doma - Vrata
Promocija podjetja CPA od A do Ž: kako deluje. Kaj so CPA marketing in CPA omrežja? Ponudbe, potencialne stranke, zadržanje in zaslužek Kaj je trženje CPA

Želja po zaslužku raste v nas vsak dan. Pa ne toliko zaradi visokih življenjskih stroškov, ampak zaradi nepripravljenosti sedeti v pisarni od jutra do večera in prejemati plačo za življenje. Nenehno iščemo nove in, kar je pomembno, razmeroma preproste načine za ustvarjanje dobička. Kot eno od možnosti si lahko omislite CPA trženje – v primerjavi z drugimi metodami ni novo in precej zapleteno, zato je še vedno delujoča metoda zaslužka na internetu.

Kaj je to?

Sam koncept affiliate marketinga obstaja že dolgo časa. Toda trenutno (trženje CPA se najpogosteje obravnava kot stalni dohodek), pridobljen s privabljanjem strank na spletno stran oglaševalca, se ne oblikuje s preprostim »klikom na povezavo«, temveč iz pozicije »danega vedenja« potencialno stranko.

Kaj to preprosto pomeni? Medtem ko so prej podjetja plačevala obiske svojih strani in prikazovanje neposrednih oglasov na spletnih mestih blogerjev, se je zdaj situacija spremenila. Prodajalci potrebujejo učinkovito in ciljno porabo proračuna. CPA marketing vključuje plačilo za določeno dejanje osebe, ki je prišla.Registracija, naročanje na novice in aplikacija, nakup izdelka (idealno) - to je majhen seznam tistih konverzijskih (želenih) dejanj.

Sodobno internetno trženje

Če smo na začetku razvoja interneta govorili, da je izdelava in vzdrževanje spletne strani z opisom blaga 90 % uspeha, danes takšna promocija ne bo dala čisto nič. Konkurenca je tako velika in celo podprta z dejstvom, da internet dobesedno ne pozna meja, da je treba potencialne potrošnike nenehno stimulirati in jih usmerjati »po dani poti«. Na splošno je to internetno trženje. Toda kje se tukaj uvršča CPA marketing? Povratne informacije oglaševalcev o učinkovitosti pristopa so preprosto očarljive.

Potovalno podjetje na primer plača samo registracijo na svoji spletni strani. Če naročnik tega ni storil, oglasna agencija ne prejme provizije. In obratno, večja kot je baza podatkov organizatorja potovanj, višji je dobiček za promocijsko podjetje. Tako so sredstva iz dodeljenega proračuna razporejena veliko bolj učinkovito.

Imen je veliko - bistvo je isto

Torej, uspešnost, affiliate marketing, affiliate marketing, CPA marketing - vsi ti koncepti se uporabljajo za opredelitev modela (storitev) na internetu, v katerem se plačajo določena dejanja uporabnikov interneta. Strokovnjaki uporabljajo orodja, kot so direktni in SMM marketing, optimizacija iskalnikov itd. Vendar je vredno biti pozoren na dejstvo, da za oglaševalsko stran vsak od naštetih modelov ustvarja svoj finančni tok. CPA trženje (ocene blogerjev in aktivnih uporabnikov družbenih omrežij zvenijo zelo prepričljivo) vam omogoča, da ustvarite dobiček skoraj v prvem tednu.

Model ni nov, a učinkovit

Internetno trženje se aktivno razvija, potrošnik pa nič manj aktivno išče načine, kako se umakniti, se skriti pred vsiljivim neposrednim oglaševanjem. Zato morajo tržniki iskati vedno bolj elegantne načine za privabljanje potencialnih kupcev.

Ker se vrzeli zmanjšujejo, se podjetja soočajo z vprašanjem, kako izboljšati učinkovitost svojih marketinških dejavnosti. Tu nastopi model CPA. Donosnost naložbe je skoraj 100-odstotna. Predvsem zaradi dejstva, da sam oglaševalec od obiskovalcev njegove strani ne pričakuje nič nadnaravnega.

V takšni situaciji lahko digitalna agencija bistveno poveča svoj dobiček.

Zakaj imajo radi affiliate marketing?

Najbolj očitna prednost modela CPA je enostavnost merjenja. Stranka se je naročila na novice - plačala, ni se naročila - žal. Prav ta preprostost pri določanju učinkovitosti pritegne vse udeležence v promocijski verigi. A to seveda ni edini plus, s katerim se lahko pohvali CPA marketing. Pregledi strokovnjakov nam omogočajo, da izpostavimo naslednje razloge za priljubljenost te sheme:

Za ponudbo je to zelo donosen sistem porabe proračuna. Plačilo se izvede samo za želena (in koristna) dejanja stranke. Poleg tega jih praktično ni, v primerjavi z naložbami v kontekstualno oglaševanje in SEO ponudbe zagotovo vedo, da bodo dosegle načrtovane rezultate.

Tržniki so nagrajeni tudi za ciljne potencialne stranke. Zato so prisiljeni oblikovati nove spodbude, ki so zanimive za potrošnika. Ker so plačila za dejanja konverzije najpogosteje višja od provizij za promet, klike in prikaze, se oglaševalske agencije zanimajo za CPA trženje.

Lastnik spletnega mesta za pregled (zabava) bo prav tako ohranil svoj vir na visoki ravni. Navsezadnje potrebuje stalen tok bralcev, ki jim bo prikazano oglaševanje v okviru modela CPA. Večja kot je priljubljenost portala, več možnosti za zaslužek (ali preprosto povečanje plačila za eno dejanje).

Na splošno vsak od udeležencev poleg osnovnih finančnih koristi prejme tudi dodatne bonuse - od enostavnosti do razvoja vira.

Možne možnosti

Med različnimi možnostmi za uporabo trženja z dejanji plačila na konverzijo bomo izbrali in upoštevali najbolj priljubljene. Učinkovito trženje CPA, katerega primere je mogoče hitro preučiti, izgleda takole:

Prodajne strani ali spletna mesta (ena stran ali polnopravni viri s ciljnimi stranmi) - tukaj obiskovalec prejme vse informacije o izdelku in je preusmerjen k proizvajalcem, kjer lahko opravi nakup. Naloga oglaševalcev je kakovostno stimulirati potrošnika, da bo res imel željo po nakupu izdelka.

Promocija s plačilom za akcijo je zelo podobna tradicionalnemu vsebinskemu marketingu, vendar CPA marketing predvideva, da se plačilo ne izvede za promet ali mesto v rezultatih iskanja, temveč za določena dejanja uporabnika omrežja.

Spletna mesta za preglede - ti viri vsebujejo veliko informacij o izdelkih, njihovi primerjavi itd. Tukaj so objavljene tudi ocene uporabnikov, ocene in ocene. Vsak tak opis vodi na stran oglaševalca (proizvajalec ali pooblaščeni prodajalec) in če stranka sledi povezavi in ​​kupi izdelek, lastnik strani za pregled prejme nagrado.

Udeleženci verige CPA

Zdaj morate razumeti, kdo in kako je vključen v promocijsko verigo, kar zagotavlja zanesljiv finančni tok. Trženje CPA, katerega pregledi so zelo raznoliki, se izvaja vsaj s sodelovanjem treh strank: prodajalca izdelka - oglaševalske agencije (cel cikel ali specializirana za digitalno) - lastnikov blogov in priljubljenih spletnih mest. Prvi dve se imenujeta ponudbe, t.j. osebe, ki ponujajo plačilo za privabljanje potrošnikov na njihovo spletno mesto. A kot že rečeno, CPA trženje brez vlaganj (brez investicij in vsebinskih plačil) ni samo promet; je plačilo za določena dejanja obiskovalca spletnega mesta.

Zato je lastnikom spletnih mest s pregledi ali priljubljenih infozabavnih portalov veliko lažje zaslužiti. Navsezadnje bo deset tisoč (strokovnjaki pravijo, da je običajna statistika 15-20 tisoč) obiskov na dan zagotovo zagotovilo potrebno število prehodov. Druga stvar je, da potrošnik postaja vse bolj zahteven in ga napeljati, da nekaj naredi, ni lahko: potruditi se je treba in razmišljati o pravih spodbudah.

Kje uporabiti trženje uspešnosti?

Spletne trgovine, kuponi, storitvena podjetja – to so najprimernejši projekti, pri katerih bo CPA marketing pomagal. Zaslužek (mnenja strokovnjakov so spodbudni) lahko doseže visoke številke. Toda le, če lastnik spletnega mesta pravilno oceni svoje občinstvo in ponudi ustrezne ponudbe. Izdelek mora biti razumljiv obiskovalcem, ustrezati njihovim interesom in finančnim zmožnostim.

Promocija eksotičnih, prilagojenih izdelkov s trženjem CPA ne bo dala želenih rezultatov. Navsezadnje je kupcev takšnega blaga malo.

Malo zgodovine

Ameriška agencija Fluent je prvič spregovorila o uporabi pristopa CPA pri promociji blaga. Po besedah ​​direktorja je podjetje v letu dni povečalo svoje prihodke na 40 milijonov dolarjev (to je 850% v primerjavi s prejšnjim letom). Od tega trenutka so strokovnjaki začeli govoriti o povečanju učinkovitosti promocije na družbenih omrežjih. Kaj je počel Fluent, ki je kasneje postal znan kot CPA trženje? Usposabljanje se začne z dejstvom, da je CPA okrajšava za angleško "cost per action". Dobesedno je "plačilo za dejanje". In potem je treba oglaševalcu zagotoviti posebna dejanja potrošnikov: všečke in deljenje na družbenih omrežjih, tiskanje promocijskih kuponov, naročanje na glasilo itd. Toda to je bilo omenjeno že na začetku članka.

Stroški trženja na dejanje

V prejšnjem članku in videu o, sem omenil o tako imenovani CPA trženje ker je oglaševanje na VK zelo primerno zanj. Toda na splošno je ta pojav spletnega oglaševanja tako zanimiv, da je vredno govoriti o njem podrobneje.

O njem se lahko veliko naučite tudi iz knjige o načinih zaslužka na spletnem mestu. (poglavje 13 - omrežja CPA)... Zdaj bom napisal malo teorije, nato pa bom priporočil preprosto čudovit tečaj na to temo.

Kaj je CPA marketing?

Okrajšava "CPA" pomeni "Cena na dejanje"cena na dejanje... Včasih se najde tudi PPA, t.j. "Plačilo na dejanje"plačati na dejanje... To je enako kot - ali CPC (cena na klik) ali PPC (plačilo na klik).

Kaj so CPA potencialne stranke?

Tako oglaševalec ne plača za klik (klasični model spletnega oglaševanja), ampak za dejanje, ki je koristno (zase). Zato mu praktično ni pomembno, od kod prihaja promet, glavna stvar je končni.

Na splošno je tukaj lahko veliko okrajšav (CPS, CPR itd.). Glavna stvar je, kaj je plačano dejanje- določeno dejanje, ki je lahko karkoli:

  • prodaja informacijskega produkta na disku
  • samo naročilo diska (brez prodaje)
  • nakup fizičnega blaga
  • nakup in ponovni nakup v spletni trgovini
  • registracija +% od plačil igralcev v spletni igri
  • izpolnjevanje vprašalnika na spletnem mestu za zmenke
  • spletna prijava za posojilo od banke ali bančne kartice (mimogrede, Tinkoff KS banka je bila ena prvih, ki je začela promovirati v omrežjih CPA, čeprav je zdaj to preprosto)
  • celo izdajo vstopnice za kakšen SPA-salon
  • veliko več.

Kaj je ponudba v trženju CPA?

Tudi tukaj vse prihaja iz angleškega jezika. "Ponudba" pomeni ponudbo, in se nanaša na ponudbo, ki jo plača oglaševalec.

Takšne ponudbe se pogosto imenujejo v katerem koli omrežju CPA programi. Tako bi lahko izgledalo na primer v Admitadu:

Seznam ponudb omrežja CPA (kliknite)

Zgornja slika prikazuje:

  • ti programi,
  • plačana akcija (lead)
  • in nagrado za vas, če storite tako, da bo to dejanje izvedeno.

Prav tako vsak oglaševalec običajno nastavi geografsko ciljanje za svojo ponudbo in navede. In v informacijah o programu partnersko omrežje daje kazalnike učinkovitosti določene ponudbe + življenjsko dobo pridruženega piškotka (tako imenovani post-klik). Primer za isti Admitad:

Priljubljene ponudbe CPA v RuNetu

Na splošno lahko vse ponudbe CPA razdelimo v 4 kategorije:

  1. Spletne igre
  2. Spletne trgovine
  3. banke
  4. Informacijski izdelki itd. "Blago po pošti"

Najbolj znane trgovine so morda Quelle, Lamoda in Wildberries. Ločeno je mogoče omeniti spletno trgovino Yves Rocher - zdi se, da se oglašuje izključno v Admitadu in skoraj od samega trenutka ustanovitve te mreže CPA. Prodajajo zeliščno kozmetiko svetovno znane blagovne znamke, mimogrede, zelo kakovostno - zato ni greh, da jo spletni skrbniki oglašujejo

Med bankami je mogoče izpostaviti Tinkoff KS (začela s CPA dejavnostjo, ko druge banke niso imele običajnih spletnih mest), pa tudi Home Credit bank. Finančna tema v ceni na dejanje je zelo donosna - velika plačila spletnim skrbnikom za eno konverzijo (1000 rubljev in več) in je posledično zelo konkurenčna.

Med informacijskimi produkti (tečaji na disku ali dostop do spletnih vadbenih gradiv) so priljubljeni različni načini hujšanja, povečanja nekega dela telesa in druge, na splošno, neumnosti, ki pa so jih ljudje pripravljeni kupiti. Iz "blaga po pošti" je mogoče omeniti, da je zelena kava - prodaja se le v divjem tempu.

Čeprav so v zadnji kategoriji seveda tudi običajni izdelki, ki so namenjeni razumnim kupcem in ne le "nestrpnim potrošnikom".

Kaj pomenijo "goljufanje"?

Ko je Admitad šele začel pridobivati ​​popularnost na Runetu, so bile med ponudbami v glavnem le spletne igre z dobrim plačilom za preprosto registracijo - 1 dolar ali več. Seveda se je veliko spletnih skrbnikov samih registriralo v teh igrah s svojo povezavo.

To je dejstvo "goljufanja" (včasih imenovanega tudi "goljufija" - eng. goljufija - goljufija). Za to so računi običajno preprosto prepovedani.

O zadržanju v trženju CPA

Potreben je čas, da omrežje CPA in oglaševalec preverita kakovost vašega prometa. Zato se v tem obdobju zaslužena sredstva zadržijo (ne morete dvigniti). "Zadrži" - iz angleščine. držati - držati.

Praviloma, če niste sodelovali v namernem goljufanju, se po izteku obdobja zadrževanja vsa sredstva prenesejo na stanje (lahko ga dvignete).

Sčasoma bodo nekatera omrežja skrajšala čas čakanja, če boste dosledno dostavljali.

Priljubljena omrežja CPA v Runetu

Prvo omrežje, o katerem želim govoriti, je. To je CPA omrežje, katerega cilj je delo s ponudbami nutra. To so izdelki za lepoto in zdravje, z drugimi besedami, prehranska dopolnila (prehranska dopolnila). Partnerski program plača neposredno prodajo, plačilo ob dostavi in ​​celo naročila brezplačnih preskusnih vzorcev. Zanimiva točka je možnost, da naročite plačilo dvakrat na dan. Hkrati je minimalna plača le 3000r. Geo pokriva 60 držav, tam je kje odvajati promet.

Svetujem vam, da bodite pozorni na partnerski program, ki dela z bančnimi ponudbami - Leads.su. To je zelo dober, časovno preizkušen partnerski program. Sodeluje z vsemi vodilnimi bankami in bančnimi produkti ter MFI. Če veste, kako najti promet na temo posojil, se prepričajte, da sodelujete s tem PP. Moji posnetki zaslona zaslužka.

Najbolj znan (ker eden prvih) je Admitad. Nekje aprila 2010 je začel pridobivati ​​na popularnosti (takrat sem izvedel za to, a nekako ni šlo..) in glavne ponudbe so bile spletne igre. Zdaj je tam veliko. Toda za začetnike bo to omrežje nekoliko težavno.

Poleg tega ta partnerska mreža rada prikazuje največji dohodek podružnice za zadnji dan. V času tega pisanja je videti takole:

Maksimalni zaslužek v Admitadu za 28.6.2013

Potem je obstajala mreža CPA izključno za spletne igre - GameLeads. Zdaj pa je postalo "splošno" omrežje in se imenuje CityAds.

no najbolj priročno omrežje, po mojem mnenju je to Admitad. Še posebej prijetno je, da obstaja 24/7 in zelo vljuden tehnična podpora.

Več dobrih omrežij CPA

Zdaj se pojavlja vedno več teh omrežij. Na splošno se ponudbe ponavljajo povsod ali pa so na primer ponudbe Admitada "razcepljene" na več majhnih CPA omrežij, tako da je malo smisla, da se registrirate pri vsaki.

Je pa nekaj zelo zanimivih - priporočam lahko tudi tiste, s katerimi se "osebno poznam":

  • Advertstar je pozicioniran kot "progresivno" omrežje. Pravzaprav je zelo priročno, poleg tega pa so za vsako ponudbo na voljo visokokakovostni promocijski materiali (dražilke, pasice - vključno z animacijo in flash).
  • Adwad - obstajajo res ekskluzivne ponudbe. Oglejte si tudi.
  • Mixmarket je eden prvih partnerjev Runeta CPA. Veliko je zanimivih stvari, a trenutno - zelo "težak" vmesnik. Poleg tega to omrežje ponuja priložnost.
  • Biznip je zelo zanimivo omrežje. Prijave priporočajo po vabilih – eno vabilo na osebo. Če vas zanima, se odjavite v komentarjih.
  • Sveža in odlična veriga izdelkov CPA: preberite.
  • GdeSlon je velika CPA mreža, osredotočena izključno na spletne trgovine. Veliko orodij - zanimivi viri XML itd.

Tu so še 3 dobri CPA podružnici, katerih ponudbe so "blago po pošti" (večinoma):

  • Elonleads.ru
  • Lead-r.ru (nedavno - 12.2016 - popolnoma posodobljen vmesnik)
  • M1-shop.ru

Relativno novo in zelo kakovostno CPA omrežje - premišljen vmesnik, lep dizajn in različna orodja + veliko načinov za dvig denarja.

Obstaja veliko več omrežij, tako velikih kot majhnih. Toda nekateri od njih niso zelo zanimivi, drugega dela pa je bolje, da ne pokažete.

Zaslužek pri trženju CPA

S pravo skrbnostjo in pravimi strategijami je dohodek lahko zelo dober.

Osebno se tukaj za zdaj ne bom hvalil, saj sem, kot sem pred kratkim ugotovil, naredil eno veliko napako: uporabljena samo spletna mesta... tiste. vse oglaševalske ponudbe so prejele tematski promet s pasic, objavljenih na spletnih straneh.

Seveda je to dobra možnost. Če pa resno razmišljate o zaslužku CPA, potem morate vsekakor, kot pravijo, nalijte promet za ponudbe. tiste. kupujte oglase (kontekstualne, teaser, VK itd.) in oglašujte ponudbe oglaševalcev.

To mi je končno prišlo po tem, ko me je kontaktiral Artur Mustaev - avtor tečaja "Milijon rubljev za trženje CPA"... Načeloma ne priporočam tečajev, ki jih sam ne poznam. Seznanil sem se z istim tečajem in na splošno spoznal veliko ...

Brezplačno gradivo tečaja lahko preučite - tudi glede na informacije iz njih bi morali začeti ukrepati. Avtor tečaja je že zaslužil veliko milijonov na preprostih pridruženih omrežjih in v omrežjih CPA - tako da ima kaj povedati ..

Na splošno so morda to najboljše video vadnice za zaslužek, ki so bile kdaj na Runetu. Seveda nisem študiral vseh tečajev Runeta in tega res ne maram početi, toda kakšen material daje Andrej in, kar je najpomembneje, kako to počne, si zasluži skrbno študijo.

Oglaševalci in spletni skrbniki v omrežjih CPA

Spletni skrbnik je oseba, ki se registrira v omrežju CPA in prinaša promet ponudbam. Prejema denar na spletu.

Tako je vsako omrežje posrednik med oglaševalci in spletnimi skrbniki (tako živi..).

Zanimivo je to spletni skrbnik bo oglaševalec v vseh drugih oglaševalskih storitvah interneta - mreže za dražilne pasice, sisteme kontekstualnega oglaševanja itd. Ker že tukaj moral bo porabiti denar za nakup prometa.

Kako se zgodi ta zaslužek na CPA?

Kaj morate storiti, da začnete služiti denar v trženju CPA? Samo nekaj preprostih korakov - spet vam bom pokazal z uporabo Admitada kot primera (saj je vmesnik v njem še posebej priročen):

  1. registracija
  2. Povezovanje spletnega mesta: kliknite na "Mesta" => "Dodajanje spletnega mesta", izberite njegovo vrsto in jo dodajte.
  3. Izbira ponudbe: "Programi" => "Vsi programi"

    Izbira ponudbe v Ad1

    Na prikazanem seznamu izberite ponudbo. Če ga boste oglaševali na svojem spletnem mestu, ga izberite glede na temo strani, sicer pa lahko izberete tisto, ki vam je všeč (ni vam treba gledati kazalnikov EPC in CR - o njih bomo razpravljali kasneje)

  4. Ko je oglas izbran, morate biti pozorni Geografsko ciljanje- tj. katere države bi morale pokazati to ponudbo. Če je na primer v geografskem ciljanju navedena samo Rusija in ste pripeljali promet iz Ukrajine in je bila izvedena konverzija, vam NE bo pripisana.
  5. Nato lahko kliknete »Dodaj«, se strinjate s pravili omrežja / oglaševalca in že dobite pridruženo povezavo:

    Primer ponudbe v oglasu 1 (kliknite)

  6. ..ampak je bolje, da najprej klikneš na ime ponudbe in si o njej prebereš več. Glavna stvar, na katero morate biti pozorni, je ponovno geografsko ciljanje:

    Iz katerih držav se sprejema promet?

    in viri prejetega prometa:

    Viri prejetega prometa

  7. Zdaj je dovolj informacij za povezavo s ponudbo - kliknite "Dodaj":

    Povezava ponudbe z Ad1

Ostane le še en trenutek. Nekako pokličemo tok (lahko mu rečete "ime" ponudbe), izberite naše spletno mesto

Nastavitve toka v Ad1

in po potrebi navedite ciljne strani (ciljne strani za vaš promet) in tranzitne strani (kam gre promet pred prehodom na ciljno stran).

To je to – osnovne nastavitve so končane, lahko si ogledate dodatne. Pravzaprav se bo izbira in povezovanje zgodila hitreje kot branje, kako se to zgodi.

Kliknite na "Ustvari tok" in pridobite svojo povezavo. Nanjo morate usmeriti promet.

Lahko tudi določite Podračun(za sledenje vira napotitev - poimenujte ga, kot želite; lahko uporabite makre omrežij za dražilce). In - Globinska povezava(če želite promet usmeriti na katero koli interno stran spletnega mesta oglaševalca):

To je vse.

EPC in CR sta bila omenjena zgoraj.


Vendar pa tem kazalnikom pri izbiri ponudbe ne bi smeli pripisovati posebnega pomena, saj so odvisni od številnih dejavnikov.

Pomen trženja CPA se nanaša na njegovo ime: CPA ali Cost Per Action je oblika Affiliate Marketinga, v katerem promovirate ponudbe, ki zahtevajo posebno dejanje, da prejmete nagrado.

Naj se pridržimo, da beseda »akcija« pomeni več kot le nakup: lahko je prenos datoteke, registracija na spletnem mestu za zmenke, ustvarjanje profila v spletni igri, vnos e-poštnega naslova/telefonske številke v obrazec za potencialne stranke na ciljne strani in tako naprej.

Velika podjetja so pripravljena plačati svojim partnerjem za ustvarjanje potencialnih strank. Za slednje je to koristno, saj jim za dobiček ni treba opraviti prodaje kot take. Po drugi strani pa imajo od te sheme koristi tudi korporacije: ko pritegne potencialne stranke preidejo na plačan ali napreden načrt, podjetje obdrži 100 % provizije.

V tem članku si bomo podrobneje ogledali, kako deluje ta shema.

1. korak. Priključitev v omrežje CPA

Najprej, da bi promovirali ponudbe omrežij CPA, se jim morate pridružiti.

Postopek je strožji kot pri partnerskih programih, kjer lahko preprosto ustvarite brezplačen račun, ne da bi morali opraviti postopek pridobivanja dovoljenja. Dejstvo je, da je bilo v preteklosti že veliko primerov goljufij in »generiranja« lažnih lidov s pristajalnih strani, ki so omrežja in oglaševalce drago stali.

Samo predstavljajte si: tudi če je provizija 10 rubljev za vsako vneseno telefonsko številko, potem bo sto tisoč številk prineslo že 1.000.000. Kako težko je po vašem mnenju goljufom razviti bote tako, da prehitijo lažne potencialne stranke v vašem CRM, da bi zaslužili šestmestni znesek pri takih ponudbah?

Da se to ne bi zgodilo v omrežjih CPA, obstajajo stroge zahteve za partnerje, ki jih bomo upoštevali v nadaljevanju.

2. korak. Iskanje ponudbe za promocijo

Preden začnete z iskanjem, izberite svojo nišo in se držite njenih meja, dokler ne vidite rezultatov. Veliko je partnerskih podjetij CPA, ki skačejo s ponudb iger na ponudbe za zmenke in zmenke, nato pa nadaljujejo s poslovnimi posli in tako naprej. Nikamor te ne bo pripeljalo. Če v določeni vertikali ne morete ustvariti dobička, nima smisla skakati z enega na drugega.

Ko ugotovite svojo nišo (recimo spletne igre), nadaljujte z naslednjim korakom: vprašajte svojega upravitelja podružnic, katere ponudbe iger trenutno kažejo dobre konverzije. Običajno so upravljavci CPA lastniki teh podatkov, njihova naloga pa je, da vam pomagajo zaslužiti, zato se ne bojte stopiti v stik z njimi in prositi za pomoč. Najverjetneje vam bodo v 1-2 dneh poslali seznam ponudb iger.

Druga dobra meritev, ki jo je treba preveriti, je zaslužek na klik (EPC) izbranega omrežja. To ni vedno natančna metrika, vendar vam bo dala predstavo o tem, kako dober bo potencialni dohodek za določeno ponudbo.

Nekateri viri prometa, na primer Pay Per View (PPV ali Pop-Up), ne vključujejo dela z ločenimi ponudbami za nalaganje vsebine, zato se prepričajte, da je vaša ponudba primerna za izbrani vir prometa.

Korak 3. Izbira metode ustvarjanja prometa

Brez prometa, ki poteka skozi vašo ponudbo, ne boste zaslužili denarja. Obstaja več načinov, kako ga pritegniti. Lahko se odločite za to ali, če vam proračun to dopušča, stavite na plačan promet, saj je bolj predvidljiv, hitrejši in prilagodljiv.

Ne pozabite, da nekatere ponudbe dovoljujejo le določene metode pridobivanja potencialnih strank. Pozorno preberite opise ponudb in, če niste prepričani o pogojih, se za pomoč obrnite na upravitelja. Spodaj je primer enega takega opisa:

Pomembno je tudi, da si ogledate razdelek z omejitvami. Najpogosteje prepovedani viri so: (Incent), Mali oglasi, Twitter, SMS, e-poštno trženje, Trademark Bidding, omejene Facebook promocije in soregistracija.

Če ustvarite konverzije, vendar uporabite eno od strategij, omenjenih na zgornjem seznamu, potem ne boste prejeli denarja in boste izključeni iz te ponudbe.

4. korak. Povečanje števila konverzij med promocijo

Kot je pojasnjeno na začetku tega članka, ko potencialna stranka izvede dejanje, zaslužite provizijo. Mnogi pridruženi tržniki preprosto zaženejo kampanje z neposredno povezavo do strani s ponudbo in nato počakajo na konverzijo. To je povsem normalno - samo z neposrednimi povezavami lahko dobite kar velik dobiček.

Če pa želite povečati število konverzij in dobiti bolj kakovostne rezultate, vam toplo priporočamo, da razmislite o ustvarjanju lastne ciljne strani. Ciljna stran je stran, na kateri se vaša potencialna stranka znajde po kliku na oglasno ali drugo povezavo. In ker je njena zasnova namenjena predprodaji, pripravi in ​​zajemanju potencialnih strank, kvalificiranju le-teh ali celo preprosto ustvarjanju pogojev, pod katerimi obiskovalec prevzame kakšno majhno zavezo, se takšna stran imenuje vmesni pristanek (ali pre-landing).

V nekaterih primerih so predhodne strani zelo učinkovite. Z njimi je na primer lažje delati vzporedno z več ponudbami iste teme.

Višja kot je kakovost vaše vmesne ciljne strani, višja je stopnja konverzije v primerjavi z neposrednim prometom, na primer iz družbenega omrežja ali oglasa. V idealnem primeru omogoča, da v ponudbo pošljete približno 50-75% prometa, ki prihaja iz drugih virov, hkrati pa poveča konverzijo za 3-5 krat.

CPA- izposoja iz angleščine - CostPerAction, dobesedno prevedeno kot "cena na dejanje". CPA marketing se je pojavil pred nekaj leti in je po možnostih zaslužka že za red pred tradicionalnim webmasteringom (ustvarjanje, razvoj, promocija spletnih mest).


Dejanja, ki jih izvede uporabnik, se imenujejo koristna in so razdeljena v dve skupini:

* PPS (paypersale) - nagrada za prodajo. Stranka naroči in kupi določen izdelek - prejmete bodisi odstotek od prodaje bodisi določeno provizijo.

Koliko lahko zaslužite? Zaslužek načeloma ni omejen. Na nekaterih spletnih mestih omrežja CPA je objavljen najvišji znesek, ki ga na dan zasluži en spletni skrbnik, pogosto presega mejo sto tisoč rubljev, kar se na prvi pogled zdi nerealno. Vendar se morate zavedati, da takšnega zaslužka ne prejme začetnik, ampak že mojster.

Morda se marsikdo od vas zdaj vpraša: ker je donosno, zakaj trženja CPA ne izvajajo vsi? dva razloga:

* Poslovanje CPA v Rusiji se je pojavilo pred kratkim. V tujini je trenutno zelo težko »začeti« iz nič (brez denarja, znanja, izkušenj).

* Strah pred zaslužkom na internetu na splošno. Mnogi se bojijo "izgoreti" ali zapravljati čas, zato ne ukrepajo.

CPA shema

Tržna veriga CPA vključuje 4 člene:

* CPA omrežje. Nadzoruje skladnost s pravili s strani partnerja in podjetja, je nekakšen zaupanja vreden člen, za katerega prejme svoj interes.

* Partner (= spletni skrbnik). Pritegne promet na spletno stran podjetja na kakršen koli razpoložljiv način (na podlagi svojih zmožnosti in znanja).

* Uporabnik (= obiskovalec, potencialna stranka). Obišče spletno stran podjetja prek edinstvene povezave za skrbnika spletnega mesta, izvede potrebna dejanja, za katera se izvede plačilo.


Osnovni pogoji CPA

* Promet - obiskovalci katerega koli spletnega mesta.

* Svinec je najbolj uporabno dejanje.

* Prometna arbitraža – nakupovanje in preprodaja obiskovalcev, odkupovanje na enem mestu in preusmeritev na stran določene ponudbe CPA mreže z namenom pridobivanja dobička.

CPA omrežja

Obstaja veliko CPA omrežij, predstavili vam bomo najbolj priljubljena in preverjena:

* Admitad... Najmanjši znesek dviga - 300 rubljev. Zavezanec - 5%. Deluje s socialnimi omrežji. Sprva je omrežje delovalo samo z igrami, zdaj se je področje dejavnosti razširilo. Levji delež pripada spletnim trgovinam. Ima svoj forum, prireja tekmovanja, spletne seminarje itd.


* Ad1... Odlikuje ga intuitiven vmesnik, ki igra pomembno vlogo pri izbiri omrežja za začetnike. To omrežje CPA je neke vrste oblikovalec trendov v ruskem trženju CPA: njegove ideje sprejemajo številne druge mreže. Najmanjši znesek dviga - 800 rubljev.


* Actionads... Najmanjše izplačilo - 300 rubljev. Zavezanec - 5%. Precej razvita mreža, delujejo tako začetniki kot izkušeni uporabniki.

* Myragon... Eden od partnerjev 1. stopnje. 5% - nadomestilo za napotene napotnice.


* Mastertarget... Najmanjši znesek dviga je 300 rubljev, plačilo se izvede dvakrat na mesec. Obstaja možnost dodatnega zaslužka preko napotnic, odbitkov od njihovih nagrad - 30%.



* CityADS... Glavna specializacija so spletne igre, čeprav so prisotne tudi druge ponudbe. Pomanjkljivost: dolg odziv podpore.


Kako izbrati donosno ponudbo?

Pozorni smo na naslednje točke:

* Prvi izbirni kriterij je položaj v bonitetu. Višje, bolj zanesljivo, donosno in donosno. Toda veliko število partnerjev dela z visoko uvrščenimi ponudbami, zato se konkurenca povečuje.

* Datum začetka partnerskega programa. Če se je program začel pred kratkim in je že postal priljubljen, potem je zelo obetaven.

* Stopnja konverzije (CR). V programu je prikazan v odstotkih in pomeni razmerje med običajnimi prehodi in številom uporabnih dejanj. Na primer: CR = 0,5% - to pomeni, da v povprečju od 200 pripeljanih obiskovalcev le 1 izvede potrebno koristno dejanje.

* Zadrži čas. Manjši kot je, bolj priročno je za vas. Na primer, komaj je smiselno, da spletni skrbnik CPA začetnik čaka 2 meseca, da preveri eno popolno dejanje.

* Dovoljene vrste prometa.

Primer ponudb na Ad1.


Vrste prometa sra:

1. E-poštni promet. Poštni seznam s ponudbami za nakup blaga s popustom.

3. Cachback. Potencialnemu kupcu se ponudi ponudba za nakup izdelka z vračilom denarja. Na primer: knjiga na spletnem mestu ponudbe stane 500 rubljev, za njeno prodajo pa dobite 100 rubljev (kot spletni skrbnik), vsakemu kupcu podarite kakšno presenečenje za 50 rubljev (ali prodate knjigo za 450 rubljev), v Konec, ki ga vzamete v količini - prodate več te knjige, vendar od vsake prodaje ne dobite 100, ampak 50 rubljev.

5. pojavno okno. Pojavna okna.

6. Motiviran promet. Uporabniku obljublja bonus za določena dejanja. Priljubljeno v spletnih igrah: dosežete stopnjo 3 in na primer dobite 101 diamant kot darilo.

Kako obravnavati popolnoma nove ponudbe brez statistike? Tukaj sta dve možnosti:

1. Počakaš, da ima program statistiko in potem delaš z njo ali ne.

Poleg tega ponudba v začetni fazi razvoja privabi partnerje z ugodnimi pogoji.

Ko izbirate partnerski program, obvezno preberite opis in se seznanite z njegovimi pravili. Njihova kršitev lahko v primeru neprevidnosti privede do neplačila nagrad in blokiranja vašega računa.

Če se odločite izbrati ponudbo s spletno igro, preverite priljubljenost igre po ocenah, na forumih, poiščite informacije o njej v iskalnikih in pridobite splošno predstavo. Plus bo plačilo za registracijo. Sama registracija pa naj bo čim enostavnejša, tako da ima napoteni uporabnik le potrpljenje, da izpolni vsa polja in označi polja. Če ponudba plača igro in ne dejstvo registracije, lahko v tem najdete tudi pozitiven trenutek: če stranka ostane v igri, vam bo redno prinašala pasivni dohodek.

CPA promet – kje ga dobiti?

* Lastna že promovirana skupina VK, sošolci itd. ali blog.

* Postavitev pasic, dražilk in konteksta. Lahko jih objavite na svojem spletnem mestu ali na nekoga drugega, vendar se morate za to še vedno pogajati z lastniki in seveda ne brezplačno.

Po branju tega priročnika ne boste takoj obogateli. Ne bom dal denarja, povedal pa vam bom, kako ga lahko zaslužite. Pravzaprav so tukaj odgovori na najpogostejša vprašanja o affiliate marketingu. Ali boste uporabili ta material ali ne, je odvisno od vas.

Osnovna raven

Ta del vodnika vsebuje odgovore na vprašanja, ki si jih najpogosteje zastavljajo novinci. Namenjen je tistim, ki še nikoli niso sodelovali s partnerskimi programi in bodo šele poskušali začeti.

Kaj je Affiliate Marketing?

Affiliate (affiliate) marketing je trženje, ki temelji na plačilu za določeno dejanje, ko partner (spletni skrbnik, affiliate, oglaševalec) oglašuje izdelek ali storitev prodajalca (oglaševalca) in za vsako prodajo, registracijo ali naročnino prejme nagrado. Najpogostejše vrste partnerskih trženjskih interakcij so:

  • PPL (Pay Per Lead) - plačilo za začetno dejanje (lead). Na primer, izpolnite registracijski obrazec na spletnem mestu.
  • PPA (Pay Per Action) - plačilo za določeno dejanje (globlje od potencialne stranke). Na primer, uporabnik v spletni igri doseže stopnjo 10.
  • PPS (Pay Per Sale) - plačilo za prodajo (fiksno ali %).

Affiliate marketing se je rodil na Zahodu v letih 1994-1996. Pionirja sta bila CDNow in Amazon.

V affiliate marketingu obstaja veliko načinov interakcije, ki vključujejo številne ravni sodelavcev. Vendar temelji na vzajemno koristnem partnerstvu med dvema subjektoma:

  1. Lastnik izdelka ali storitve;
  2. Partner, ki zna prodati ta izdelek ali storitev.

Tuji spletni skrbniki radi pravijo, da je affiliate marketing umetnost prodati izdelek bolje od lastnika in na tem zaslužiti. Številni zlati in platinasti spletni skrbniki (kot jih imenujejo v nekaterih partnerskih omrežjih) imajo pogosto res veliko več izkušenj s prodajo kot oglaševalci začetniki. Posledično lahko oglaševalcu zagotovijo takšen promet, ki mu bo omogočil nenehno širjenje svojega poslovanja, samim spletnim skrbnikom pa mirno živeti nekje na Tajskem od provizije, ki jo prejmejo v zameno.

Koliko lahko zaslužite s affiliate marketingom?

Glede na poročilo AffStat Affiliate Summit za leto 2013, spletni skrbniki letno zaslužijo s pridruženim trženjem v naslednjih mejah:

  • 39,9% - manj kot 5000 $
  • 11,8% - od 5.000 $ do 9.999 $
  • 13,1% - od 10.000 $ do 24.999 $
  • 5,9% - od 25.000 $ do 49.999 $
  • 9,2% - od 50.000 $ do 99.999 $
  • 2% - od 100.000 $ do 199.999 $
  • 2% - od 200.000 $ do 299.999 $
  • 2% - od 300.000 $ do 399.999 $
  • 2% - od 400.000 $ do 499.999 $
  • 3,3% - več kot 500.000 $
  • 9,8 % - ni hotel razkriti zneska

Zdaj bomo podali podobne podatke za en mesec za Rusijo (raziskave):

  • 23% - do 3000 rubljev
  • 25% - od 3.000 do 10.000 rubljev
  • 30% - od 10.000 do 50.000 rubljev
  • 11% - od 50.000 do 100.000 rubljev
  • 7% - od 100.000 do 300.000 rubljev
  • 4% - več kot 300.000 rubljev

Žal naš affiliate marketing ni tako dobro razvit, kot je na Zahodu. Zato so zgornje številke skupni dohodek povprečnega spletnega skrbnika Runeta. To vključuje povezave, kontekst in neposredno prodajo oglasov, ne samo pridruženega trženja.

Kljub temu pa lahko ob analizi tujih podatkov sklepamo, da se affiliate marketing v finančnem smislu ne more nič razlikovati od običajnega dela. Tako je le 17 % spletnih skrbnikov ugotovilo, da je njihov dohodek enak ali višji od povprečne plače v Združenih državah.

Zato na zlate gore ne bi smeli računati že od samega začetka. Čeprav obstajajo spletni skrbniki, ki dobro zaslužijo na affiliate marketingu. Na primer, svetovno znani bloger iz Avstralije Darren Rose (ProBlogger) je letos praznoval 10 let dela z Amazonovo podružnico (mogoče bom kdaj kasneje prevedel njegovo obletnico). Tukaj je diagram njegovih provizij:

V prejšnjem članku sem pogledal še enega tujega blogerja, Glena (avtor bloga ViperChill). Čez teden dni združuje promet z družbenega omrežja Facebook.

In leta 2010 sem imel objavo, v kateri sem govoril o tovarišu richoffyou. On je leta 2009.

Od meščanstva gladko prehajamo k domačim obrtnikom.

No, nekaj posnetkov zaslona plačil (na Webmoney):

Čeprav mnogi spletni skrbniki menijo, da je affiliate marketing dodaten vir dohodka in imajo vzporedno formalno službo.

Je to 100% pasivni dohodek?

Oh, kolikokrat sem v 5 letih dela na internetu slišal ta stavek - "pasivni dohodek". Neposredno, cenjene sanje večine začetnikov ustvarjalcev denarja: ne narediti ničesar in dobiti denar.

Če pod pasivnim dohodkom mislite na takšno shemo, v kateri bodo vsi procesi avtomatizirani in boste morali denar s kartice dvigniti le enkrat na mesec, vas hitim razočarati. Številne procese lahko avtomatizirate. Vendar pa glede na hitrost, s katero se razvija spletno partnersko trženje, je preprosto nemogoče ustvariti 100% pasivni sistem. Nenehno bomo morali delati.

Kaj je partnerski program?

Affiliate program je poslovna pogodba, po kateri se ena stranka (oglaševalec) strinja, da bo drugi strani (webmaster) plačala denar po enem od modelov, navedenih na začetku priročnika. Kupec sledi affiliate povezavi spletnega skrbnika na spletno stran oglaševalca in za nadaljnje dejanje kupca, določeno v pogodbi, spletni skrbnik prejme denar.

Spletni skrbnik prejme denar za absolutno vse potrjene potencialne stranke ali naročila.

Glavne specializacije spletnih skrbnikov v affiliate marketingu

Pri delu na področju affiliate marketinga lahko uporabite skoraj vsako spletno marketinško orodje (če to dovoljujejo pravila določenega oglaševalca). Izpostavimo glavne.

  1. Vsebina... V tem primeru spletni skrbnik samostojno ustvarja spletne vsebine ali spodbuja obiskovalce svojega spletnega mesta za tovrstne dejavnosti.
  2. Kuponi... Spletni skrbniki pri svojih projektih zbirajo in distribuirajo kupone, promocijske kode, popuste oglaševalcev.
  3. Informacijski viri... Spletni skrbnik ustvari spletno stran s posebnim oglaševalskim virom za določeno ponudbo ali izdelek.
  4. Pasice... Postavitev partnerskih pasic na spletna mesta.
  5. E-naslov... Pošiljanje promocijskih ponudb po e-pošti.
  6. Motivacija... Spletni skrbnik uporabnika povabi k nakupu na spletni strani oglaševalca v zameno za nekatere virtualne privilegije, popuste ipd.
  7. Mobilni... Spletni skrbniki so specializirani za delo z mobilnim prometom za ustrezne ponudbe (od posebnih kampanj do mobilnih aplikacij).
  8. SEM... Spletni skrbniki uporabljajo svoje sposobnosti SEO in PPC, da preusmerijo uporabnike iz iskalnikov na spletno mesto oglaševalca.
  9. SMM... Preusmeritev prometa iz družbenih omrežij (VKontakte, Odnoklassniki, Twitter, Facebook, Moj svet itd.) na spletno mesto oglaševalca.
  10. Video... Privabljanje potencialnih kupcev na spletno mesto oglaševalca z uporabo video vsebin.

Pravzaprav večina izkušenih spletnih skrbnikov ne počiva na nobenem orodju, ampak jih poskuša harmonično združiti.

Kako in kje začeti?

Preden vas popelje v svet affiliate marketinga, bo oglaševalec želel vedeti, od kod boste pritegnili promet in kakšne kakovosti bo. Zato morate najprej ustvariti spletno stran. Priporočam, da izberete nekaj preprostega, na primer blog WordPress.

In šele nato se lahko registrirate v največjih partnerskih omrežjih in programih.

Koliko denarja potrebujete za začetek?

Običajni partnerski sistem vam nikoli ne bo zaračunal denarja za registracijo. Zato za začetek potrebujete minimalno naložbo. Domena za vaše spletno mesto bo stala približno 100-150 rubljev (na leto). No, gostovanje je mogoče vzeti kjerkoli za 10 $ na mesec.

Čeprav bo v teoriji pri delu z osnovnimi ponudbami, ki plačajo % prodaje in sprejemajo kakršen koli promet, vse odvisno le od vašega prostega časa in spretnosti.

Ali lahko začnem delati brez lastne spletne strani?

Nedvomno. Če pa sploh nimate znanja s področja internetnega marketinga, potem vseeno priporočam, da začnete s spletnim mestom.

V Yandex.Directu lahko na primer zaženete oglaševalsko akcijo in pošljete promet iz kontekstnega oglaševanja na spletno mesto oglaševalca. Lahko izvajate email marketing. Na koncu lahko ustvarite kul javnost na VKontakte in objavite partnerske povezave na steni.

Vendar pa je iskalni promet tisto, kar je všeč večini oglaševalcev. Tako bo lažje delati s spletnim mestom. In nihče vas ne moti, da ji dodate javnost. Samo ne pozabite preveriti delovnih pogojev tega ali onega oglaševalca, preden začnete pretakati promet. Če na primer ne sprejema prometa iz družbenih omrežij, vi pa dohitite kup uporabnikov iz VKontakte, se lahko za vas uporabijo določene sankcije (do odstranitve vašega računa iz partnerskega omrežja brez plačila provizij).

Kako dolgo traja?

Vlagate lahko toliko denarja in energije, kot ste si ga pripravljeni privoščiti. Nekdo dela 2-3 ure na teden, nekdo nekaj ur na dan, nekdo pa 40 ur na teden nameni affiliate marketingu (in celo več).

Najpomembnejša stvar: če na primer delate v pisarni, danes ne bi smeli pustiti službe in iti na splet. Za začetek si vzemite nekaj ur ob koncu tedna. Udobno se namestite, pridobite izkušnje, delajte z določenimi orodji. In ko je vaš prihodek od pridruženega trženja vsaj enak uradni plači, boste morda želeli razmisliti o prenehanju.

Kakšno tehnično znanje potrebujem za začetek?

Za razliko od programerjev, oblikovalcev, oblikovalcev postavitve in drugih internetnih podjetnikov, za začetek kariere spletnega skrbnika na področju affiliate marketinga ne potrebujete nobenega posebnega tehničnega znanja.

Ja, seveda, če imate veščine programiranja, vam bo veliko lažje začeti. Toda na koncu je mogoče vse posebne točke oddati zunanjim izvajalcem ali uporabiti že pripravljene rešitve, kot so viri in druga orodja, ki jih zagotavljajo partnerski sistemi.

Ali lahko oglašujem izdelke ali storitve različnih oglaševalcev iz iste niše?

Seveda. Kot navaden svobodnjak lahko prosto izbirate ponudbo, na kateri želite zaslužiti. Še nikoli nisem videl, da bi oglaševalec prepovedal delo vzporedno s konkurentom.

Obstajajo določene omejitve, na primer glede uporabe reklamnih materialov konkurentov. Toda vse takšne tankosti so običajno določene v delovnih pogojih. No, ne pozabite upoštevati zveznega zakona o oglaševanju.

Kateri partnerski program izbrati?

Partnerske programe lahko razdelimo na dve vrsti:

  1. Affiliate sistem/omrežje (agregator partnerskih programov). Na primer, AD1. Tu se pojavi posrednik (omrežje) med založnikom in oglaševalcem, ki obema stranema zagotavlja priročno tehnološko platformo za interakcijo. V tem primeru oglaševalcu ni treba porabiti energije za ustvarjanje lastne platforme in lahko vse svoje vire usmeri v razvoj poslovanja. Po drugi strani pa spletnemu skrbniku ni treba porabiti časa, truda in denarja za razvoj potrebnih modulov, vtičnikov, virov in drugih orodij. Lahko se osredotoči na promet. Poleg tega partnersko omrežje poskrbi, da se oglaševalec in spletni skrbnik ne zavajata drug drugega.
  2. Lasten partnerski program. Na primer, CPAZilla, VseMayki. Tukaj je posrednik odstranjen. Ostaneta le še oglaševalec in spletni skrbnik z vsem, kar pomeni.

Zdaj se v Runetu partnerska omrežja in programi odpirajo in zapirajo z zaskrbljujočo hitrostjo, kar pogosto pusti za seboj veliko negativnih ocen. Zato tukaj ne bom sestavljal seznama vseh trenutno delujočih storitev. Aktualne igralce na trgu lahko vedno najdete v blogosferi ali na forumih.

Za udobje tukaj predstavljam seznam agregatorjev partnerskih programov, ki jih najdete v letni študiji Monetizacija spletnih projektov na Runetu (dejansko v začetku leta 2013):

  • ActionPay
  • Admitad
  • Advaction
  • Cityads
  • CPA omrežje
  • Himba
  • Leadgid
  • Vodi
  • LeadsLeader
  • Myragon
  • TradeDoubler
  • TradeTracker
  • Kje je slon
  • Mixmarket

Vsaka pridružena mreža ima svoje pogoje dela. Pogosto isti oglaševalci sodelujejo z več partnerskimi omrežji hkrati. Priporočam, da začnete z Admitad, Cityads, AD1 ali Mixmarket.

Kaj izbrati: partnersko omrežje ali partnerski program?

Kot želiš. Priročno mi je delati z omrežji, katerih seznam najdete zgoraj. Zakaj?

  • Najširši nabor orodij za delo, od običajnega rotatorja pasic do kuponov ali finančnih virov.
  • Ves denar je skoncentriran na enem mestu in prispe na isti datum. Ni vam treba čakati, da se minimalna plača doseže v ducatu podružnic.
  • Priročen sistem statistike in sledenja konverzijam.
  • Brez težav pri podpisovanju pogodb.
  • Prednosti kontekstualnega oglaševanja in oglaševanja na družbenih omrežjih.
  • Natečaji in promocije.
  • Izobraževalni programi.
  • Odškodnina.
  • itd.

Vendar pa ni vedno mogoče najti pravega oglaševalca v partnerskih omrežjih. Nekatera velika podjetja raje razvijajo lastne platforme za interakcijo s spletnimi skrbniki. Nekateri oglaševalci ne spoštujejo pravilnikov o partnerskih omrežjih.

Kako lahko prejmem zasluženi denar?

Večina partnerskih omrežij in programov plačuje provizijo Webmoney, PayPal, bančno kartico, Yandex.Money itd.

Praviloma obstaja minimalni znesek, ki ga je treba zbrati, preden vam ga nakažejo. Plačila se lahko izvedejo samodejno na določen dan v mesecu. Ali pa boste morali ročno naročiti umik v vsakem trenutku, ki vam ustreza. Poleg tega je v sistemu mogoče finance razdeliti na različne valute (na primer, če en oglaševalec plača provizijo v rubljih, drugi pa v evrih).

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, v katere brskalnik beleži podatke, ki jih prejme od strežnika. Ko uporabnik obišče spletno mesto oglaševalca s pomočjo partnerske povezave, strežnik prebere informacije, ki jih vsebujejo piškotki. Tako partnerski sistem in oglaševalec vedo, da je uporabnik prišel od vas in da morate za njegova dejanja plačati nagrado.

Vsak oglaševalec ima določeno obdobje, za katerega se piškotki shranjujejo. Če je na primer uporabnik sledil vaši partnerski povezavi do spletnega mesta oglaševalca (piškotki so shranjeni 30 dni), ga zaprl in se nato dva tedna pozneje vrnil nanj prek Yandexa in opravil nakup, vam bo izplačana nagrada partnerja . Če sta od prvega obiska minila 2 meseca, se piškotki izbrišejo in nagrada ne izplača.

Partnerska omrežja imajo poleg piškotkov številna orodja za podrobnejše sledenje obiskovalcem. To je lahko na primer številka naročila, številka bonus kartice, naslov IP, ciljna povezava z edinstveno kodo itd.

Kaj se zgodi, če kupec vrne artikel?

Če stranka vrne izdelek (ali njegov del), kupljen prek vaše partnerske povezave, bo oglaševalec zmanjšal vašo provizijo glede na to, kaj je bilo na koncu kupljeno. Prav tako vam oglaševalec morda ne bo plačal ničesar, če se zgodi nekaj s spodnjega seznama:

  • Potrditev plačila ni uspela.
  • Ugotovljeno je dejstvo goljufije na vaši strani ali na strani kupca.
  • Artikel ni bil zahtevan ali vrnjen.
  • Kupec je naročilo pomotoma podvojil.
  • Naročilo preklicano.
  • Testna transakcija.
  • Spletni skrbnik je izdelek kupil prek lastne partnerske povezave (samo če je prepovedana).
  • Naročilo ni dokončano.

Da bi se zaščitili pred zgornjimi situacijami, oglaševalec ali partnersko omrežje nastavi zadržanje (obdobje, v katerem ne morete dvigniti zasluženega denarja).

Zakaj je pomembno, da natančno preberete pravila in pogoje dela s partnerskim programom ter politiko zasebnosti?

Ko se registrirate v partnerskem programu, se samodejno strinjate z vsemi pogoji dela. Običajno je v obrazcu za registracijo ustrezna povezava. Med drugim tak dogovor običajno vsebuje pravila oglaševanja, zahteve za spletne skrbnike in njihova spletna mesta, plačilni sistem, omejitve itd.

Preden začnete z delom, se prepričajte, da ste prebrali celotno pogodbo in da so vam vse točke v njej jasne. Ne zanemarjajte takšnih dokumentov. Rešijo vas lahko pred številnimi napakami, ki včasih močno udarijo po žepu.

Ne pozabite preveriti vseh potrebnih informacij, preden začnete delati s programom.

Napredni nivo

Ta del vodnika je namenjen tistim, ki so se že registrirali v partnerskem programu, ustvarili svojo spletno stran, nanjo namestili partnerske povezave in so pripravljeni začeti zaslužiti.

Katera je najbolj donosna niša/ponudba?

To je zelo nevarno vprašanje, ki včasih celo izkušeni spletni skrbniki pregorijo. Tu sta dve pomembni točki.

Na primer, nova spletna igra ali banka pride v partnersko omrežje in nastavi cene večkrat višje od analogov. Mnogi mislijo, da če bodo svoj promet preusmerili iz starih preizkušenih ponudb na to novo, bodo vsi kazalniki, vključno s konverzijo, ostali enaki, povečala se bo le njihova nagrada. Vendar pa obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na dohodek:

  • Kakovost ciljne strani oglaševalca.
  • Težavnost uporabnika pri doseganju cilja, ki ga zahteva provizija.
  • Geografsko ciljanje.
  • Vrste prejetega prometa.
  • Stabilnost spletnega mesta oglaševalca.
  • Stopnja strokovnosti menedžerjev oglaševalca, ki so odgovorni za pravilno delovanje statistike in njen prenos.
  • Skladnost notranji procesi oglaševalca (na blagajno, dostava, klicni center itd.)

Posledično lahko pri enakem obsegu popolnoma enakega prometa dobite nekajkrat manj denarja kot pri delu s ponudbo, ki plača nekajkrat manj za podobna dejanja.

Drugič: »Vroči« izdelek / niša.

Izdelek postane "vroči", ko okoli njega zašumi. Tukaj je veliko primerov.

Vzemite isti primer arbitraže iz leta 2011 od Wilda. Po objavi članka na blogu so oblaki začetnikov in ne tako spletnih skrbnikov hiteli preliti promet iz VKontakte v igro Overkings. Tudi uradni predstavniki igre so tam sprožili močno oglaševalsko kampanjo. Posledično je ovojnica tako padla, da preprosto ni bilo donosno nadaljevati s prometom. Veliko ljudi je arbitražilo v minusu. Nekateri so kasneje Wilda celo obtožili, da jim je posredoval neobstoječe informacije. Še vedno se živo spominjam, ko je povprečni CPC poskočil pri ciljanih oglasih.

Enako je bilo med nedavnim. Ko se je cena na klik čez dan povečala 10-krat!

Zgodi se tudi, da oglaševalec ne šteje svojih prednosti in zmožnosti, pridružena mreža pa si pred tem zatiska oči v upanju, da bo znižala več provizij. Posledično ponudba traja nekaj mesecev in nato izgine. Od nedavnih lahko vzamete isti Onlime v pridruženem programu AD1. Spletni skrbniki niso imeli možnosti izločiti hiš, ki niso povezane s ponudnikom. Prijave niso šle skozi. Promet je bil zapravljen.

Včasih oglaševalec preprosto nima dovolj denarja, da bi plačal količino dejanj, ki jih ponujajo spletni skrbniki. Tudi takih primerov je veliko. Nekatera partnerska omrežja poskušajo dolg do spletnih skrbnikov odplačati iz lastnega žepa, saj se lahko pravda z oglaševalcem vleče več mesecev, če ne celo let.

Kaj storiti? Ne lovite visokih cen in priljubljenih ponudb. Preizkusite različne ponudbe. Naredite veliko testov. Poiščite oglaševalce, o katerih nihče sploh ne govori. Morda boste presenečeni, a malo ljudi bo govorilo o svoji gosi, ki znese zlata jajca. Zato se ne bojte delati v nišah, o katerih sploh nimate informacij.

Ali je mogoče približno napovedati prihodnji prihodek?

Zelo grobo, ampak ja, lahko. Natančnost takšne napovedi bo odvisna od številnih kazalnikov. Ja, vsaj o tem, kako točno boste ponudbo oglaševali na svoji spletni strani (katero pasico boste postavili, v katerem delu strani boste to naredili, kako kompetentno boste napisali besedilo ipd.).

Običajno je analizirati naslednjih pet glavnih meritev:

  1. Razmerje med prikazi in kliki(CTR) – razmerje med prikazi in kliki. Odvisno je od tega, koliko ste izbrali ciljno publiko, pa tudi od tega, kakšno orodje uporabljate (direktna povezava, ciljna povezava, pasica itd.).
  2. Zaslužek na klik(EPC) – povprečni prihodek na klik. Običajno se izračuna na 1000 ali 100 klikov. V večini partnerskih omrežij je na voljo tudi brez registracije. Pravzaprav govori o tem, koliko drugi spletni skrbniki že zaslužijo na tej ali oni ponudbi v sistemu. Vendar ga ne smete jemati kot osnovo za izračune, saj je to povprečje sistema. Na primer. En spletni skrbnik dobi 10 rubljev na klik, drugi - 10 000. EPC 1 klika na ponudbo bo 5 005 rubljev. To je zelo daleč od resnice.
  3. Povprečna vrednost naročila(AOV) - izračuna se tako, da se vrednost vseh izdelkov, ki jih prodajo partnerji, deli s številom naročil. Porazdeljeno na Zahodu. Nisem opazil (morda sem pogledal nepazljivo).
  4. Stopnja konverzije(CR) - Vsem priljubljena stopnja konverzije. Izračuna se tako, da potencialne stranke ali prodajo delimo s številom klikov (obiskovalcev). Dobre stopnje konverzije se razlikujejo od niše do niše.
  5. Stopnja preobrata(RR) - stopnja obiskov ene strani. Merjeno kot odstotek zavrnjenih naročil. Seveda, manjši kot je, bolje je.

Poglejmo hipotetični primer. Imam prijatelja, ki vodi tematski blog z mesečnim prometom 75.000 unikatnih in 200.000 ogledov. Želel bi oceniti, koliko denarja je mogoče zaslužiti na takšnem projektu z objavo več partnerskih povezav ali pasic brez škode za sam blog.

Izberemo tematsko ponudbo za vaš blog v katerem koli partnerskem sistemu. Recimo, da plača 12% prodaje in ima naslednje kazalnike:

  • CTR = 1 %
  • EPC = 60 $
  • AOV = 125 $
  • CR = 5 %
  • RR = 10 %

In zdaj naredimo izračune:

  • Promet: 200.000 x 1 % (CTR) = 2.000
  • Prodaja: 2000 x 5 % (CR) = 100
  • Dohodek: 100 x 125 $ (AOV) * 12 % (provizije) - 10 % (RR) = 1.350 $

Zdaj izračunamo EPC za ta blog (prihodek delimo s prometom in pomnožimo s 100):

  • 1.350 $ / 2.000 x 100 = 67,50 $

Dobljeni EPC primerjamo s povprečjem za sistem (60 $) in dobimo precej blizu rezultat.

Vendar ne pozabite: ko ste prejeli tak EPC za določeno ponudbo v enem partnerskem omrežju, v drugem, lahko na njej dobite bistveno drugačne številke. Zato ne nasedajte svojim napačnim domnevam.

Katere vrste spletnih mest so najbolj priljubljene?

Ljudje pridejo na splet zaradi dveh stvari:

  1. Reši nekaj težav.
  2. Zabavaj se.

Nič več in nič manj. Lahko preverite na lastnih izkušnjah ali pri prijateljih.

Ko začnete ustvarjati spletna mesta za partnerske programe (in ne samo), naj bodo obiskovalci zabavali ali rešili njihove težave. Samo v tem primeru jih bodo ljudje dodali med zaznamke in znova prišli. Dobro deluje tudi mešanica zabave in reševanja problemov.

Klasičen primer bi bilo spletno mesto, ki vsak dan objavlja zanimive videoposnetke. In v stranski vrstici ali desno pod videoposnetkom je rotator tematskih partnerskih pasic.

Ko boste torej naslednjič ustvarili novo spletno stran, ne pozabite, da bi moralo obiskovalce zabavati ali rešiti njihove težave.

Včasih sem bil pogost obiskovalec forumov o zaslužku na internetu in SEO-forumov. Nekateri začetniki ustvarjalcev denarja so videli spletna mesta, kot je ta:

Navadna farma transparentov, ki sploh nima smisla. Tudi če so vse pasice izdelane na isto temo in se nanjo pošlje tematski promet, lastniku še vedno ne bo prineslo niti rublja. Takšno spletno mesto ne koristi niti obiskovalcu, niti oglaševalcu niti spletnemu skrbniku. Običajno se to popularno imenuje govnosite.

Če želite narediti dobro spletno mesto in na njem v prihodnosti dobro zaslužiti, najprej poglejte na svojo bodočo zamisel skozi oči obiskovalcev.

Puščanje svinca

Preden začnete delati z določeno ponudbo, se prepričajte, da preverite vse ciljne strani oglaševalca glede “puščanja”. Z uhajanjem v tem kontekstu mislim na potencialno stranko ali dejanje, ki ga lahko oglaševalec odvzame od spletnega skrbnika zahvaljujoč ciljni strani. In tukaj je nekaj razlogov, zakaj se to lahko zgodi:

  • Na spletnem mestu oglaševalca je telefonska številka.
  • Klepet v živo (podobno kot telefon).
  • Adsense.
  • Povezave do partnerjev (na primer v pismu, ki ga oglaševalec pošlje kupcu kot odgovor na poskus registracije).
  • Povezave do drugih trgovin ali spletnih mest v omrežju oglaševalca.
  • Povezave do spletnih mest drugih oglaševalcev.
  • Povezave do partnerskih strani.

Slabi transparenti

  • Pasica ne sme vsebovati telefonske številke (razen če delate s številko podružnice). V nasprotnem primeru bo prišlo do puščanja.
  • Pasica ne sme vsebovati url spletnega mesta oglaševalca. Teoretično to pušča potencialnemu kupcu možnost, da ročno vnese url v naslovno vrstico.
  • Pasica naj uporabnika odkrito poziva k potrebnemu dejanju ("podrobnosti tukaj", "izvedite več", "kupite zdaj" itd.). Ni treba domnevati, da bo uporabnik sam uganil, da bo kliknil na pasico. Sam mu povej, kaj naj naredi.
  • Če prostor dopušča, mora oglasna pasica privlačno odražati bistvo oglaševanega izdelka.
  • Izogibajte se preveč animiranim pasicam. Še posebej bodite pozorni na GIF-je z visoko hitrostjo sličic, kjer je nemogoče (ali zelo težko) prebrati besedilo.

Kakšna so merila za izbiro affiliate programa?

Da ne bi na vsakem vogalu kričali, da je affiliate marketing ena popolna prevara, skrbno pristopite k izbiri partnerskega programa. Mnogi trdijo, da morate delati s tistimi, ki plačujejo več. Nisem zagovornik tega pristopa. Iskanje najvišje cene na potencialno stranko lahko na koncu zapravi čas in denar.

Vsak affiliate program je treba ovrednotiti glede na številne značilnosti, vendar ne enega za drugim. Tukaj je 15 teh značilnosti. Seznam lahko sestavite tako, da po lastni presoji odstranite ali dodate te elemente.

1. Spletno mesto

Začnite neposredno na spletnem mestu oglaševalca. Ocenite ga z dveh strani: kot kupec in kot spletni skrbnik. Biti mora udoben in enostaven za uporabo, a hkrati profesionalen. Poskusite oddati naročilo. Prepričajte se, da uporabnika pri nakupu ne zmotijo ​​nepotrebni predmeti. Ali obstajajo možnosti za uhajanje svinca na mestu? Ali je kupcem na voljo, da med postopkom oddaje pokličejo brezplačno telefonsko številko ali uporabijo storitve svetovalca za klepet? Ali pa je morda v pismu, ki potrjuje registracijo na spletnem mestu, povezava nekoga drugega?

2. Ugled/zanesljivost

S preprostim iskanjem preverite ugled oglaševalca, katerega izdelke ali storitve boste promovirali. Ponovite to, tako kot kupec kot spletni skrbnik. Oglejte si neodvisna tematska spletna mesta: forume, bloge, skupnosti na družbenih omrežjih. Zelo pomembno je, da ne morejo vsi pustiti ocene na spletnem mestu. Vsaj bolj bodite pozorni na pričevanja ljudi z visokim ugledom. Če oglaševalec ni čist pri roki, ga bo zelo enostavno ugotoviti.

3. Cene / konkurenčnost

Nekateri oglaševalci ustvarijo več kopij svojega glavnega spletnega mesta in za iste izdelke zaračunavajo različne cene. Poslovni triki, kot so ti, lahko resno uničijo vaše življenje kot partner. 21. stoletje je že na dvorišču in kupci zlahka najdejo donosno ponudbo. Tekmovati s samim oglaševalcem, pa še z višjo ceno izdelka, je popoln nesmisel.

4. Tržne razmere

Nekatere niše so že dolgo prepolne. Če nimate unikatnega izdelka, se raje osredotočite na svobodnejše niše. Z velikim številom igralcev je težko tekmovati, še posebej za spletne skrbnike. Vzemite za primer spletna mesta za gostovanje. Zdaj ima po mojem mnenju skoraj vsak drugi spletni skrbnik svoje gostovanje (čeprav res kakovostnih ni toliko). Tekmovanje na takšnem trgu ni naloga začetnika.

5. Provizije

V vaši primerjalni tabeli partnerskih programov (kar upam, da boste zagotovo storili) bi morala biti ta postavka obvezna. Vendar, kot je navedeno zgoraj, tega ne smete postavljati v ospredje. Obstaja veliko drugih dejavnikov, na katere morate biti pozorni.

6. Ponovno plačilo

Ali boste ob nakupu ali uporabi storitev, ki zahtevajo stalno dopolnjevanje (hrana, pisalne potrebščine, banke itd.) in vam kakovost storitev ustreza, naslednjič te izdelke in storitve primerjali s konkurenti?

72 % vprašanih je odgovorilo pritrdilno. Ja, seveda, nove stranke so za oglaševalca pomembne in zanje lahko po lastni presoji plača več. Vendar to ne pomeni, da bi mu moral spletni skrbnik dati tiste stranke, ki so prišle do drugega, tretjega itd. enkrat. Ta praksa je prisotna na trgu, zato pozorno preberite pogoje sodelovanja.

7. Pogodba o storitvi

Junija 2012 je Mihail Garkunov na štirih spletnih virih (mixmarket.biz, searchengines.ru, maultalk.com, affnet.ru), ki ga je navdihnila podobna študija Evgenija Prussakova, izvedel raziskavo med spletnimi skrbniki, ki delajo s partnerskimi programi na temo: "Ali berete pravila in zahteve partnerskega programa?" V anketi je sodelovalo 132 spletnih skrbnikov. Tukaj so rezultati:

Grozljiva statistika, kajne!? Zato ni presenetljivo, da na številnih forumih novinci pišejo jezne objave z naslovi, kot so »Admitad scammers« ali »CityAds scammers«. Navsezadnje 65 % spletnih skrbnikov skoraj nikoli ne prebere pravil.

8. Trajanje piškotkov

Kot smo že prej ugotovili, je to obdobje, v katerem je kupec dodeljen spletnemu skrbniku in mu prinese provizijo. Če so piškotki veljavni 1 dan, nakup pa je bil opravljen teden dni po kliku na affiliate povezavo, spletni skrbnik ne prejme provizije.

9. Stopnja konverzije

Ena najpomembnejših točk. Na njem temeljijo finančne napovedi. Za primerjavo dveh oglaševalcev uporabimo primer. Prvi plača 10% provizije in ima stopnjo konverzije 1,5%. Drugi plača le 4 %, vendar ima 6 % stopnjo konverzije. Poglejmo, koliko lahko zaslužite na vsakem od njih s 1000 edinstvenimi obiskovalci. Recimo, da je povprečna vrednost naročila 10 $.

  • 1000 unikat * 1,5 % CR = 15 prodaj
  • 15 * (10 $ AOV * 10 %) = 15 $ provizije
  • 1000 unikat * 6 % CR = 60 prodaj
  • 60 * (10 $ AOV * 4 %) = 24 $ provizije

Kot lahko vidite, imajo stopnje konverzij zelo pomembno vlogo pri affiliate marketingu.

Povprečni dohodek na klik (od 100, od 1000) si lahko ogledate v večini podružnic tudi brez registracije. Ne pozabite, da je to le povprečje sistema. Lahko meša na primer SEO, SMM in promet na vratih. Če torej vidite (na primer v CityAds) EPC v višini 128.000 rubljev ali 1.800 rubljev, ne pozabite, da je to dohodek od 1000 klikov, ne od enega.

11. Stopnja obiskov ene strani

Videli ga boste v nekaj partnerskih omrežjih. Vsaj v javni domeni. Nekateri izkušeni spletni skrbniki neodvisno izračunajo ta kazalnik na podlagi izkušenj pri interakciji z oglaševalcem. Če pa je, pozorno opazujte. Običajno vsak 1% tega kazalnika pomeni 1 vračilo iz serije 100 kosov blaga.

12. Tehnološka platforma za sledenje naročilom

Ni pomembno, ali delate s partnerskim programom ali partnerskim sistemom, glavna stvar je, da lahko analizirate informacije, ki vam jih posreduje tehnološka platforma. In ne samo analizirajte, temveč gradite visokokakovostne napovedi na podlagi prejetih podatkov. Različni partnerji imajo različne sisteme ne le statistike in sledenja naročilom, temveč tudi moralna načela. 😉

13. Tehnična podpora

Obrnite se na oglaševalca in osebnega upravitelja v partnerskem sistemu. Poglejte, kako hitro in kako v celoti/na voljo bodo odgovorili na vaše vprašanje. Delati morate s tistimi, ki vas potrebujejo. V nekaterih primerih se zdi, da je oglaševalec kakovosten, vendar na vprašanja sploh ne odgovarja.

14. Ustvarjalnost

Ni pomembno, s čim delate. Pasice, ciljne povezave, viri. Za vsako orodje mora oglaševalec zagotoviti ustrezen nasvet.

15. Orodja

Tudi če se boste za zdaj omejili na preproste povezave do oglaševalčeve domače strani, si oglejte vsa dodatna orodja. Nikoli ne veš, kaj boš potreboval v prihodnosti za delo.

Kakovosten partnerski sistem bi moral imeti več vrst povezav (vključno s ciljnimi), pasic (in njihovih spinnerjev), virov, povezav za ponovno uporabo nesprejetoga prometa, kuponov itd.

Ne zanemarite takšne primerjalne sheme in takoj hitite v boj. Lahko znatno zmanjša vaše prihodnje stroške in zaščiti živčni sistem.

Na kaj gledajo upravitelji partnerskih programov, ko registrirajo novega skrbnika spletnega mesta?

Ko se prijavite za partnerski program, upoštevajte spodnja navodila:

  1. Navedli ste svoje pravo polno ime.
  2. Dodali smo svojo delujočo spletno stran. Če je statistika udeležbe zaščitena z geslom, morate gostom omogočiti dostop do nje.
  3. Če lahko v partnerskem programu določite kategorijo za svoje spletno mesto, se prepričajte, da izberete tisto, ki se ujema s temo vašega spletnega mesta.
  4. Če tema vašega spletnega mesta ne sovpada s temo oglaševalca, natančno razložite, kako boste pritegnili uporabnike.
  5. Pozorno preberite pogoje dela s partnerskim programom. Morda vam jih je že na tej stopnji uspelo zlomiti.
  6. Vnesite veljaven e-poštni naslov in po potrebi odgovorite na pismo partnerskega programa.
  7. Izogibajte se marketinškim napakam, klišejem in nesmiselnim opisom metod, ki jih nameravate uporabiti pri delu z oglaševalcem.

Če ste izpolnili vse zgoraj navedene točke, vendar vaša prijava še vedno ni odobrena, se obrnite na vodjo affiliate programa in razjasnite, v čem je težava. Vztrajnost je vedno nagrajena.

Ali obstaja ključna rešitev za affiliate marketing?

Nekateri izkušeni spletni skrbniki, ki se odločijo spremeniti svoje področje dejavnosti v affiliate marketing, se pogosto sprašujejo, ali lahko v tej niši kupijo nekaj že pripravljenega, da bi lahko takoj začeli služiti. Seveda, a vseeno priporočam, da ustvarite nekaj svojega. Prvič, nakup že delujočega spletnega mesta za affiliate marketing bo zelo drag. Če vam za peni ponudijo podobno stran, ste najverjetneje prevarani. Drugič, če želite postati uspešen spletni skrbnik na tem področju, boste morali na lastnih izkušnjah odkriti cel kup žetonov in ustvariti več kot eno spletno mesto ter preizkusiti različne sheme monetizacije. Tretjič, kloni vedno zaslužijo nekajkrat manj kot original.

Ali je mogoče uporabiti vezaj v URL-ju podružničnega mesta?

Ko spletni skrbniki izberejo ime domene za svoje nišno spletno mesto, običajno poskušajo zagotoviti, da so v naslovu ključne besede, ki jim bodo v prihodnosti pomagale pritegniti obiskovalce z dobrimi konverzijami. Na primer plasticokna.rf ali bestmmorpg.com.

Vendar takšne domene niso vedno brezplačne. Postavlja se vprašanje o uporabi vezaja v nagovoru.

Nekateri pravijo, da je uporaba vezajev nesprejemljiva, saj si uporabnik ne bo mogel zapomniti, kam jih postaviti, ko neposredno vnaša v naslovno vrstico brskalnika. Drugi odgovarjajo, da je to vse smeti in ni velike razlike, saj si uporabnik ne bo zapomnil vašega zelo dolgega naslova, tudi z vezaji, tudi brez njih.

Na tem področju so bili in se izvajajo poskusi. Na primer. En spletni skrbnik je izbral ključno frazo v konkurenčni niši in zanjo registriral dve skoraj enaki domeni. Eden z vezaji v naslovu, drugi brez. Mesec dni po izdelavi in ​​polnjenju strani z vsebino je bila tista brez vezaja na vrhu iskalnikov za želeno frazo. Drugega mesta ni bilo niti pri 100.

Če lahko izbirate med vezajem in podčrtajem, vsekakor uporabite vezaj.

Vendar pa bodite pozorni na algoritme iskanja sprememb. Za to vam niti ni treba eksperimentirati s SEO. Samo naročite se na nekaj priljubljenih SEO blogov. Ne tako dolgo nazaj je Google uradno objavil, da ne bo več tako močne povezave med ključno besedo v naslovu spletnega mesta in visoko uvrstitvijo zanjo. Dobro izdelana spletna stran s koristno vsebino za uporabnike, čeprav z vezajem v naslovu, bo pri iskanju vedno zaobšla enostranske strani in druga spletna mesta, ustvarjena izključno za zaslužek, čeprav brez vezaja v naslovu.

Je bloganje dobro za affiliate marketing?

Po mojem mnenju je to ena najboljših rešitev! Če zaslužite s podružničnim marketingom in še vedno ne pišete bloga, izgubljate veliko! To je ena najboljših metod za pripravo tematskega prometa na nakup.

Izberite temo, v kateri ste dobri, in začnite pisati blog že danes. Najlažji način za to je uporaba motorja WordPress. Namestitev traja le 5 minut. Lahko ga celo postavite na brezplačno gostovanje. Danes vsako šesto spletno mesto na internetu poganja WordPress (skupaj približno 60 milijonov), vsak dan pa se pojavi 100.000 novih.

Ko začnete pisati blog, upoštevajte te preproste, a močne smernice:

  1. Pišite redno. Najbolje je dvakrat na teden.
  2. Izberite priljubljene teme za razpravo za svoje objave.
  3. S svojimi objavami dodajte vrednost spletu. Preprosto klepetanje v LiveJournalu ni dobro za to.
  4. Ne pozabite optimizirati naslovov in besedila za iskalni promet.
  5. Na nove komentarje pod svojimi objavami se odzovete pravočasno. Pomagal vam bo zgraditi skupnost na blogu.
  6. Ne pozabite dodati gumbov družbenih medijev, da bodo uporabniki lahko delili povezave do vaših člankov s svojimi prijatelji.
  7. Po želji lahko svojemu blogu dodate forum, tako da lahko uporabniki sami ustvarijo teme za razpravo. Toda le, če že imate potrebno skupnost za to.

Nenehno posodabljanje vašega spletnega dnevnika vam bo prineslo ljubezen do robotov iskalnikov. Če razpravljate o aktualnih vprašanjih, se bo vaše občinstvo precej hitro povečalo. Danes vam po zaslugi interneta ni treba iti k založniku, da bi objavili svoje misli in komunicirali s svetom okoli sebe. Svojo oddajo lahko začnete v samo nekaj minutah. In če to storite pravilno, lahko dobro zaslužite.

Ali je mogoče dodatno uporabiti kontekstualno oglaševanje za monetizacijo spletnega mesta?

To ni samo možno, ampak tudi potrebno. Na splošno je po različnih ocenah več kot polovica spletnih mest na internetu monetizirana s kontekstualnim oglaševanjem. Mnogi ljudje se sprašujejo, ali ni bolj donosno zamenjati affiliate transparente s kontekstom, pa tudi, ali bo kontekst zmanjšal dohodek od affiliate marketinga.

Ob tej priložnosti sem se pogovarjal z nekaterimi spletnimi skrbniki, izvajal eksperimente na svojih spletnih mestih in ugotovil sem to:

  • Če je spletno mesto prvotno ustvarjeno za affiliate marketing, kontekst daje na desetine ali celo stokrat manj denarja.
  • Na splošnih spletnih mestih kontekst deluje bolje.
  • Na partnerskih spletnih mestih kontekst ne zmanjšuje dohodka, temveč daje majhno povečanje.

Vsekakor vam svetujem, da eksperimentirate tako neposredno z dodajanjem samega kontekstualnega oglaševanja na spletno mesto kot z izbiro mest za njegovo umestitev in pridruženih pasic / povezav.

Ali je mogoče uporabiti email marketing?

Seveda! Uporabljajo ga številni uspešni spletni skrbniki. Še posebej, ko mora uporabnik, da se naroči, klikniti na povezavo, ki je prišla v odgovornem pismu, in ne le nekam vnesti svojo e-pošto. Postavite naročniški obrazec na svojo spletno stran in zberite ciljno občinstvo za nadaljnje delo z njim. Tukaj je treba upoštevati dve točki. Prvič, v nobenem primeru ne kupujte baze naročnikov. To vam morda ne le ne bo prineslo denarja, ampak se z vami tudi hudo pošali, ko se več uporabnikov iz te baze pritoži zaradi neželene pošte. Posledično boste morda celo prekinili povezavo s partnerskim programom. Drugič, izogibajte se neželeni pošti. Na vidno mesto v pismu postavite gumb, s katerim se lahko uporabnik odjavi z vašega poštnega seznama.

Kaj je affiliate feed?

Affiliate feed (feed) je datoteka (s pripono CSV, XML, XLS itd.), ki vsebuje podrobne informacije o oglaševanem izdelku: njegov ID, ime, opis, ceno, dodatke itd. Običajno se postreže v obliki, ki je razumljiva spletnim skrbnikom in enostavna za uporabo (s posebno programsko opremo ali brez nje). Partnersko omrežje ustvarja vire, tako da lahko spletni skrbniki na svojo spletno stran brez težav postavijo določen izdelek ali celoten katalog. Poleg zgoraj navedenega vir običajno vključuje pridruženo povezavo do izdelka, njegovo sliko, kategorijo in včasih napotnico do partnerskega sistema za spletne skrbnike, ki jih vir zanima in želijo namestiti podoben na svoja spletna mesta. .

Tako vam vir omogoča, da ustvarite svojo lastno pridruženo trgovino (vitrina). Kupec gre na spletno stran oglaševalca šele, ko klikne na gumb “kupi”, “izveš več” itd. V tem trenutku je piškotek spletnega skrbnika že nameščen, da lahko še naprej spremlja svojo dejavnost in zaračunava provizijo.

Ali lahko uporabim kupone oglaševalcev?

Z dodajanjem kuponov, promocijskih kod, posebnih ponudb, popustov na vašo spletno stran boste občutno povečali svojo prodajo. Včasih ljudje, ki sploh niso nameravali ničesar kupiti, potem ko so videli popust, naredijo impulzivni nakup.

Kako vzpostavim stik z oglaševalcem?

V nekaterih primerih, še posebej, če se partnerski program zažene prek partnerskega omrežja, je v ta namen učinkoviteje uporabiti interni sistem vstopnic.

Pogosto lahko strokovnjaki za agencije in podružnice spletnemu skrbniku zagotovijo bolj strokovne nasvete in veliko hitreje kot sam oglaševalec. In če ne bodo imeli odgovora na vaše vprašanje, vas bodo povezali z nekom v podjetju, ki vam lahko pomaga.

Pojavilo se bo nekaj zanimivih vprašanj, o katerih bi morali vedeti številni izkušeni spletni skrbniki.

Kako in zakaj uporabljati prikrivanje povezav?

Kot nam pravi Wikipedia:

Cloaking je »črna« tehnika optimizacije iskalnikov, kar pomeni, da so informacije, ki so podane uporabniku in iskalnim robotom na isti strani, različne.

Za prikrivanje partnerske povezave uporabljamo maskiranje. Primer:

Zakaj se to običajno naredi:

  • Da bo dolga povezava krajša.
  • Za preprečevanje uhajanja svinca (ko uporabnik namerno prereže povezavo).
  • Tako, da vaše spletno mesto ne izgleda kot podružnica.
  • Da ne bi prenesli teže povezave.
  • Za zaščito pred vsiljivci.
  • Za uporabo lastnega sistema za sledenje naročil.

Čeprav v tem kontekstu beseda prikrivanje ni povsem primerna. Bolje je, da temu primeru rečemo preobleka. S tem ne poskušamo vplivati ​​na algoritme iskalnikov.

Kaj je nadev za piškotke?

Polnjenje piškotkov (izpuščanje piškotkov, vsiljeni kliki, škropljenje piškotkov) je črno-bela metoda optimizacije, s katero stranka brez njegove vednosti zamenja piškotke v brskalniku. Posledično, ko opravi nakup na spletni strani oglaševalca, provizijo prejme napadalec in ne spletni skrbnik, ki je pripeljal kupca.

Vsake toliko časa v omrežju izbruhnejo škandali, povezani s tem pojavom. Na Zahodu lahko zaradi tega zlahka greš v zapor.

Če vas zalotijo ​​pri uporabi te tehnologije, lahko za vedno pozabite na affiliate marketing, saj si vsi večji igralci na trgu te informacije delijo med seboj.

Na katere države morate biti pozorni?

Običajno je priporočljivo opazovati razvoj spletne trgovine v državah, kot so Brazilija, Indija, Kitajska (tu velja tudi Rusija). Svetujemo pa aktivno delo v Veliki Britaniji, Nemčiji in Franciji. Po podatkih Centra za raziskave maloprodaje so leta 2012 te tri države predstavljale 71 % vsega spletnega nakupovanja v Evropi. Združene države so na splošno ločena tema.

Poiščite prijatelje med ustreznimi strokovnjaki v teh državah. Naredite tujo lokalizacijo za vsako od svojih partnerskih spletnih mest v ruskem jeziku. Pri tem lahko dodatno pokrijete države, kot so Avstralija, Švica, francosko govoreča Kanada in Belgija.

Ne glede na to, katero dodatno državo izberete, se prepričajte, da opravite nekaj predhodnih tržnih raziskav. In bodite pozorni na posebnosti (vera, prepričanja, tradicije).

Kako lahko nadaljujem nadaljnje izobraževanje?

Uporabite Yandex in poiščite gradivo o poizvedbah, povezanih s podružničnim (affiliate) marketingom, CPA, PPA, CPL, CPS ... Podobne poizvedbe lahko vnesete v iskalno vrstico povzetkov blogosfere:

  • https://site/topsape.ru/reader/
  • https://site/www.maultalk.com/forum45.html

Obiščite razdelke partnerskega programa na forumih searchengines.ru in maultalk.com. Naročite se na pet računov družbenih medijev znanih partnerskih sistemov.

Učite se naprej! Ni pomembno, kdo ste: profesionalni pridruženi tržnik, tržnik povezav, izdelovalec vrat ali SEO. Takoj, ko se nehaš učiti nečesa novega, se tvoj napredek ustavi. Analizirajte informacije in podatke, pridobljene med delom. Včasih je potrebno kar nekaj truda, da pomnožite svoj dohodek.



 


Preberite:



Yoga Challenge - kaj je to, koristi in škoda, kako sodelovati?

Yoga Challenge - kaj je to, koristi in škoda, kako sodelovati?

Če boste za novi izziv izvedeli hitreje kot kdorkoli drug, boste imeli milijon naročnikov. Zato se je pomembno zavedati in tudi ne pozabiti ...

Razvojna orodja Alana Foxa

Razvojna orodja Alana Foxa

Razvojna orodja Alana Foxa. Pravila za srečno življenje, uspeh in močne odnose Razvojna orodja. Pravila za srečno življenje, uspeh in ...

Cilji in cilji človeškega življenja

Cilji in cilji človeškega življenja

Impulzivne želje po doseganju katerega koli cilja ne bi smele nadzorovati človekovega življenja, saj se pogosto zamenjajo in so dovolj ...

Kako se izračunajo odčitki člankov VKontakte?

Kako se izračunajo odčitki člankov VKontakte?

Kje iskati znanstvene članke, če nimate dostopa do plačljivih baz podatkov? Spletna stran "Indikator" je objavila izbor 10 odprtih virov za ...

feed-image Rss