domov - Vrata
CPA poslovna promocija od A do Ž: kako deluje. Kaj je CPA trženje in omrežja CPA? Ponudbe, vodi, holding in zaslužek Kaj je SPA marketing

Želja po zaslužku raste v nas vsak dan. In ne toliko zaradi visokih življenjskih stroškov, ampak zaradi nepripravljenosti sedeti v pisarni od jutra do večera in prejemati plačo za preživetje. Nenehno iščemo nove in, kar je pomembno, relativno preproste načine za ustvarjanje dobička. Kot eno od možnosti lahko razmislite o trženju CPA - ni novo in precej zapleteno v primerjavi z drugimi metodami, zato je še vedno delujoča metoda zaslužka na internetu.

Kaj je to?

Sam koncept affiliate marketinga je znan že dolgo časa. Toda trenutno (trženje CPA se najpogosteje obravnava kot prejemanje stalnega dohodka), pridobljenega s privabljanjem strank na spletno mesto oglaševalca, se ne oblikuje s preprostim "sledenjem povezavi", temveč s položaja "danega vedenja" potencialna stranka.

Kaj to pomeni z enostavnimi besedami? Če so prej podjetja plačevala za obiske svojih strani in prikaze neposrednega oglaševanja na straneh blogerjev, se je zdaj situacija spremenila. Prodajalci potrebujejo učinkovito, ciljno porabo svojih proračunov. Trženje CPA vključuje plačilo za določeno dejanje, ki se izvede. Registracija, naročnina na glasilo in prijava, dokončanje nakupa izdelka (v idealnem primeru) - tukaj je majhen seznam teh istih konverzijskih (želenih) dejanj.

Sodobni internetni marketing

Če smo na začetku razvoja interneta govorili, da je izdelava in vzdrževanje lastne spletne strani z opisi izdelkov 90% uspeha, danes takšna promocija ne bo prinesla čisto nič. Konkurenca je tako velika in podkrepljena tudi z dejstvom, da internet dobesedno ne pozna meja, da je treba potencialne potrošnike nenehno stimulirati in jih voditi »po zadani poti«. Na splošno je to internetno trženje. Kam pa se prilega trženje CPA? Povratne informacije oglaševalcev o učinkovitosti pristopa so preprosto fascinantne.

Na primer, potovalno podjetje plača samo registracijo na svoji spletni strani. Če naročnik tega ne stori, oglaševalska agencija ne prejme provizije. In obratno, večja kot je baza podatkov organizatorja potovanja, večji je dobiček promocijske družbe. Na ta način se sredstva iz dodeljenega proračuna porazdelijo veliko bolj učinkovito.

Veliko imen - eno bistvo

Torej, uspešnost, affiliate marketing, affiliate, CPA marketing - vsi ti pojmi se uporabljajo za opredelitev modela (storitev) na internetu, v katerem so določena dejanja uporabnikov omrežja plačana. Strokovnjaki uporabljajo orodja, kot so neposredno in SMM trženje, promocija v iskalnikih itd. Vendar je vredno biti pozoren na dejstvo, da vsak od naštetih modelov ustvari svoj finančni tok za oglaševalsko stranko. Trženje CPA (ocene blogerjev in aktivnih uporabnikov družbenih omrežij zvenijo zelo prepričljivo) vam omogoča ustvarjanje dobička skoraj od prvega tedna.

Model ni nov, je pa učinkovit

Internetni marketing se aktivno razvija, potrošnik pa nič manj aktivno išče načine, kako pobegniti, se skriti pred vsiljivim neposrednim oglaševanjem. Zato morajo tržniki iskati vse bolj elegantne načine za privabljanje potencialnih kupcev.

Ker je vrzeli vedno manj, se podjetja soočajo z vprašanjem, kako narediti svoja tržna prizadevanja učinkovitejša. Tu na pomoč priskoči model CPA. Donosnost naložbe je skoraj 100 %. Predvsem zaradi dejstva, da sam oglaševalec od obiskovalcev svoje strani ne pričakuje nič nadnaravnega.

V takšnih razmerah lahko digitalna agencija bistveno poveča svoj dobiček.

Zakaj imajo ljudje radi pridruženi marketing?

Najbolj očitna prednost modela CPA je enostavnost merjenja. Stranka se je naročila na novice - plačala, ni se naročila - žal. Prav ta preprostost pri določanju učinkovitosti pritegne vse udeležence v promocijski verigi. A to seveda ni edina prednost, s katero se lahko pohvali CPA marketing. Povratne informacije strokovnjakov nam omogočajo, da izpostavimo naslednje razloge za priljubljenost te sheme:

Za ponudbo je to zelo donosen sistem za porabo proračuna. Plačilo se izvede samo za želena (in koristna) dejanja stranke. Poleg tega jih praktično ni. Konec koncev, v primerjavi z naložbami v kontekstualno oglaševanje in SEO, ponudbe zagotovo vedo, da bodo dosegle načrtovane rezultate.

Tržniki so nagrajeni tudi za ciljanje potencialnih strank. Zato so prisiljeni oblikovati nove spodbude, ki so zanimive za potrošnike. Ker je plačilo za dejanja konverzije največkrat višje od pristojbin za promet, klike in prikaze, se oglaševalske agencije zanimajo za uporabo CPA marketinga.

Lastnik recenzentskega (zabavnega) mesta bo tudi vzdrževal svoj vir na visoki ravni. Navsezadnje potrebuje stalen pretok bralcev, ki jim bo prikazano oglaševanje v okviru modela CPA. Večja kot je priljubljenost portala, več je možnosti za zaslužek (ali preprosto povečanje plačila za eno dejanje).

Na splošno vsak udeleženec poleg osnovnih finančnih ugodnosti prejme tudi dodatne bonuse - od enostavnosti do razvoja virov.

Možne možnosti

Med različnimi možnostmi uporabe trženja s plačilom na konverzijo bomo izbrali in obravnavali najbolj priljubljene. Učinkovito CPA trženje, katerega primere je mogoče dokaj hitro preučiti, izgleda takole:

Prodajne strani ali spletna mesta (ena stran ali polnopravni viri s ciljnimi stranmi) - tukaj obiskovalec prejme popolne informacije o izdelku in je preusmerjen do proizvajalca, kjer lahko opravi nakup. Naloga oglaševalcev je kakovostno stimulirati potrošnika, da bo res imel željo po nakupu izdelka.

Promocija s plačilom za dejanja je zelo podobna tradicionalnemu vsebinskemu trženju, vendar trženje CPA predvideva, da plačilo ne bo izvedeno za promet ali mesto v rezultatih iskalne poizvedbe, temveč za določena dejanja uporabnika omrežja.

Spletna mesta z ocenami – ti viri vsebujejo veliko informacij o izdelkih, njihovih primerjavah itd. Tukaj so objavljene tudi ocene uporabnikov, recenzije in ocene. Vsak tak opis vodi na stran oglaševalca (proizvajalca ali pooblaščenega prodajalca) in v primeru, da stranka klikne na povezavo in kupi izdelek, lastnik mesta za oceno prejme nagrado.

Udeleženci verige CPA

Zdaj je treba razumeti, kdo in kako je vključen v promocijsko verigo, ki zagotavlja zanesljiv finančni tok. Trženje CPA, katerega pregledi so zelo raznoliki, se izvajajo s sodelovanjem vsaj treh strani: prodajalec izdelka - oglaševalska agencija (s polno storitvijo ali specializirana za digitalno) - lastniki blogov in priljubljenih spletnih mest. Prvi dve se imenujeta ponudbi, tj. osebe, ki ponujajo plačilo za privabljanje potrošnikov na svoje spletno mesto. A kot že omenjeno, CPA marketing brez investicij (brez investicij in plačil za vsebino) ni samo promet; To je plačilo za določena dejanja obiskovalca spletnega mesta.

Zato je lastnikom spletnih mest z ocenami ali priljubljenih informacijskih in zabavnih portalov veliko lažje zaslužiti. Navsezadnje bo več deset tisoč (strokovnjaki pravijo, da je običajna statistika 15-20 tisoč) obiskov na dan zagotovo zagotovilo potrebno število prehodov. Druga stvar je, da postaja potrošnik vse bolj zahteven in ga ni enostavno pripraviti do nečesa: treba se bo potruditi in razmisliti o pravih spodbudah.

Kje uporabiti trženje uspešnosti?

Spletne trgovine, kuponi, storitvena podjetja - to so najprimernejši projekti, ki jim lahko pomaga CPA marketing. Zaslužki (pregledi strokovnjakov so spodbudni) lahko dosežejo visoke številke. A le, če lastnik spletnega mesta pravilno oceni svoje občinstvo in postavi ustrezne ponudbe. Izdelek mora biti obiskovalcem razumljiv, ustrezati njihovim interesom in finančnim zmožnostim.

Promoviranje eksotičnih, prilagojenih izdelkov s CPA trženjem ne bo prineslo želenih rezultatov. Navsezadnje je kupcev takega blaga malo.

Malo zgodovine

Ameriška agencija Fluent je prvič spregovorila o uporabi pristopa CPA pri promociji izdelkov. Po besedah ​​direktorja je podjetje v letu dni povečalo prihodke na 40 milijonov dolarjev (to je 850% v primerjavi s prejšnjim letom). Od tega trenutka so strokovnjaki začeli govoriti o povečanju učinkovitosti promocije na družbenih omrežjih. Kaj so naredili pri Fluentu, ki je kasneje postal znan kot CPA marketing? Usposabljanje se začne z dejstvom, da je CPA okrajšava za angleški “cost per action”. Dobesedno je to "plačilo za dejanje". In potem je potrebno, da oglaševalec zagotovi konkretna potrošniška dejanja: všečkanje in deljenje na družbenih omrežjih, tiskanje promocijskih kuponov, naročanje na novice itd. Toda to je bilo omenjeno že na začetku članka.

Trženje po ceni na akcijo

V prejšnjem članku in videoposnetku sem omenil tako imenovani CPA trženje, ker mu oglaševanje na VK zelo ustreza. Toda na splošno je ta pojav spletnega oglaševanja tako zanimiv, da je vredno o njem govoriti podrobneje.

O tem se lahko veliko naučite tudi iz knjige o načinih zaslužka na spletnem mestu (Poglavje 13 - Omrežja CPA). Zdaj bom napisal malo teorije, nato pa bom priporočil čudovit tečaj na to temo.

Kaj je CPA marketing?

Okrajšava "CPA" pomeni "cena na dejanje"strošek na dejanje. Včasih obstaja tudi PPA, tj. "plačilo za dejanje"plačilo na dejanje. To je enako kot CPC (cena na klik) ali PPC (plačilo na klik).

Kaj so možne stranke v oglaševanju s CPA?

Tako oglaševalec ne plača za klik (klasičen model spletnega oglaševanja), temveč za koristno (zase) dejanje. Zato mu je praktično vseeno, od kod prihaja promet, glavna stvar je končni.

Na splošno je tukaj lahko veliko okrajšav (CPS, CPR itd.). Glavno, da je plačano ukrepanje- določeno dejanje, ki je lahko karkoli:

  • prodaja informacijskega produkta na disku
  • Samo naročilo CD-ja (brez prodaje)
  • nakup fizičnega izdelka
  • nakup in ponovni nakup v spletni trgovini
  • registracija + % od plačil igralca v spletni igri
  • izpolnjevanje profila na spletnem mestu za zmenke
  • spletna vloga za bančno posojilo ali bančno kartico (mimogrede, Tinkoff KS Bank je bila ena prvih, ki je začela promovirati v omrežjih CPA, čeprav lahko zdaj preprosto)
  • celo izdajo vstopnice za kakšen SPA salon
  • veliko več.

Kaj je ponudba v CPA marketingu?

Tudi tu vse izhaja iz angleškega jezika. "Ponudba" pomeni ponudba, in se nanaša na oglaševalsko ponudbo, za katero plača oglaševalec.

V nekaterih omrežjih CPA se takšne ponudbe pogosto imenujejo programi. Takole bi lahko izgledalo na primer v Admitadu:

Seznam ponudb omrežja CPA (na klik)

Na zgornji sliki lahko vidite:

  • teh programov
  • plačana akcija (lead)
  • in vas nagradi, če zagotovite, da je to dejanje dokončano.

Prav tako vsak oglaševalec običajno nastavi geografsko ciljanje za svojo ponudbo in navede. V informacijah o programu pa partnersko omrežje ponuja kazalnike uspešnosti za določeno ponudbo + življenjsko dobo partnerskega piškotka (tako imenovani post-klik). Primer za isti Admitad:

Priljubljene ponudbe CPA v RuNetu

Na splošno lahko vse ponudbe CPA razdelimo v 4 kategorije:

  1. Spletne igre
  2. Spletne trgovine
  3. Banke
  4. Informacijski izdelki itd. "blago po pošti"

Najbolj znane trgovine so morda Quelle, Lamoda in Wildberries. Ločeno lahko omenimo spletno trgovino Yves Rocher - zdi se, da se oglašuje izključno v Admitadu in skoraj od samega trenutka ustanovitve te mreže CPA. Prodajajo zeliščno kozmetiko svetovno znane znamke, ki je, mimogrede, zelo kvalitetna - zato ni greh, če jo reklamirajo spletni skrbniki.

Med bankami lahko omenimo Tinkoff KS (začela je dejavnosti CPA, ko druge banke še niso imele običajnih spletnih strani), pa tudi Home Credit Bank. Finančne teme v ceni na dejanje so zelo donosne - velika plačila spletnim skrbnikom za eno konverzijo (1000 rubljev ali več) in posledično zelo konkurenčne.

Med informacijskimi izdelki (tečaji na disku ali dostop do spletnega gradiva za usposabljanje) so priljubljene različne metode hujšanja, povečanja določenega dela telesa in druge, na splošno nesmiselne stvari, ki pa jih ljudje radi kupujejo. Med "blagom po pošti" lahko omenimo Green Coffee - prodaja se z vrtoglavo hitrostjo.

Čeprav so seveda v slednji kategoriji tudi običajni izdelki, ki so namenjeni razumnim kupcem, ne le »nestrpnim potrošnikom«.

Kaj pomeni "goljufanje"?

Ko je Admitad prvič začel pridobivati ​​​​priljubljenost v RuNetu, so ponudbe vključevale predvsem samo spletne igre z dobrim plačilom za preprosto registracijo - 1 $ ali več. Seveda se je veliko spletnih skrbnikov registriralo v teh igrah s svojo povezavo.

To je dejstvo "goljufanja" (včasih imenovano tudi "goljufija" - angleško. goljufija - goljufija). Računi so zaradi tega običajno preprosto prepovedani.

O holdingu v CPA marketingu

Omrežje CPA in oglaševalec potrebujeta čas, da preverita kakovost vašega prometa. Zato se za to obdobje sredstva, ki ste jih zaslužili, zadržijo (ni jih je mogoče dvigniti). "Drži" - iz angleščine. držati - držati.

Praviloma, če niste zavestno goljufali, se po izteku obdobja zadržanja vsa sredstva prenesejo na stanje (lahko jih dvignete).

Sčasoma nekatera omrežja skrajšajo vaš čas zadrževanja, če dosledno dostavljate.

Priljubljena omrežja CPA v RuNetu

Prvo omrežje, o katerem želim govoriti, je . To je mreža CPA, ki je namenjena delu s ponudbami nutra. To so izdelki za lepoto in zdravje, z drugimi besedami, prehranska dopolnila (prehranska dopolnila). Pridruženi program plačuje neposredno prodajo, plačilo ob dostavi blaga in celo naročila brezplačnih poskusnih vzorcev. Zanimiva točka je možnost naročanja plačila dvakrat na dan. Hkrati je minimalna plača le 3000 rubljev. Geo pokriva 60 držav, obstaja kraj za odvajanje prometa.

Svetujem vam, da ste pozorni na partnerski program, ki deluje z bančnimi ponudbami - Leads.su. To je zelo dober, časovno preizkušen partnerski program. Sodeluje z vsemi vodilnimi bankami in bančnimi produkti ter mikrofinančnimi organizacijami. Če veste, kako najti promet na temo posojil, se prepričajte, da delate s to programsko opremo. Posnetek zaslona mojega zaslužka.

Najbolj znan (ker eden prvih) je Admitad. Nekje aprila 2010 je začela pridobivati ​​popularnost (takrat sem izvedel zanjo, pa nekako ni šlo..) in glavna ponudba so bile spletne igre. Zdaj tam ni ničesar. Toda za začetnike bo to omrežje nekoliko težavno.

Poleg tega to pridruženo omrežje rada prikazuje partnerjev največji dohodek v zadnjih 24 urah. V času pisanja tega članka je tako:

Maksimalni dohodek v Admitadu za 28.6.2013

Nato se je pojavilo omrežje CPA izključno za spletne igre - GameLeads. Zdaj pa je postalo omrežje »splošnega profila« in se imenuje CityAds.

No najbolj priročno omrežje, po mojem mnenju je to Admitad. Še posebej lepo je, da obstaja 24/7 in zelo vljudno tehnična podpora.

Več dobrih omrežij CPA

Zdaj se pojavlja vedno več teh omrežij. Na splošno se ponudbe povsod ponavljajo ali pa so na primer ponudbe Admitada »razdeljene« na več manjših omrežij CPA, tako da nima smisla registrirati se v vsako.

Obstaja pa tudi nekaj zelo zanimivih - lahko priporočim tudi tiste, ki jih "osebno poznam":

  • Advertstar je postavljen kot "progresivno" omrežje. Dejansko je zelo priročno, poleg tega pa za vsako ponudbo obstajajo visokokakovostni promocijski materiali (dražljivke, pasice - vključno z animacijo in bliskavico).
  • Adwad - obstajajo resnično ekskluzivne ponudbe. Oglejte si tudi.
  • Mixmarket je eden prvih CPA partnerjev na Runetu. Obstaja veliko zanimivih stvari, vendar je trenutno vmesnik zelo "težak". Poleg tega to omrežje ponuja priložnost.
  • Biznip je zelo zanimivo omrežje. Priporočamo prijavo z vabilom - eno vabilo na osebo. Če vas zanima, napišite v komentarje.
  • Svež odličen izdelek CPA omrežje: preberite.
  • GdeSlon je velika CPA mreža, osredotočena izključno na spletne trgovine. Veliko orodij - zanimivi viri XML itd.

Tukaj so še 3 dobri partnerji CPA, katerih ponudbe so "blago po pošti" (večinoma):

  • Elonleads.ru
  • Lead-r.ru (pred kratkim - 12.2016 - vmesnik je bil popolnoma posodobljen)
  • M1-shop.ru

Relativno novo in zelo kakovostno omrežje CPA - dobro premišljen vmesnik, lep dizajn in različna orodja + veliko načinov za dvig denarja.

Obstaja veliko več omrežij, tako velikih kot majhnih. Toda nekateri od njih niso zelo zanimivi, drugi del pa je bolje, da ni prikazan

Zaslužek v CPA marketingu

S skrbnostjo in pravimi strategijami je lahko dohodek zelo dober.

Osebno se tukaj še ne bom hvalil, saj sem, kot sem pred kratkim ugotovil, naredil eno veliko napako: Uporabljal sem samo spletne strani. Tisti. Vse oglaševalske ponudbe so prejele tematski promet s pasicami na spletnih mestih.

Seveda je to dobra možnost. Vendar, če ste resni glede zaslužka s CPA, morate vsekakor, kot pravijo, preliti promet za ponudbe. Tisti. kupiti oglaševanje (kontekstualno, teaser, VK itd.) in oglaševati ponudbe oglaševalcev.

To mi je končno prišlo potem, ko me je kontaktiral Artur Mustaev, avtor tečaja "Milijon rubljev za trženje CPA". Na splošno ne priporočam tečajev, ki jih sam ne poznam. Seznanil sem se z istim tečajem in na splošno spoznal veliko ...

Preučujete lahko brezplačna gradiva za tečaje - tudi z informacijami iz njih morate začeti ukrepati. Avtor tečaja je že zaslužil veliko milijonov na preprostih partnerskih programih in omrežjih CPA - tako da ima kaj povedati.

Na splošno so to morda najboljše video vadnice o tem, kako zaslužiti denar, ki so bile kdajkoli na Runetu. Seveda nisem študiral vseh tečajev Runeta in tega res ne maram početi, toda kakšen material proizvaja Andrej in, kar je najpomembneje, kako to počne, si zasluži natančno preučitev.

Oglaševalci in spletni skrbniki v omrežjih CPA

Webmaster je oseba, ki se registrira v mreži CPA in usmerja promet k ponudbam. Prejema denar na spletu.

Tako je vsako omrežje posrednik med oglaševalci in spletnimi skrbniki (živi od tega..).

Tukaj je zanimivo tole spletni skrbnik bo oglaševalec v vseh drugih storitvah internetnega oglaševanja - omrežjih dražljivk/pasic, sistemih kontekstualnega oglaševanja itd. Ker že tukaj bo moral porabiti denar za nakup prometa.

Kako sploh zaslužite s CPA?

Kaj morate storiti, da začnete služiti denar s CPA marketingom? Le nekaj preprostih korakov - znova vam bom pokazal na primeru Admitada (ker je njegov vmesnik še posebej priročen):

  1. Registracija
  2. Povezovanje spletnega mesta: kliknite »Spletna mesta« => "Dodajanje spletnega mesta", izberite njegovo vrsto in jo dodajte.
  3. Izberite ponudbo: “Programi” => “Vsi programi”

    Izbira ponudbe v Ad1

    Na seznamu, ki se prikaže, izberite ponudbo. Če jo boste oglaševali na svoji spletni strani, jo izberite glede na tematiko strani, sicer pa izberite tisto, ki vam je všeč (ni vam treba preveč natančno pogledati kazalnikov EPC in CR - o njih bomo razpravljali kasneje)

  4. Ko izberete oglaševalsko ponudbo, morate biti pozorni na Geografsko ciljanje- tj. Prebivalcem katerih držav naj bo ta ponudba prikazana? Če je na primer v geografskem ciljanju navedena samo Rusija, vendar ste pripeljali promet iz Ukrajine in je bila opravljena konverzija, potem se vam NE bo štelo.
  5. Nato lahko kliknete »Dodaj«, se strinjate s pravili omrežja/oglaševalca in že prejmete partnersko povezavo:

    Primer ponudbe v Ad1 (klikabilno)

  6. ..vendar je bolje, da najprej kliknete na ime ponudbe in preberete več o njej. Glavna stvar, na katero morate biti pozorni, je ponovno geografsko ciljanje:

    Iz katerih držav prihaja promet?

    in viri prejetega prometa:

    Viri prejetega prometa

  7. Zdaj je dovolj informacij za povezavo s ponudbo - kliknite »Dodaj«:

    Priključitev ponudbe v Ad1

Samo še en trenutek je ostal. Poimenujmo tok nekaj (lahko ga imenujete "ime" ponudbe), izberite svojo platformo

Nastavitve toka v Ad1

in po potrebi navedite ciljne strani (ciljne strani za vaš promet) in tranzitne strani (kam gre promet, preden gre na ciljno stran).

To je to - osnovne nastavitve so končane, lahko si ogledate dodatne. Pravzaprav se bosta izbira in povezovanje zgodila hitreje kot branje, kako se to zgodi.

Kliknite »Ustvari tok« in pridobite svojo povezavo. Tu je treba usmeriti promet.

Lahko tudi določite Podračun(za sledenje viru napotitev - poimenujte ga, kakor želite; lahko uporabite makre dražilnega omrežja). in - Globoka povezava(če morate promet usmeriti na katero koli notranjo stran spletnega mesta oglaševalca):

To je vse.

EPC in CR sta bila omenjena zgoraj.


Vendar tem kazalcem ne bi smeli pripisovati posebnega pomena pri izbiri ponudbe, saj so odvisni od številnih dejavnikov.

Pomen trženja CPA se skrči iz njegovega imena: CPA ali Cost Per Action je oblika pridruženega trženja (Affiliate Marketing), pri katerem promovirate ponudbe, ki zahtevajo določeno dejanje, da prejmete nagrado.

Pridržimo se, da beseda »akcija« ne pomeni samo nakupa: lahko je prenos datoteke, registracija na spletnem mestu za zmenke, ustvarjanje profila v spletni igri, vnos e-poštnega naslova/telefonske številke v obrazec za svince ob pristanku. strani in tako naprej.

Velika podjetja so pripravljena plačati svojim partnerjem za pridobivanje potencialnih strank. Slednji imajo od tega korist, saj jim za dobiček ni treba prodajati kot take. Po drugi strani pa imajo od te sheme koristi tudi korporacije: ko napotitev povzroči nadgradnjo na plačljivi ali napredni načrt, podjetje obdrži 100 % provizije.

V tem članku si bomo podrobneje ogledali, kako ta shema deluje.

Korak 1. Vključevanje v omrežja CPA

Najprej, če želite promovirati ponudbe omrežij CPA, se jim morate pridružiti.

Ta postopek je strožji od pridruženih programov, kjer lahko preprosto ustvarite brezplačen račun, ne da bi šli skozi postopek odobritve. Dejstvo je, da je bilo v preteklosti veliko primerov goljufij in “generiranja” lažnih kontaktov s pristajalnih strani, kar je omrežja in oglaševalce drago stalo.

Samo predstavljajte si: tudi če je provizija 10 rubljev za vsako vneseno telefonsko številko, bo sto tisoč številk že prineslo 1.000.000. šestmestni znesek od takih ponudb?

Da bi to preprečili, imajo omrežja CPA stroge zahteve za partnerje, o katerih bomo razpravljali spodaj.

2. korak. Poiščite ponudbo za promocijo

Preden začnete z iskanjem, izberite svojo nišo in se je držite, dokler ne vidite rezultatov. Obstaja veliko podružnic omrežij CPA, ki skačejo od ponudb za igre na srečo do ponudb za zmenke do ponudb za poslovne transakcije in tako naprej. Nikamor te ne bo pripeljalo. Če v določeni vertikali ne morete ustvariti dobička, nima smisla skakati z ene na drugo.

Ko se odločite za tržno nišo (recimo spletne igre), nadaljujte z naslednjim korakom: vprašajte svojega vodjo pridruženega programa, katere ponudbe iger se trenutno dobro pretvarjajo. CPA imajo običajno te podatke in njihova naloga je, da vam pomagajo zaslužiti, zato naj vas ne bo strah stopiti v stik z njimi in jih prositi za pomoč. Najverjetneje vam bodo v 1-2 dneh poslali seznam ponudb iger.

Druga dobra meritev za preverjanje je zaslužek na klik (EPC) omrežja. To ni vedno natančna metrika, vendar vam bo dala idejo o tem, kako dober bo potencial zaslužka za določeno ponudbo.

Nekateri viri prometa, kot so Pay Per View, PPV ali Pop-Up, ne omogočajo ločenih ponudb za prenos, zato se prepričajte, da je vaša ponudba primerna za izbrani vir prometa.

Korak 3. Izbira metode generiranja prometa

Brez prometa, ki sledi vaši ponudbi, ne boste zaslužili. Obstaja več načinov, kako ga privabiti. Lahko se odločite za to ali pa se, če vaš proračun to dopušča, zanesete na plačan promet, saj je bolj predvidljiv, hitrejši in razširljiv.

Ne pozabite, da nekatere ponudbe dovoljujejo le določene metode pridobivanja potencialnih strank. Pozorno preberite opise ponudb in, če niste prepričani o pogojih, se za pomoč obrnite na upravitelja. Spodaj je primer enega takega opisa:

Pomembno si je ogledati tudi razdelek o omejitvah. Najpogosteje prepovedani viri so: spodbude, mali oglasi, Twitter, SMS, e-poštni marketing, ponudbe blagovnih znamk, omejene promocije na Facebooku in soregistracija.

Če ustvarite konverzije, vendar uporabite eno od strategij, omenjenih na zgornjem seznamu, ne boste prejeli nobenega denarja in boste izključeni iz te ponudbe.

Korak 4. Povečanje števila konverzij med promocijo

Kot je razloženo na začetku tega članka, ko potencialna stranka izvede dejanje, prejmete provizijo. Številni pridruženi tržniki preprosto sprožijo akcije, ki vsebujejo neposredno povezavo do strani s ponudbo, in nato počakajo na konverzijo. To je popolnoma normalno - samo z neposrednimi povezavami lahko ustvarite precejšen dobiček.

Če pa želite povečati svoje konverzije in pridobiti bolj kakovostne rezultate, vam močno priporočamo, da razmislite o ustvarjanju lastne ciljne strani. Landing je stran, na katero pride vaša potencialna stranka po kliku na oglasno ali drugo povezavo. In ker je njena zasnova namenjena predprodaji, pripravi in ​​zajemanju potencialnih strank, kvalificiranju le-teh ali celo samo ustvarjanju pogojev, v katerih se obiskovalec malo zaveže, se taka stran imenuje pristajalna stran (ali pre-landing page).

V nekaterih primerih so predhodne ciljne strani zelo učinkovite. Na primer, lažje je delati z njimi vzporedno z več ponudbami iste teme.

Boljša ko je vaša vmesna ciljna stran, višji je odstotek konverzije v primerjavi z neposrednim pošiljanjem prometa, na primer iz družbenega omrežja ali oglasa. V idealnem primeru omogoča, da se v ponudbo pošlje približno 50-75% prometa, ki prihaja iz drugih virov, hkrati pa poveča konverzijo za 3-5-krat.

SPA- izposojeno iz angleščine - CostPerAction, dobesedno prevedeno kot "cena na dejanje". CPA trženje se je pojavilo pred nekaj leti in je glede možnosti zaslužka že za red velikosti pred tradicionalnim spletnim skrbništvom (ustvarjanje, razvoj, promocija spletnih strani).


Dejanja, ki jih izvaja uporabnik, se imenujejo koristna in so razdeljena v dve skupini:

* PPS (paypersale) - nagrada za prodajo. Stranka naroči in kupi določen izdelek - prejmete bodisi odstotek od prodaje bodisi določeno provizijo.

Koliko lahko zaslužite? Zaslužki so načeloma neomejeni. Na nekaterih omrežnih mestih CPA je objavljen največji znesek, ki ga na dan zasluži en spletni skrbnik; pogosto presegajo mejo sto tisoč rubljev, kar se na prvi pogled zdi nerealno. Vendar se morate zavedati, da takšnega dohodka ne prejme začetnik, ampak mojster.

Morda se mnogi izmed vas zdaj sprašujete: zakaj se s trženjem CPA ne ukvarjajo vsi, če je dobičkonosno? Dva razloga:

* Posel CPA v Rusiji se je pojavil pred kratkim. V tujini je trenutno zelo težko “začeti” iz nič (brez denarja, znanja, izkušenj).

* Strah pred zaslužkom na internetu nasploh. Mnogi se bojijo, da bi "izgoreli" ali izgubili čas, zato ne ukrepajo.

shema CPA

Tržna veriga CPA vključuje 4 člene:

* omrežje CPA. Spremlja spoštovanje pravil s strani partnerja in podjetja, je nekakšen zaupni člen, za kar prejme svoj odstotek.

* Partner (=spletni skrbnik). Pritegne promet na spletno stran podjetja na kateri koli razpoložljiv način (glede na svoje sposobnosti in znanje).

* Uporabnik (=obiskovalec, potencialna stranka). Obišče spletno mesto podjetja prek edinstvene povezave spletnega skrbnika, izvede potrebna dejanja, za katera se plača.


Osnovni pogoji CPA

* Promet - obiskovalci katerega koli spletnega mesta.

* Svinec je najbolj uporabno dejanje.

* Prometna arbitraža je nakup in preprodaja obiskovalcev, donosni odkup le-teh na enem mestu in preusmeritev na stran ponudbe določene CPA mreže, z namenom pridobivanja dobička.

omrežja CPA

Obstaja veliko omrežij CPA, predstavili vam bomo najbolj priljubljena in preverjena:

* Admitad. Najmanjši znesek za dvig - 300 rubljev. Podružnica - 5%. Deluje s socialnimi omrežji. Sprva je omrežje delovalo samo z igrami, zdaj pa se je področje dejavnosti razširilo. Levji delež pripada spletnim trgovinam. Ima svoj forum, organizira tekmovanja, spletne seminarje itd.


* Oglas1. Odlikuje ga intuitiven vmesnik, ki ima veliko vlogo pri izbiri omrežja za novince. To omrežje CPA je neke vrste narekovalec trendov v ruskem trženju CPA: njegove ideje so sprejele številne druge mreže. Najmanjši znesek dviga - 800 rubljev.


* Actionads. Najmanjše izplačilo - 300 rubljev. Podružnica - 5%. Precej razvito omrežje, primerno tako za začetnike kot za izkušene uporabnike.

* Miragon. Vključeno v število pridruženih programov 1. stopnje. 5% - nagrada za priporočene referale.


* Mastertarget. Najmanjši znesek dviga je 300 rubljev, plačilo se izvede dvakrat na mesec. Obstaja možnost dodatnega zaslužka preko priporočil, odbitki od njihovih nagrad so 30%.



* CityADS. Glavna specializacija so spletne igre, čeprav so prisotne tudi druge ponudbe. Slabost: dolg odzivni čas tehnične podpore.


Kako izbrati donosno ponudbo?

Opozarjamo na naslednje točke:

* Prvo merilo za izbor je položaj na lestvici. Višja, bolj zanesljiva, donosna in donosna. Toda veliko število partnerjev dela z visoko ocenjenimi ponudbami, kar pomeni, da se konkurenca povečuje.

* Datum uvedbe podružnice. Če je bil program predstavljen pred kratkim in je že postal priljubljen, potem je zelo obetaven.

* Stopnja konverzije (CR). V programu je prikazan v odstotkih in pomeni razmerje med običajnimi prehodi in številom uporabnih dejanj. Na primer: CR = 0,5% - to pomeni, da v povprečju od 200 napotenih obiskovalcev samo 1 izvede potrebno koristno dejanje.

* Zadrži čas. Manjša kot je, bolj priročna je za vas. Recimo, da se komajda zdi smiselno, da začetnik CPA spletni skrbnik čaka 2 meseca na preverjanje enega opravljenega dejanja.

* Sprejemljive vrste prometa.

Primer ponudbe na Ad1.


Vrste prometa sra:

1. E-poštni promet. Pošiljanje po pošti s ponudbami za nakup blaga s popustom.

3. Vračilo gotovine. Potencialni stranki se ponudi ponudba za nakup izdelka z nekaj povračila. Na primer: knjiga na spletnem mestu s ponudbo stane 500 rubljev, za prodajo pa prejmete 100 rubljev (kot spletni skrbnik), vsakemu kupcu podarite kakšno presenečenje za 50 rubljev (ali knjigo prodate za 450 rubljev), v na koncu jo vzamete v količini - naredite več prodaje te knjige, vendar od vsake prodaje ne prejmete več 100, ampak 50 rubljev.

5. Pojavno okno. Pojavna okna.

6. Motiviran promet. Obljubljanje neke vrste bonusa uporabniku za določena dejanja. Priljubljeno v spletnih igrah: dosežete 3. stopnjo in dobite na primer 101 diamant kot darilo.

Kako obravnavati popolnoma nove ponudbe brez statistike? Tukaj sta dve možnosti:

1. Počakaš, da ima program statistiko in potem delaš z njim ali ne delaš.

Poleg tega ponudba v začetni fazi razvoja privablja partnerje z ugodnimi pogoji.

Pri izbiri partnerskega programa obvezno preberite opis in se seznanite z njegovimi pravili. Njihova kršitev, če ste nepozorni, lahko povzroči neizplačilo nagrad in blokado vašega računa.

Če se odločite za ponudbo s spletno igro, preverite priljubljenost igre po ocenah, na forumih, poiščite informacije o njej v iskalnikih in pridobite splošno predstavo. Plus bo kotizacija. In sama registracija naj bo čim bolj enostavna, da ima napoteni uporabnik preprosto potrpljenje, da izpolni vsa polja in označi polja. Če ponudba plača igro in ne dejstvo registracije, lahko v tem najdete tudi pozitiven vidik: če stranka ostane v igri, vam bo redno prinašala pasivni dohodek.

CPA promet – kje ga dobiti?

* Vaša lastna že promovirana skupina VK, sošolci itd. Ali blog.

* Postavitev pasic, dražljivk in konteksta. Lahko jih postavite na svoje spletno mesto ali na nekoga drugega, vendar se morate za to še vedno pogajati z lastniki in seveda ne brezplačno.

Ko preberete ta vodnik, ne boste mogli takoj obogateti. Ne bom dal denarja, ampak vam bom povedal, kako ga lahko zaslužite. Pravzaprav so tukaj odgovori na najpogostejša vprašanja o pridruženem trženju. Ali boste uporabili ta material ali ne, je odvisno od vas.

Osnovna raven

Ta del priročnika vsebuje odgovore na vprašanja, ki si jih začetniki najpogosteje zastavljajo. Namenjen je tistim, ki še nikoli niso sodelovali s pridruženimi programi in bodo šele poskusili začeti.

Kaj je affiliate marketing?

Affiliate marketing je marketing, ki temelji na plačilu za določeno dejanje, ko partner (spletni skrbnik, affiliate, oglaševalec) oglašuje izdelek ali storitev prodajalca (oglaševalca) in za vsako prodajo, registracijo ali naročnino prejme nagrado. Najpogostejše vrste interakcij v pridruženem trženju so:

  • PPL (Pay Per Lead) – plačilo za začetno akcijo (lead). Na primer, izpolnjevanje obrazca za registracijo na spletnem mestu.
  • PPA (Pay Per Action) – plačilo za določeno dejanje (globlje od potencialne stranke). Na primer, uporabnik doseže 10. raven v spletni igri.
  • PPS (Pay Per Sale) – plačilo na prodajo (fiksno ali %).

Affiliate marketing je nastal na Zahodu v letih 1994-1996. Pionirji so bili CDNow in Amazon.

Obstaja veliko načinov za interakcijo v pridruženem trženju, ki vključuje številne ravni udeležencev. Vendar temelji na vzajemno koristnem partnerstvu med dvema subjektoma:

  1. Lastnik izdelka ali storitve;
  2. Partner, ki zna ta izdelek ali storitev prodati.

Tuji spletni mojstri radi rečejo, da je affiliate marketing umetnost prodati izdelek bolje od njegovega lastnika in z njim zaslužiti. Mnogi zlati in platinasti spletni skrbniki (kot jih imenujejo nekateri partnerski programi) imajo pogosto veliko več izkušenj s prodajo kot začetniki oglaševalci. Posledično lahko oglaševalcu zagotovijo takšen promet, ki jim bo omogočil nenehno širitev poslovanja, spletni skrbniki pa lahko mirno živijo nekje na Tajskem od provizij, ki jih prejmejo v zameno.

Koliko lahko zaslužite s pridruženim marketingom?

Glede na poročilo AffStat Affiliate Summit iz leta 2013 spletni skrbniki letno zaslužijo s pridruženim trženjem v naslednjih mejah:

  • 39,9 % – manj kot 5000 USD
  • 11,8 % – od 5.000 $ do 9.999 $
  • 13,1 % – od 10.000 $ do 24.999 $
  • 5,9 % – od 25.000 $ do 49.999 $
  • 9,2 % – od 50.000 $ do 99.999 $
  • 2 % – od 100.000 $ do 199.999 $
  • 2 % – od 200.000 $ do 299.999 $
  • 2 % – od 300.000 $ do 399.999 $
  • 2 % – od 400.000 $ do 499.999 $
  • 3,3 % – več kot 500.000 $
  • 9,8 % – zneska niso želeli razkriti

Zdaj predstavljamo podobne podatke za mesec za Rusijo (raziskava):

  • 23% - do 3000 rubljev
  • 25% - od 3.000 do 10.000 rubljev
  • 30% - od 10.000 do 50.000 rubljev
  • 11% - od 50.000 do 100.000 rubljev
  • 7% - od 100.000 do 300.000 rubljev
  • 4% - več kot 300.000 rubljev

Žal pri nas affiliate marketing ni tako razvit kot na zahodu. Zato so zgornje številke skupni dohodek povprečnega spletnega skrbnika Runeta. To vključuje povezave, kontekst in prodajo neposrednega oglaševanja, ne le pridruženega trženja.

Z analizo tujih podatkov pa lahko ugotovimo, da se affiliate marketing v finančnem smislu morda ne razlikuje od običajnega dela. Tako je samo 17 % spletnih skrbnikov ugotovilo, da je njihov dohodek enak ali višji od povprečne plače v ZDA.

Zato ne smete računati na zlate gore že od samega začetka. Čeprav obstajajo spletni skrbniki, ki dobro zaslužijo s pridruženim trženjem. Na primer, svetovno znani bloger iz Avstralije Darren Rose (ProBlogger) je letos praznoval 10 let sodelovanja z Amazonovim partnerskim programom (mogoče bom kdaj kasneje prevedel njegovo obletnico). Tukaj je njegov razpored provizij:

V prejšnjem članku sem pogledal še enega tujega blogerja, Glena (avtorja bloga ViperChill). Teden dni je porabil za črpanje prometa s socialnega omrežja Facebook.

In leta 2010 sem imel objavo, v kateri sem govoril o tovarišu richoffyou. Leta 2009 je.

Od meščanstva postopoma prehajamo k domačim obrtnikom.

No, nekaj posnetkov zaslona plačil (na Webmoney):

Čeprav mnogi spletni skrbniki menijo, da je affiliate marketing dodaten vir dohodka in imajo hkrati uradno delo.

Je to 100% pasivni dohodek?

Oh, kolikokrat sem v 5 letih dela na internetu slišal ta stavek - "pasivni dohodek". Samo cenjene sanje večine začetnikov, ki ustvarjajo denar: ne narediti ničesar in dobiti denar.

Če pod pasivnim dohodkom mislite na shemo, v kateri bodo vsi procesi avtomatizirani in boste morali denar s kartice dvigniti le enkrat na mesec, vas hitim razočarati. Avtomatizirate lahko številne procese. Glede na hitrost, s katero se affiliate marketing razvija, pa je enostavno nemogoče ustvariti 100% pasiven sistem. Nenehno boste morali delati.

Kaj je affiliate program?

Partnerski program je poslovna pogodba, po kateri se ena stranka (oglaševalec) zaveže, da bo drugi strani (skrbniku spletne strani) plačala denar po enem od modelov, navedenih na začetku vodnika. Kupec sledi partnerski povezavi spletnega skrbnika do spletnega mesta oglaševalca in spletni skrbnik prejme denar za nadaljnja dejanja kupca, navedena v pogodbi.

Spletni skrbnik prejme denar za absolutno vse potrjene potencialne stranke ali naročila.

Glavne specializacije spletnih skrbnikov v pridruženem trženju

Pri delu na področju affiliate marketinga lahko uporabite skoraj vsako marketinško orodje na internetu (če to dovoljujejo pravila posameznega oglaševalca). Izpostavimo glavne.

  1. Vsebina. V tem primeru spletni skrbnik samostojno ustvarja spletne vsebine ali k tovrstnim aktivnostim spodbuja obiskovalce svojega spletnega mesta.
  2. Kuponi. Spletni skrbniki v svojih projektih združujejo in distribuirajo kupone, promocijske kode in popuste za oglaševalce.
  3. Viri informacij. Spletni skrbnik ustvari spletno stran s posebnim oglaševalskim virom za določeno ponudbo ali izdelek.
  4. Pasice. Postavitev partnerskih pasic na spletne strani.
  5. E-naslov. Distribucija oglasnih ponudb preko elektronske pošte.
  6. Motivacija. Spletni skrbnik uporabnika povabi k nakupu na spletnem mestu oglaševalca v zameno za nekatere virtualne ugodnosti, popuste itd.
  7. Mobilni. Spletni skrbniki so specializirani za delo z mobilnim prometom za ustrezne ponudbe (od določenih kampanj do mobilnih aplikacij).
  8. S.E.M.. Spletni skrbniki uporabljajo svoje veščine SEO in kontekstualnega oglaševanja, da preusmerijo uporabnike iz iskalnikov na spletno mesto oglaševalca.
  9. SMM. Preusmerjanje prometa iz družbenih omrežij (VKontakte, Odnoklassniki, Twitter, Facebook, Moj svet itd.) Na spletno mesto oglaševalca.
  10. Video. Privabljanje potencialnih kupcev na spletno mesto oglaševalca z uporabo video vsebin.

Pravzaprav se večina izkušenih spletnih skrbnikov ne zanaša na eno samo orodje, ampak jih poskuša harmonično združiti.

Kako in kje začeti?

Preden vas bo oglaševalec sprejel v svet pridruženega trženja, bo želel vedeti, od kod boste črpali promet in kakšne kakovosti bo. Zato morate najprej ustvariti spletno stran. Priporočam, da izberete nekaj preprostega, na primer blog, ki ga poganja WordPress.

In šele nato se lahko registrirate v največjih partnerskih omrežjih in programih.

Koliko denarja potrebujete za začetek?

Običajni partnerski sistem vam nikoli ne bo zaračunal denarja za registracijo. Zato boste za začetek potrebovali minimalno naložbo. Domena za lastno spletno stran bo stala približno 100-150 rubljev (na leto). No, gostovanje lahko dobite za približno 10 USD na mesec.

Čeprav bo teoretično pri delu z osnovnimi ponudbami, ki plačujejo odstotek prodaje in sprejemajo kakršen koli promet, vse odvisno samo od vašega prostega časa in spretnosti.

Ali lahko začnem delati brez lastne spletne strani?

Nedvomno. Če pa nimate nikakršnega znanja na področju internetnega trženja, vam vseeno priporočam, da začnete s spletno stranjo.

Lahko na primer zaženete oglaševalsko akcijo v Yandex.Direct in prenesete promet iz kontekstualnega oglaševanja na spletno mesto oglaševalca. Lahko izvajate e-poštno trženje. Na koncu lahko ustvarite kul javno stran na VKontakte in objavite partnerske povezave na steni.

Vendar večina oglaševalcev obožuje iskalni promet. Tako bo lažje delati s spletnim mestom. In nihče vam ne brani, da ji dodate javno stran. Samo ne pozabite preveriti delovnih pogojev določenega oglaševalca, preden začnete zbirati promet. Če na primer ne sprejema prometa iz družbenih omrežij in dohitite kup uporabnikov iz VKontakte, se lahko za vas uporabijo določene sankcije (do vključno izbrisa vašega računa iz partnerskega omrežja brez plačila provizij).

Kako dolgo traja?

Vložite lahko toliko denarja in truda, kolikor ste si pripravljeni privoščiti. Nekateri ljudje delajo 2-3 ure na teden, nekateri delajo nekaj ur na dan, nekateri pa 40 ur na teden (ali celo več) posvetijo affiliate marketingu.

Najpomembnejša stvar: če na primer delate v pisarni, ne smete pustiti službe in iti na splet danes. Vzemite si nekaj ur ob koncu tedna, da začnete. Udobno se namestite, pridobite izkušnje, delajte z določenimi orodji. In ko bodo vaši prihodki od affiliate marketinga vsaj enaki vaši uradni plači, lahko razmišljate o prenehanju.

Kakšno tehnično znanje potrebujem za začetek?

Za razliko od programerjev, oblikovalcev, oblikovalcev postavitev in drugih internetnih podjetnikov, da začnete kariero spletnega skrbnika na področju affiliate marketinga, ne potrebujete posebnega tehničnega znanja.

Ja, seveda, če imate veščine programiranja, vam bo veliko lažje začeti. Toda navsezadnje lahko vse posebne vidike oddate zunanjim izvajalcem ali pa uporabite že pripravljene rešitve, kot so viri in druga orodja, ki jih zagotavljajo partnerski sistemi.

Ali lahko oglašujem izdelke ali storitve različnih oglaševalcev iz iste niše?

Vsekakor. Kot navaden freelancer lahko poljubno izberete ponudbo, s katero želite zaslužiti. Še nikoli nisem videl, da bi oglaševalec prepovedal vzporedno delo s konkurentom.

Obstajajo določene omejitve, na primer glede uporabe reklamnih materialov konkurentov. Toda vse takšne tankosti so običajno navedene v delovnih pogojih. No, ne pozabite upoštevati zveznega zakona "o oglaševanju".

Kateri partnerski program izbrati?

Partnerske programe lahko razdelimo na dve vrsti:

  1. Affiliate sistem/mreža (agregator affiliate programov). Na primer AD1. Tu se med spletnim skrbnikom in oglaševalcem pojavi posrednik (omrežje), ki obema stranema zagotavlja priročno tehnološko platformo za interakcijo. V tem primeru oglaševalcu ni treba vlagati truda v ustvarjanje lastne platforme in lahko vse svoje vire usmeri v razvoj poslovanja. Po drugi strani pa spletnemu skrbniku ni treba porabiti časa, truda in denarja za razvoj potrebnih modulov, vtičnikov, virov in drugih orodij. Lahko se osredotoči na promet. Poleg tega partnersko omrežje skrbi, da oglaševalec in spletni skrbnik drug drugega ne zavajata.
  2. Lasten partnerski program. Na primer CPAZilla, VseMayki. S tem se odstrani posrednik. Ostaneta le še oglaševalec in spletni skrbnik z vsemi posledicami.

Zdaj se v RuNetu pridružena omrežja in programi odpirajo in zapirajo z zaskrbljujočo hitrostjo, pogosto pa za seboj pustijo veliko negativnih ocen. Zato tukaj ne bom delal seznama vseh trenutno delujočih storitev. Trenutne akterje na trgu je vedno mogoče najti v blogosferi ali na forumih.

Za udobje ponujam seznam agregatorjev partnerskih programov, ki jih najdete v letni študiji Monetizacija spletnih projektov v Runetu (aktualna v začetku leta 2013):

  • ActionPay
  • Admitad
  • Advaction
  • Cityads
  • CPA omrežje
  • Himba
  • Leadgid
  • vodi
  • LeadsLeader
  • Miragon
  • TradeDoubler
  • TradeTracker
  • Kje je slon
  • Mixmarket

Vsako partnersko omrežje ima svoja pravila in pogoje delovanja. Pogosto isti oglaševalci sodelujejo z več partnerskimi omrežji hkrati. Priporočam, da začnete z Admitadom, Cityads, AD1 ali Mixmarketom.

Kaj izbrati: partnersko mrežo ali partnerski program?

Kot želiš. Udobno delam z omrežji, katerih seznam najdete zgoraj. Zakaj?

  • Najširša izbira orodij za delo, začenši z navadnim rotatorjem pasic in konča s kuponi ali finančnimi viri.
  • Ves denar je skoncentriran na enem mestu in prispe na isti datum. Ni vam treba čakati, da dosežete minimalno plačo v ducatu partnerskih programov.
  • Priročna statistika in sistem za sledenje konverzijam.
  • Brez težav s sklepanjem pogodb.
  • Prednosti za kontekstualno oglaševanje in oglaševanje na socialnih omrežjih.
  • Tekmovanja in promocije.
  • Programi usposabljanja.
  • Odškodnina.
  • itd.

Vendar v partnerskih omrežjih ni vedno mogoče najti pravega oglaševalca. Nekatera velika podjetja raje razvijejo lastne platforme za interakcijo s spletnimi skrbniki. Nekateri oglaševalci ne upoštevajo pravil partnerskih omrežij.

Kako lahko prejmem denar, ki ga zaslužim?

Večina partnerskih omrežij in programov izplačuje nagrade prek Webmoney, PayPal, bančne kartice, Yandex.Money itd.

Običajno obstaja minimalni znesek, ki ga je treba doseči, preden vam ga nakažemo. Plačila se lahko izvedejo samodejno na določen dan v mesecu. Ali pa boste morali ročno naročiti dvig, kadar koli vam ustreza. Poleg tega lahko v sistemu finance razdelimo v različne valute (na primer, če en oglaševalec plača provizijo v rubljih, drugi pa v evrih).

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, v katere brskalnik beleži podatke, prejete s strežnika. Ko uporabnik obišče oglaševalčevo spletno mesto s pridruženo povezavo, strežnik prebere informacije, ki jih vsebujejo piškotki. Tako bosta partnerski sistem in oglaševalec vedela, da je uporabnik prišel od vas in da morate za njegova dejanja plačati nagrado.

Vsak oglaševalec ima določeno obdobje, v katerem se piškotki shranjujejo. To je na primer, če je uporabnik sledil vaši partnerski povezavi do spletnega mesta oglaševalca (katere piškotki so shranjeni 30 dni), ga zaprl in se nato dva tedna kasneje vrnil nanj prek Yandexa in opravil nakup, ste plačani pridružena nagrada. Če sta od prvega obiska minila 2 meseca, se piškotki izbrišejo in nagrada ni izplačana.

Poleg piškotkov imajo partnerska omrežja veliko orodij za podrobnejše sledenje obiskovalcev. To je lahko na primer številka naročila, številka bonus kartice, naslov IP, ciljna povezava z edinstveno kodo itd.

Kaj se zgodi, če kupec vrne izdelek?

Če stranka vrne izdelek (ali njegov del), kupljen prek vaše pridružene povezave, bo oglaševalec zmanjšal znesek vaše provizije glede na to, kaj je bilo na koncu kupljeno. Prav tako vam oglaševalec morda ne bo plačal ničesar, če se zgodi nekaj s spodnjega seznama:

  • Potrditev plačila ni uspela.
  • Odkrita je bila goljufija z vaše ali s strani kupca.
  • Izdelek ni bil zahtevan ali vrnjen.
  • Kupec je pomotoma podvojil naročilo.
  • Naročilo preklicano.
  • Testna transakcija.
  • Spletni skrbnik je izdelek kupil prek lastne pridružene povezave (samo če je to prepovedano).
  • Naročilo ni zaključeno.

Da bi se zaščitili pred zgornjimi situacijami, oglaševalec ali pridruženo omrežje nastavi zadržanje (obdobje, v katerem ne morete dvigniti denarja, ki ste ga zaslužili).

Zakaj je pomembno natančno prebrati pravila in pogoje partnerskega programa ter politiko zasebnosti?

Ko se registrirate v affiliate program, se samodejno strinjate z vsemi pogoji. Ponavadi je ustrezna povezava v obrazcu za registracijo. Med drugim taka pogodba običajno določa pravila oglaševanja, zahteve za spletne skrbnike in njihova spletna mesta, plačilni sistem, omejitve itd.

Preden začnete, se prepričajte, da ste to pogodbo prebrali v celoti in da razumete vse pogoje v njej. Ne zanemarjajte takih dokumentov. Lahko vas rešijo marsikatere napake, ki vas včasih močno udari po žepu.

Ne pozabite preveriti vseh potrebnih informacij, preden začnete delati s programom.

Napredni nivo

Ta del vodnika je namenjen tistim, ki ste se že registrirali v affiliate program, ustvarili svojo spletno stran, nanjo namestili affiliate povezave in ste pripravljeni začeti služiti denar.

Katera je najbolj donosna niša/ponudba?

Zelo nevarno vprašanje, na katerem se včasih opečejo tudi izkušeni spletni mojstri. Tu sta pomembni dve točki.

Na primer, nova spletna igra ali banka pride v partnersko mrežo in postavi cene, ki so nekajkrat višje od svojih analogov. Mnogi ljudje mislijo, da če preusmerijo svoj promet s starih preverjenih ponudb na to novo, potem bodo vsi kazalniki, vključno s konverzijo, ostali enaki, le njihova nagrada se bo povečala. Toda na dohodek vpliva veliko dejavnikov:

  • Kakovost ciljne strani oglaševalca.
  • Težavnost uporabnika pri doseganju cilja, ki se zahteva za provizijo.
  • Geografsko ciljanje.
  • Vrste prejetega prometa.
  • Stabilnost spletnega mesta oglaševalca.
  • Stopnja strokovnosti vodij oglaševalcev, ki so odgovorni za pravilno delovanje statistik in njihovo posredovanje.
  • Skladnost interni procesi oglaševalca (naročanje, dostava, klicni center ipd.)

Posledično lahko z enakimi količinami popolnoma enakega prometa dobite nekajkrat manj denarja kot pri delu s ponudbo, ki za podobna dejanja plača večkrat manj.

drugič: "vroč" izdelek/niša.

Izdelek postane »vroč«, ko okoli njega brne. Tukaj je veliko primerov.

Vzemimo isti arbitražni primer iz Wilda iz leta 2011. Po objavi članka na blogu so oblaki začetnikov in ne tako novih spletnih skrbnikov hiteli, da bi prelili promet iz VKontakte v igro Overkings. Uradni predstavniki same igre so tam sprožili tudi močno oglaševalsko kampanjo. Posledično je ovojnica tako padla, da preprosto ni bilo donosno nadaljevati pošiljanja prometa. Marsikdo je arbitriral v minusu. Nekateri so tedaj Wildo celo obtožili, da jim posreduje neobstoječe podatke. Še dobro se spomnim, kako je takrat poskočila povprečna cena na klik pri ciljanem oglaševanju.

Enako je bilo med nedavnim. Ko se je cena na klik čez dan povečala 10-krat!

Zgodi se tudi, da oglaševalec ne izračuna svojih moči in zmožnosti, partnersko omrežje pa si pred tem zatiska oči v upanju, da bo zaslužilo več provizij. Posledično ponudba traja nekaj mesecev in izgine. Med nedavnimi lahko vzamete isti Onlime v pridruženem programu AD1. Spletnim skrbnikom ni bila dana možnost filtriranja hiš, ki niso povezane s ponudnikom. Prijave niso bile sprejete. Promet je bil zaman.

Včasih oglaševalec preprosto nima dovolj denarja za plačilo obsega dejanj, ki jih zagotavljajo spletni skrbniki. Tudi takih primerov je ogromno. Nekatera partnerska omrežja poskušajo poplačati dolg spletnim skrbnikom iz lastnega žepa, saj se sodni spori z oglaševalcem lahko vlečejo mesece, če ne leta.

Kaj storiti? Ne lovite se za visokimi cenami in priljubljenimi ponudbami. Preizkusite različne ponudbe. Opravite veliko testov. Oglejte si oglaševalce, o katerih nihče ne govori. Morda boste presenečeni, a malo ljudi bo govorilo o svoji goski, ki znese zlata jajca. Zato se ne bojte delati v nišah, o katerih nimate nikakršnih informacij.

Ali je mogoče približno predvideti prihodnje prihodke?

Zelo približno, ampak ja, možno je. Natančnost takšne napovedi bo odvisna od številnih kazalnikov. Da, vsaj o tem, kako natančno boste oglaševali ponudbo na vaši spletni strani (kakšno pasico boste postavili, na katerem delu strani boste to naredili, kako dobro boste napisali besedilo itd.).

Običajno je analizirati naslednjih pet glavnih meritev:

  1. Razmerje med prikazi in kliki(CTR) – razmerje med prikazi in kliki. Odvisno je od tega, koliko ciljne publike ste izbrali, pa tudi od tega, katero orodje uporabljate (neposredna povezava, ciljna povezava, pasica itd.).
  2. Zaslužek na klik(EPC) – povprečni prihodek na klik. Običajno izračunano za 1000 ali 100 klikov. V večini partnerskih omrežij je na voljo tudi brez registracije. Pravzaprav govori o tem, koliko drugi spletni skrbniki že zaslužijo z določeno ponudbo v sistemu. Vendar ga ne smete jemati kot osnovo za izračune, saj je povprečje sistema. Na primer. En spletni skrbnik prejme 10 rubljev na klik, drugi - 10.000 EPC za 1 klik na ponudbo bo 5005 rubljev. Zelo daleč od resnice.
  3. Povprečna vrednost naročila(AOV) – izračuna se tako, da se stroški vsega blaga, ki ga prodajajo partnerji, delijo s številom naročil. Pogost na Zahodu. Pri nas tega nisem opazil (mogoče nisem pozorno pogledal).
  4. Stopnja konverzije(CR) je vsakomur priljubljena menjalna stopnja. Izračuna se tako, da se potencialne stranke ali prodaja deli s številom klikov (obiskovalcev). Dobra stopnja konverzije se bo razlikovala glede na različne niše.
  5. Obratna stopnja(RR) – stopnja obiskov ene strani. Meri se kot odstotek zavrnjenih naročil. Seveda, manjši kot je, bolje je.

Poglejmo hipotetični primer. Imam prijatelja, ki vodi tematski blog z mesečnim prometom 75.000 unikatov in 200.000 ogledov. Želel bi oceniti, koliko lahko zasluži na takem projektu z namestitvijo več affiliate povezav ali pasic, ne da bi pri tem poškodoval sam blog.

Izberemo tematsko ponudbo za blog v katerem koli pridruženem sistemu. Predpostavimo, da plača 12% od prodaje in ima naslednje kazalnike:

  • CTR = 1 %
  • EPC = 60 $
  • AOV = 125 $
  • CR = 5 %
  • RR = 10 %

Zdaj pa naredimo izračune:

  • Promet: 200.000 x 1% (CTR) = 2.000
  • Prodaja: 2.000 x 5 % (CR) = 100
  • Dohodek: 100 x 125 $ (AOV) * 12 % (provizije) – 10 % (RR) = 1350 $

Zdaj izračunamo EPC za ta spletni dnevnik (prihodek delimo s prometom in pomnožimo s 100):

  • 1350 $ / 2000 x 100 = 67,50 $

Dobljeni EPC primerjamo s sistemskim povprečjem (60 USD) in dobimo dokaj podoben rezultat.

Vendar ne pozabite: ko ste prejeli takšen EPC za določeno ponudbo v eni partnerski mreži, lahko dobite bistveno drugačne številke za isto ponudbo v drugi. Zato ne postanite žrtev lastnih napačnih predpostavk.

Katere vrste spletnih mest so najbolj priljubljene?

Ljudje pridejo na splet zaradi dveh stvari:

  1. Rešite kakšen problem.
  2. Zabavaj se.

Nič več in nič manj. To lahko preverite na lastni izkušnji ali pri prijateljih.

Ko začnete ustvarjati spletna mesta za pridružene programe (in ne samo), morajo zabavati obiskovalce ali reševati njihove težave. Samo v tem primeru jih bodo ljudje dodali med svoje zaznamke in se znova vrnili. Dobro deluje tudi kombinacija zabave in reševanja problemov.

Klasičen primer bi bila spletna stran, ki vsak dan objavlja zanimive videe. In v stranski vrstici ali neposredno pod videoposnetkom je rotator tematskih pridruženih pasic.

Zato naslednjič, ko boste ustvarili novo spletno stran, ne pozabite, da mora obiskovalce zabavati ali reševati njihove težave.

Včasih sem bil reden na forumih o zaslužku na internetu in SEO forumih. Nekateri ustvarjalci začetniki imajo spletna mesta, kot je ta:

Navadna farma pasic, ki nima pravega smisla. Tudi če so vse pasice izdelane na isto temo in se nanjo prenese tematski promet, lastniku še vedno ne bo prinesel niti rublja. Takšna stran ne koristi ne obiskovalcu, ne oglaševalcu, ne skrbniku spletne strani. Temu se običajno popularno reče sranje mesto.

Če želite narediti dobro spletno stran in z njo v prihodnosti dobro zaslužiti, najprej poglejte svojo bodočo idejo skozi oči obiskovalcev.

Puščanje svinca

Preden začnete delati z določeno ponudbo, preverite vse ciljne strani oglaševalca glede "puščanja". Z uhajanjem v tem kontekstu mislim na potencialno stranko ali dejanje, ki ga lahko oglaševalec odvzame spletnemu skrbniku zahvaljujoč ciljni strani. Tukaj je nekaj razlogov, zakaj se to lahko zgodi:

  • Spletna stran oglaševalca vsebuje telefonsko številko.
  • Klepet v živo (podobno telefonu).
  • AdSense.
  • Partnerske povezave (na primer v e-poštnem sporočilu, ki ga oglaševalec pošlje kupcu kot odgovor na poskus registracije).
  • Povezave do drugih trgovin ali spletnih mest v omrežju oglaševalca.
  • Povezave do strani drugih oglaševalcev.
  • Povezave do pridruženih spletnih mest.

Slabi transparenti

  • Pasica ne sme vsebovati telefonske številke (razen ko delate s partnersko številko). V nasprotnem primeru bo prišlo do puščanja.
  • Pasica ne sme vsebovati URL-ja spletnega mesta oglaševalca. Teoretično to pušča potencialnemu kupcu možnost ročnega vnosa URL-ja v naslovno vrstico.
  • Pasica mora odkrito pozivati ​​uporabnika k zahtevanemu dejanju (»podrobnosti tukaj«, »izvedite več«, »kupi zdaj« itd.). Ni treba domnevati, da se bo uporabnik odločil klikniti na pasico. Povej mu, kaj naj naredi sam.
  • Če prostor dopušča, naj partnerska pasica privlačno prikazuje bistvo oglaševanega izdelka.
  • Izogibajte se transparentom s pretirano animacijo. Bodite še posebej previdni pri GIF-ih z visoko hitrostjo sličic, kjer je nemogoče (ali zelo težko) prebrati besedilo.

Katera merila morate uporabiti pri izbiri partnerskega programa?

Da ne bi na vsakem vogalu kričali, da je affiliate marketing popolna prevara, skrbno pristopite k izbiri affiliate programa. Mnogi trdijo, da morate delati s tistimi, ki plačajo več. Nisem zagovornik tega pristopa. Lovljenje za najvišjo ceno na potencialno stranko vas lahko na koncu stane časa in denarja.

Vsak partnerski program je treba oceniti glede na številne značilnosti, ne pa le po eni. Ponujam vam 15 takih lastnosti. Seznam lahko izboljšate tako, da na ta seznam odstranite ali dodate elemente, kot se vam zdi primerno.

1. Spletna stran

Začnite neposredno s spletnega mesta oglaševalca. Ocenite ga z dveh strani: kot kupec in kot spletni skrbnik. Biti mora priročen in enostaven za uporabo, a hkrati izveden profesionalno. Poskusite oddati naročilo. Poskrbite, da uporabnika pri nakupu ne bodo odvrnili nepotrebni elementi. Ali obstajajo možnosti za uhajanje svinca na mestu? Ali je kupcu med postopkom naročanja ponujen klic na brezplačno telefonsko številko ali uporaba storitev svetovalca prek klepeta? Ali morda pismo, ki potrjuje registracijo na spletnem mestu, vsebuje partnersko povezavo nekoga drugega?

2. Ugled/zanesljivost

S preprostim iskanjem preverite ugled oglaševalca, katerega izdelke ali storitve boste promovirali. Naredite to še enkrat, tako kot kupec kot kot spletni skrbnik. Oglejte si neodvisna tematska spletna mesta: forume, bloge, skupnosti v družbenih omrežjih. Zelo pomembno je, da vsi ne morejo pustiti ocen na spletnem mestu. Bodite vsaj bolj pozorni na ocene ljudi z visokim ugledom. Če je oglaševalec nepošten, bo to precej enostavno ugotoviti.

3. Cene/konkurenčnost

Nekateri oglaševalci ustvarijo več kopij svojega glavnega mesta in nastavijo različne cene za iste izdelke. Takšni poslovni triki vam lahko bistveno uničijo partnersko življenje. 21. stoletje je že in kupci zlahka najdejo dobro ponudbo. Tekmovati s samim oglaševalcem in še z višjo ceno izdelka je popoln nesmisel.

4. Razmere na trgu

Nekatere niše so že dolgo prezasedene. Če nimate edinstvenega izdelka, je bolje, da svojo pozornost usmerite v bolj svobodne niše. Z velikim številom igralcev je težko tekmovati, še posebej za spletne skrbnike. Kot primer vzemite storitve gostovanja. Zdaj ima po mojem mnenju skoraj vsak drugi spletni skrbnik svoje gostovanje (čeprav ni veliko resnično kakovostnih). Tekmovati na takem trgu ni naloga za začetnika.

5. Provizije

Ta postavka mora biti vključena v vašo primerjalno tabelo partnerskih programov (kar upam, da boste zagotovo storili). Vendar, kot že omenjeno, tega ne bi smeli postavljati v ospredje. Upoštevati je treba še veliko drugih dejavnikov.

6. Ponovno plačilo

Ko kupujete ali uporabljate storitve, ki zahtevajo stalno dopolnjevanje (hrana, pisarniški material, banke itd.) In vam kakovost storitev ustreza, ali boste naslednjič primerjali to blago in storitve z analogi konkurentov?

72 % vprašanih je odgovorilo pritrdilno. Ja, seveda so nove stranke za oglaševalca pomembne in lahko zanje po lastni presoji plača več. Vendar to ne pomeni, da bi mu moral spletni skrbnik dati tiste stranke, ki so prišle v drugem, tretjem itd. enkrat. Ta praksa obstaja na trgu, zato natančno preberite pogoje sodelovanja.

7. Storitvena pogodba

Junija 2012 je Mihail Garkunov na 4 spletnih virih (mixmarket.biz, searchengines.ru, maultalk.com, affnet.ru) po navdihu podobne študije Evgenija Prusakova izvedel anketo med spletnimi skrbniki, ki delajo s pridruženimi programi, na temo : »Ali berete pravila in zahteve partnerskega programa? V anketi je sodelovalo 132 spletnih skrbnikov. Tukaj so njegovi rezultati:

Zastrašujoča statistika, kajne!? Zato ni presenetljivo, da na številnih forumih novinci pišejo jezne objave z naslovi, kot sta »Prevaranti Admitad« ali »Prevaranti CityAds«. Navsezadnje 65 % spletnih skrbnikov skoraj nikoli ne prebere pravil.

8. Trajanje piškotkov

Kot smo že prej ugotovili, je to obdobje, v katerem je kupec dodeljen skrbniku spletne strani in mu prinaša provizijo. Če so piškotki veljavni 1 dan in je bil nakup opravljen teden dni po kliku na affiliate povezavo, spletni skrbnik ne prejme provizije.

9. Stopnja pretvorbe

Ena najpomembnejših točk. Na njej temeljijo finančne napovedi. Primerjajmo dva oglaševalca na primeru. Prvi plača 10% provizije in ima menjalno razmerje 1,5%. Drugi plača samo 4%, vendar ima stopnjo konverzije 6%. Poglejmo, koliko lahko zaslužite od vsakega od njih s 1000 edinstvenimi obiskovalci. Predpostavimo, da je povprečna vrednost naročila 10 USD.

  • 1000 unikatov * 1,5 % CR = 15 prodaj
  • 15 * (10 $ AOV * 10 %) = 15 $ provizije
  • 1000 unikatov * 6 % CR = 60 prodaj
  • 60 * (10 USD AOV * 4%) = 24 USD provizije

Kot lahko vidite, ima stopnja konverzije zelo pomembno vlogo pri pridruženem trženju.

Povprečni dohodek na klik (na 100, na 1000) si lahko ogledate v večini partnerskih programov tudi brez registracije. Ne pozabite, da je to samo sistemsko povprečje. Kombinira lahko na primer SEO, SMM in promet na vratih. Torej, če vidite (na primer v CityAds) EPC 128.000 rubljev ali 1.800 rubljev, ne pozabite, da je to dohodek od 1.000 klikov, ne od enega.

11. Stopnja obiskov ene strani

Videli ga boste v zelo malo pridruženih programih. Vsaj v javnosti. Nekateri izkušeni spletni skrbniki neodvisno izračunajo ta indikator na podlagi svojih izkušenj pri interakciji z oglaševalcem. Če pa obstaja, ga pozorno spremljajte. Običajno vsak 1% tega kazalnika pomeni 1 vračilo iz serije 100 kosov blaga.

12. Tehnološka platforma za sledenje naročil

Ni pomembno, ali delate s pridruženim programom ali pridruženim sistemom, glavna stvar je, da lahko analizirate informacije, ki vam jih posreduje tehnološka platforma. In ne samo analizirati, ampak na podlagi pridobljenih podatkov zgraditi visokokakovostne napovedi. Različni partnerski programi imajo različne ne le statistike in sisteme sledenja naročilom, ampak tudi moralna načela. 😉

13. Tehnična podpora

Obrnite se na oglaševalca in osebnega upravitelja v affiliate sistemu. Poglejte, kako hitro in kako celovito/dostopno bodo odgovorili na vaše vprašanje. Delati morate s tistimi, ki vas potrebujejo. V nekaterih primerih se zdi, da je oglaševalec kakovosten, vendar sploh ne odgovarja na vprašanja.

14. Ustvarjalnost

Ni pomembno, s čim delate. Pasice, ciljane povezave, viri. Za vsak instrument mora oglaševalec ustrezno svetovati.

15. Orodja

Tudi če se boste zaenkrat omejili na običajne povezave do domače strani oglaševalca, preverite vsa dodatna orodja. Nikoli ne veš, kaj boš morda potreboval v prihodnosti za delo.

Visokokakovosten partnerski sistem mora imeti več vrst povezav (vključno s ciljnimi), pasice (in njihove vrtilce), vire, povezave za ponovno uporabo nesprejetega prometa, kupone itd.

Ne smete zanemariti takšne primerjalne sheme in takoj hiteti v boj. Lahko bistveno zmanjša vaše prihodnje stroške in zaščiti vaš živčni sistem.

Na kaj gledajo upravitelji pridruženih programov, ko registrirajo novega skrbnika spletnih strani?

Ko se prijavite za pridružitev pridruženemu programu, se prepričajte, da upoštevate spodnje smernice:

  1. Navedite svoje pravo polno ime.
  2. Dodali smo naše delujoče spletno mesto. Če je statistika prisotnosti zaklenjena z geslom, morate gostu omogočiti dostop do nje.
  3. Če partnerski program omogoča, da določite kategorijo za spletno mesto, se prepričajte, da izberete tisto, ki se ujema s temo vašega spletnega mesta.
  4. Če tema vašega spletnega mesta ne sovpada s temo oglaševalca, natančno pojasnite, kako boste privabili uporabnike.
  5. Pozorno preberite pravila in pogoje dela s partnerskim programom. Morda vam jih je že na tej stopnji uspelo prekiniti.
  6. Navedite veljaven e-poštni naslov in po potrebi odgovorite na e-poštno sporočilo pridruženega programa.
  7. Izogibajte se marketinškim napakam, klišejem in nesmiselnim opisom metod, s katerimi nameravate sodelovati z oglaševalcem.

Če ste izpolnili vse zgoraj navedene točke, vendar vaša prijava še vedno ni odobrena, se obrnite na vodjo partnerskega programa in ugotovite, v čem je težava. Vztrajnost se vedno obrestuje.

Ali obstaja ključna rešitev za pridruženi marketing?

Nekateri izkušeni spletni skrbniki, ki so se odločili spremeniti svoje področje dejavnosti v pridruženi marketing, pogosto sprašujejo, ali je v tej niši mogoče kupiti nekaj že pripravljenega, da bi takoj začeli služiti dohodek. Seveda, vendar vseeno priporočam, da ustvarite nekaj svojega. Prvič, nakup že delujoče spletne strani za pridruženo trženje bo zelo drag. Če vam takšno spletno mesto ponudijo za drobiž, ste najverjetneje prevarani. Drugič, da bi postali uspešen spletni skrbnik na tem področju, boste morali odkriti cel kup trikov iz lastnih izkušenj in ustvariti več kot eno spletno stran ter preizkusiti različne sheme monetizacije. Tretjič, kloni vedno zaslužijo nekajkrat manj kot original.

Ali je možno uporabiti vezaj v URL-ju pridruženega mesta?

Ko spletni skrbniki izberejo ime domene za svoje nišno spletno mesto, običajno poskušajo zagotoviti, da ime vsebuje ključne besede, ki bodo pozneje pri iskanju ustvarile obiskovalce, ki bodo dobro spreminjali. Na primer plastična okna.rf ali bestmmorpg.com.

Vendar pa takšne domene niso vedno brezplačne. Postavlja se vprašanje o uporabi vezajev v naslovu.

Nekateri pravijo, da je uporaba vezajev nesprejemljiva, saj se uporabnik ne bo mogel spomniti, kam naj jih postavi, ko vnaša neposredno v naslovno vrstico brskalnika. Drugi odgovarjajo, da je to vse sranje in da ni velike razlike, saj si uporabnik tako ali tako ne bo zapomnil vašega dolgega naslova, tudi z ali brez vezajev.

Na tem področju so bili in se izvajajo poskusi. Na primer. Neki spletni skrbnik je izbral ključno frazo v konkurenčni niši in zanjo registriral dve skoraj enaki domeni. Ena z vezaji v naslovu, druga brez. Mesec dni po ustvarjanju in polnjenju strani z vsebino je bila tista brez vezajev na vrhu iskalnikov za želeno frazo. Drugega mesta ni bilo na njem niti pri 100.

Če lahko izbirate med pomišljajem in podčrtajem, vsekakor izberite pomišljaj.

Vendar bodite pozorni na spremembe iskalnih algoritmov. Za to vam sploh ni treba eksperimentirati s SEO. Samo naročite se na nekaj priljubljenih spletnih dnevnikov SEO. Nedolgo nazaj je Google uradno objavil, da ne bo več tako močne korelacije med ključno besedno zvezo v naslovu spletne strani in njeno visoko uvrstitvijo. Enako dobro narejena spletna stran z uporabnimi vsebinami za uporabnike, tudi če ima v naslovu vezaj, bo vedno obšla enostranske strani in druga spletna mesta, ustvarjena zgolj za služenje denarja, tudi brez vezajev v naslovu.

Je bloganje dobro za pridruženi marketing?

Po mojem mnenju je to ena najboljših rešitev! Če služite denar s pridruženim trženjem in še vedno ne pišete bloga, zamujate! To je eden najboljših načinov za pripravo tematskega prometa na nakup.

Izberite temo, v kateri ste dobri, in začnite pisati blog že danes. Najlažji način za to je z motorjem WordPress. Namestitev traja le 5 minut. Lahko ga celo postavite na brezplačno gostovanje. Danes vsako šesto spletno mesto na internetu deluje na WordPressu (skupaj približno 60 milijonov), vsak dan pa se pojavi 100.000 novih.

Ko začnete blog, upoštevajte preprosta, a učinkovita priporočila:

  1. Pišite redno. Najbolje je dvakrat na teden.
  2. Izberite priljubljene teme za objave.
  3. S svojimi objavami prinesite nekaj vrednosti omrežju. Preprosto klepetanje v LiveJournalu za to ni primerno.
  4. Ne pozabite optimizirati svojih naslovov in besedil svojih člankov, da pridobite iskalni promet.
  5. Pravočasno odgovarjajte na nove komentarje pod svojimi objavami. To vam bo pomagalo zgraditi skupnost, ki temelji na spletnem dnevniku.
  6. Ne pozabite dodati gumbov družbenih medijev, da bodo lahko uporabniki delili povezave do vaših člankov s prijatelji.
  7. Če želite, lahko svojemu blogu dodate forum, tako da lahko uporabniki sami ustvarjajo teme za razprave. Vendar le, če že imate potrebno skupnost za to.

Nenehno posodabljanje vašega bloga vam bo prineslo ljubezen s strani robotov iskalnikov. Če razpravljate o perečih vprašanjih, se bo vaše občinstvo precej hitro povečalo. Danes vam po zaslugi interneta ni treba iti k založniku, da objavite svoje misli in komunicirate s svetom okoli sebe. Oddajanje lahko začnete v samo nekaj minutah. In če to storite pravilno, lahko dobro zaslužite.

Ali je mogoče za monetizacijo spletnega mesta dodatno uporabiti kontekstualno oglaševanje?

Ne samo da je mogoče, ampak je tudi potrebno. Na splošno je po različnih ocenah več kot polovica spletnih mest na internetu monetizirana s kontekstualnim oglaševanjem. Veliko ljudi se sprašuje, ali bi bilo bolj donosno zamenjati pridružene pasice s kontekstom in ali bi kontekst zmanjšal dohodek od pridruženega trženja.

O tem sem se pogovarjal z nekaterimi spletnimi skrbniki, izvedel poskuse na svojih spletnih mestih in ugotovil sem naslednje:

  • Če je spletno mesto prvotno ustvarjeno za affiliate marketing, kontekst daje desetine ali celo stokrat manj denarja.
  • Na splošnih spletnih mestih kontekst deluje bolje.
  • Na pridruženih spletnih mestih kontekst ne zmanjša dohodka, temveč ga rahlo poveča.

Vsekakor vam svetujem, da eksperimentirate tako neposredno z dodajanjem samega kontekstualnega oglaševanja na spletno mesto kot z izbiro mest za njegovo umestitev in pridruženimi pasicami/povezavami.

Ali lahko uporabljate e-poštno trženje?

Vsekakor! Uporablja ga veliko uspešnih spletnih skrbnikov. Še posebej, če mora uporabnik za naročanje klikniti na povezavo, ki je v odgovoru na pismo, in ne samo nekam vtipkati svoj e-poštni naslov. Na svoje spletno mesto postavite obrazec za naročnino in zberite ciljno publiko za nadaljnje delo z njim. Tu je treba upoštevati dve točki. Prvič, v nobenem primeru ne kupujte baze naročnikov. To vam morda ne le ne bo prineslo denarja, ampak se bo tudi kruto šalilo z vami, ko se več uporabnikov iz te zbirke podatkov pritoži nad neželeno pošto. Posledično vas lahko celo izključijo iz pridruženega programa. Drugič, izogibajte se neželeni pošti. Postavite gumb na vidno mesto v e-pošti, da se uporabnik lahko odjavi z vašega poštnega seznama.

Kaj je pridruženi vir?

Affiliate feed je datoteka (s pripono CSV, XML, XLS itd.), ki vsebuje podrobne informacije o oglaševanem izdelku: njegov ID, ime, opis, ceno, komponente itd. Običajno je predložen v obliki, ki je razumljiva skrbniku spletnega mesta in enostavna za uporabo (z ali brez uporabe posebne programske opreme). Partnersko omrežje ustvarja vire, tako da lahko spletni skrbniki brez težav postavijo določen izdelek ali celoten katalog na svoje spletno mesto. Poleg zgoraj navedenega vir običajno vključuje partnersko povezavo do izdelka, njegovo sliko, kategorijo in včasih napotitveno povezavo do partnerskega sistema za spletne skrbnike, ki jih vir zanima in želijo namestiti podobnega na svoja spletna mesta.

Tako vam vir omogoča ustvarjanje lastne pridružene trgovine (predstavitev). Kupec gre na spletno stran oglaševalca šele, ko klikne na gumb »kupi«, »izvedi več« itd. V tem trenutku je zanj že nameščen piškotek spletnega skrbnika za nadaljnje spremljanje njegove aktivnosti in obračun provizije.

Ali lahko uporabim oglaševalske kupone?

Z dodajanjem kuponov, promocijskih kod, posebnih ponudb in popustov na vašo spletno stran boste znatno povečali svojo prodajo. Včasih ljudje, ki sploh niso imeli namena ničesar kupiti, ko vidijo popust, naredijo impulziven nakup.

Kako stopiti v stik z oglaševalcem?

V nekaterih primerih, zlasti ko se partnerski program zažene prek partnerskega omrežja, je za ta namen učinkoviteje uporabiti interni sistem vstopnic.

Pogosto lahko agencijski in partnerski strokovnjaki skrbniku spletnega mesta svetujejo bolj strokovno in veliko hitreje kot sam oglaševalec. In če ne bodo imeli odgovora na vaše vprašanje, vas bodo povezali z nekom v podjetju, ki vam lahko pomaga.

Tam bo več zanimivih vprašanj, ki bi jih morali poznati številni izkušeni spletni skrbniki.

Kako in zakaj uporabljati prikrivanje povezav?

Kot nam pove Wikipedia:

Prikrivanje je tehnika "črne" optimizacije iskalnikov, ki je sestavljena iz dejstva, da se informacije, posredovane uporabniku in iskalnim robotom na isti strani, razlikujejo.

Skrivanje uporabljamo za prikrivanje pridružene povezave. primer:

Zakaj se to običajno naredi:

  • Da bi dolgo povezavo naredili krajšo.
  • Za preprečitev puščanja kabla (ko uporabnik namerno prekine povezavo).
  • Da vaše spletno mesto ne bo videti kot pridruženo spletno mesto.
  • Da ne bi prenašali link juice.
  • Da se zaščitite pred vsiljivci.
  • Za uporabo lastnega sistema za sledenje naročil.

Čeprav v tem kontekstu beseda prikrivanje ni povsem primerna. Tej zadevi je bolje reči preobleka. S tem ne poskušamo vplivati ​​na algoritme iskalnikov.

Kaj je nadev piškotkov?

Cookie Stuffing (cookie dropping, forced clicks, cookie sprinkling) je črna optimizacijska metoda, s katero se piškotki brskalnika kupca zamenjajo brez njegove vednosti. Posledično, ko opravi nakup na spletnem mestu oglaševalca, provizijo prejme napadalec in ne spletni skrbnik, ki je pripeljal kupca.

Na spletu vsake toliko časa izbruhnejo škandali, povezani s tem pojavom. Na zahodu greste zaradi tega enostavno v zapor.

Če vas ujamejo pri uporabi te tehnologije, lahko za vedno pozabite na affiliate marketing, saj si vsi glavni igralci na trgu med seboj delijo podobne informacije.

Na katere države morate biti pozorni?

Običajno je priporočljivo spremljati razvoj spletne trgovine v državah, kot so Brazilija, Indija, Kitajska (tu velja tudi Rusija). A aktivno delo svetujejo v Veliki Britaniji, Nemčiji in Franciji. Po podatkih Center for Retail Research so te tri države leta 2012 predstavljale 71 % vse spletne trgovine v Evropi. ZDA so popolnoma druga zadeva.

Sklenite prijateljstva med ustreznimi strokovnjaki v teh državah. Naredite tujo lokalizacijo za vsako od svojih partnerskih spletnih mest v ruskem jeziku. S tem boste lahko dodatno pokrili države kot so Avstralija, Švica, francosko govoreča Kanada in Belgija.

Ne glede na to, katero dodatno državo izberete, ne pozabite opraviti predhodne tržne raziskave. In bodite pozorni na posebne značilnosti (veroizpoved, prepričanja, tradicije).

Kako lahko nadaljujem študij?

Uporabite Yandex in poiščite materiale za poizvedbe, povezane s partnerskim (affiliate) trženjem, CPA, PPA, CPL, CPS ... Podobne poizvedbe lahko vnesete v iskalno vrstico izvlečkov blogosfere:

  • https://site/topsape.ru/reader/
  • https://site/www.maultalk.com/forum45.html

Obiščite razdelke o pridruženih programih na forumih searchengines.ru in maultalk.com. Naročite se na pet računov družbenih medijev znanih partnerskih sistemov.

Učite se naprej! Ni pomembno, kdo ste: poklicni pridruženi tržnik, trgovec s povezavami, razvijalec vrat ali strokovnjak za SEO. Ko se nehate učiti novih stvari, se vaš napredek ustavi. Analizirajte informacije in podatke, pridobljene med delovnim procesom. Včasih je potrebno zelo malo truda, da večkrat povečate svoj dohodek.



 


Preberite:



Skutni kolački v ponvi - klasični recepti za puhaste sirove kolačke Skutni kolački iz 500 g skute

Skutni kolački v ponvi - klasični recepti za puhaste sirove kolačke Skutni kolački iz 500 g skute

Sestavine: (4 porcije) 500 gr. skute 1/2 skodelice moke 1 jajce 3 žlice. l. sladkor 50 gr. rozine (po želji) ščepec soli sode bikarbone...

Solata Črni biser s suhimi slivami Solata Črni biser s suhimi slivami

Solata

Lep dan vsem tistim, ki stremite k raznolikosti vsakodnevne prehrane. Če ste naveličani enoličnih jedi in želite ugoditi...

Recepti lecho s paradižnikovo pasto

Recepti lecho s paradižnikovo pasto

Zelo okusen lecho s paradižnikovo pasto, kot je bolgarski lecho, pripravljen za zimo. Takole v naši družini predelamo (in pojemo!) 1 vrečko paprike. In koga bi ...

Aforizmi in citati o samomoru

Aforizmi in citati o samomoru

Tukaj so citati, aforizmi in duhoviti izreki o samomoru. To je precej zanimiv in izjemen izbor pravih "biserov...

feed-image RSS