on voost huvitatud ja soovivad oma saitidele sarnase lingi installida. .

Seega võimaldab voog luua oma sidusettevõtte kaupluse (estriin). Ostja läheb reklaamija veebilehele alles siis, kui ta klõpsab nupul “osta”, “loe lähemalt” jne. Praegu on talle juba installitud veebihalduri küpsis, mis võimaldab tema tegevust veelgi jälgida ja komisjonitasu nõuda.

Kas ma saan kasutada reklaamija kuponge?

Lisades oma veebisaidile kuponge, sooduskoode, eripakkumisi, allahindlusi, suurendate oluliselt oma müüki. Mõnikord teevad inimesed, kes ei kavatsenudki midagi osta, pärast allahindlust nähes impulsiivse ostu.

Kuidas reklaamijaga ühendust võtta?

Mõnel juhul, eriti kui sidusprogramm käivitatakse sidusettevõtte võrgu kaudu, on tõhusam kasutada selleks sisemist piletisüsteemi.

Sageli saavad agentuuride ja sidusettevõtete spetsialistid veebihaldurile professionaalsemat nõu anda ja palju kiiremini kui reklaamija ise. Ja kui neil pole teie küsimusele vastust, võtavad nad teiega ühendust ettevõtte töötajaga, kes saab teid aidata.

Esineb huvitavaid küsimusi, mida paljud kogenud veebimeistrid peaksid teadma.

Kuidas ja miks kasutada linkide peitmist?

Nagu Wikipedia meile ütleb:

Varjamine on “must” otsingumootori optimeerimise tehnika, mis tähendab, et samal lehel kasutajale ja otsingurobotidele antav info on erinev.

Kasutame sidusettevõtte lingi varjamiseks varjamist. Näide:

Miks seda tavaliselt tehakse:

  • Pika lingi lühemaks muutmiseks.
  • Plii lekke vältimiseks (kui kasutaja lingi tahtlikult lõikab).
  • Nii et teie sait ei näeks välja nagu sidusettevõte.
  • Et mitte lingi kaalu üle kanda.
  • Kaitseks sissetungijate eest.
  • Et kasutada meie enda tellimuste jälgimise süsteemi.

Kuigi selles kontekstis pole sõna varjamine täiesti sobiv. Parem nimetada seda juhtumit maskeeringuks. Me ei püüa sellega mõjutada otsingumootorite algoritme.

Mis on küpsiste täidis?

Cookie Stuffing (küpsiste täitmine, forsed klikid, küpsiste piserdamine) on must-valge optimeerimismeetod, mille abil klient asendab brauseris küpsiseid tema teadmata. Selle tulemusena saab reklaamija veebisaidil ostu sooritades vahendustasu ründaja, mitte ostja kohale toonud veebihaldur.

Selle nähtusega seotud skandaalid puhkevad võrgus aeg-ajalt. Läänes võib selle eest kergesti vangi minna.

Kui jääte selle tehnoloogia kasutamisega vahele, võite sidusettevõtte turunduse igaveseks unustada, kuna kõik turu suuremad tegijad jagavad seda teavet omavahel.

Millistele riikidele peaksite tähelepanu pöörama?

Tavaliselt soovitatakse jälgida veebikaubanduse arengut sellistes riikides nagu Brasiilia, India, Hiina (siin kehtib ka Venemaa). Kuid on soovitatav aktiivselt töötada Suurbritannias, Saksamaal ja Prantsusmaal. Jaemüügiuuringute keskuse andmetel moodustasid need kolm riiki 2012. aastal 71% kõigist Euroopa veebipoodidest. USA on üldiselt omaette teema.

Otsige sõpru nende riikide asjakohaste spetsialistide seast. Tehke igale oma venekeelsele partnersaidile välislokaliseerimine. Sellega saate lisaks katta selliseid riike nagu Austraalia, Šveits, prantsuskeelne Kanada ja Belgia.

Ükskõik millise täiendava riigi valite, tehke kindlasti esialgne turu-uuring. Ja pöörake tähelepanu spetsiifikale (religioon, uskumused, traditsioonid).

Kuidas ma saan oma edasiõppimist jätkata?

Kasutage Yandexi ja otsige materjale päringute kohta, mis on seotud sidusettevõtte (sidusettevõtte) turunduse, CPA, PPA, CPL, CPS ... Sarnased päringud saab sisestada blogosphere'i kokkuvõtete otsinguribale:

  • https://site/topsape.ru/reader/
  • https://site/www.maultalk.com/forum45.html

Külastage foorumite searchengines.ru ja maultalk.com sidusprogrammide jaotisi. Tellige viis kuulsate sidusettevõtete süsteemide sotsiaalmeediakontot.

Õppige edasi! Pole tähtis, kes te olete: professionaalne sidusettevõtte turundaja, lingiturundaja, ukseava tegija või SEO. Niipea, kui lõpetate millegi uue õppimise, peatub teie areng. Analüüsida töö käigus saadud informatsiooni ja andmeid. Vahel kulub sissetulekute mitmekordistamiseks üsna palju pingutust.



 


Loe:



Kõige hirmutavamad asjad kosmoses

Kõige hirmutavamad asjad kosmoses

24. aprillil 1990 lasti orbiidile Hubble'i teleskoop. Inimesi on alati kosmosesse tõmmanud ja kui sai teatavaks, et tähed on tõelised ...

Mündi ohtlikud omadused ja vastunäidustused

Mündi ohtlikud omadused ja vastunäidustused

Mida täpselt kasutatakse ja mis kujul? Ravimite valmistamiseks kasutatakse ürte ja piparmündi lehti ...

Maksa hepatoos: ravi ja sümptomid Mis vahe on hepatoosil ja rasvhepatoosil

Maksa hepatoos: ravi ja sümptomid Mis vahe on hepatoosil ja rasvhepatoosil

Tegelikult on see patoloogia alkohoolse maksahaiguse algstaadium, mis hiljem lõpeb tsirroosiga, ...

Püha Antoniuse kiusatused

Püha Antoniuse kiusatused

Püha Antoniuse triptühhoni kiusatus Loomisaastad: 1501 Asukoht: Rahvuslik Muinaskunsti Muuseum, ...

feed-image Rss